Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1565
Noen som har linker til GRATIS tjenester med Logoer og ringetoner, hadde en før, men finner den ikke igjen?
Anyone?

Free6
Better than thou.
Du kan jo prøve Sol.no.. Bruker den bare til å sende meldinger, men de har logoer og ringetoner og..
Trådstarter
Takker og bukker, men virker som om det bare er SMS som er gratis, siden du må "bestille" via SMS melding. Fant ikke noe om at det koster noe, men har en "sterk" følese av dette koster flesk

Free6
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Bare en liten opplysning.. alle vet at .. både Netcom og Telenor kontant og abb kan bruke .. http://mother.netcom.no til å skrive opptil 25 gratis meldinger per dag ikke sant?? i tillegg kommer det opp med ditt eget nr slik at det ser ut som du skriver det fra din mobil!! hvis alle visste det fra før så .. sorry meg.. men jeg tenkte jeg bare skulle tilføye det =)

-sp3q
De har maaange gratis logoer på start (link).
Du må bare registrere deg som bruker..
japp..

start.no <-logoer
yourmobile.com <- crappy ringtones (de betaler ikke cash til bono, så derfor prøver de å mekke ringetonene slik at man absolutt ikke kan høre hvilken sang det er fra)