Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1147
Halois... Eg er en stor mobilavhengig gutt som spiller "Racket" hele tiden... Eg vinner på niva 1-3, men når eg prøver nivå 4 greier motstanderen å skru ballen... Er det noen som vet hvordan og om det eventuelt vet om det går an å skru ballen?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tar jeg ikke helt feil, skrur motstanderen ballen på nivå 3 også.. Den eneste måten jeg klarer å skru på, er å treffe ballen svært seint i svingen. altså når ballen kommer mot deg, trykker du tidlig på rulleknappen, slik at ballen treffer racketen når racketen er nesten helt ferdig med svingen.. Vanskelig å forklare, men kanskje du forstår.
Joda... det går helt fint å skru ballen... Når du trykker ned knappen for å slå ballen så rull samtidig som du holder knappen nede... Dette vill skru ballen i den rettningen du ruller...

Burn Hard