Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 626
Anonym bruker
"Varsom Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil 150mg kodein gi meg rus?

Tok nettop 5 Paralgin Forte, og vil ikke tru jeg har noen stor toleranse. Har 1-2 stykker ved migrene.
Anonym bruker
"Varsom Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
1 time er gått, føler en mild rus og eufori. Når er kodein på sitt maximum?
Ja, det vil bli rus.

Håper du vet hva du driver med, da paracetamol i disse dosene fort blir livstruende, jeg anbefaler å IKKE ruse seg på legemidler som inneholder paracetamol.
Anonym bruker
"Varsom Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Maks døgndose er 3 gram? Jeg har tatt 2 gram paracetamol. 400mg*5=2000mg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
1 time er gått, føler en mild rus og eufori. Når er kodein på sitt maximum?
Vis hele sitatet...
Har du noen toleranse fra tidligere? Hvor stor er du? Tom mage eller full mage når medisinen ble inntatt?

Generelt så er 150mg kodein ganske euforisk hvis man ikke har toleranse og er relativt normalvektig.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Maks døgndose er 3 gram? Jeg har tatt 2 gram paracetamol. 400mg*5=2000mg.
Vis hele sitatet...
Jada, går bra med en enkeltdose så høy en sjelden gang. Men en vakker dag blir du så rusa av det du tar at du tar en runde til. Plutselig er du forgiftet.

Det var bare en kommentar på at det er dobbelt så mye som anbefalt dose pr administrasjon.

Kos deg med euforien, den er på maks nå
Sist endret av Markonan; 28. februar 2024 kl. 08:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lykkelig pessimist
Shlask's Avatar
Vær snill med kroppene deres å utfør "cold-water-extraction" før dere spiser menger med PF. Da filtreres paracetamolen bort, å man vil sitte igjen med et renere produkt som skåner leveren.

Fremgangsmåte:
- Knus ønsket mengde tabletter å ha de i ett glass kaldt vann.
- La det stå i kjøleskapet over natten. På den måten synker paracetamolen til bunnen av glasset, og kodeinet vil være blandet i vannet.
- Filtrer deretter løsningen gjennom f.eks et kaffefilter.
Deretter serveres dette med valgfri kjeks.