Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1141
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Andre som synes de er litt behagelige på dagtid og? Sliter en del med angst så tar 3,7 mg et pr ganger om dagen, og 7,5 når jeg skal sove.
Men vet ikke om det er veldig dumt? Går fortere tom nå og disse skulle holde i 3 måneder. Ikke hjelper det såå mye heller, men litt. Vet ikke hva jeg skal si når jeg er tom innen en måned. Får ikke resept på benzodiazepiner av legen, kun imovane mot søvn. Vanskelig å fikse feks valium selv?
Er min absolutte favorittpille for rus. Mye bedre rus enn vanlig benzo, og elsker smaken man får i kjeften på dem. Får fort toleranse da og da mister det litt sjarmen
Men ja, er jævlig digg men en imovane om morran skyldt ned med en iskald pils
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Andre som synes de er litt behagelige på dagtid og? Sliter en del med angst så tar 3,7 mg et pr ganger om dagen, og 7,5 når jeg skal sove.
Men vet ikke om det er veldig dumt? Går fortere tom nå og disse skulle holde i 3 måneder. Ikke hjelper det såå mye heller, men litt. Vet ikke hva jeg skal si når jeg er tom innen en måned. Får ikke resept på benzodiazepiner av legen, kun imovane mot søvn. Vanskelig å fikse feks valium selv?
Vis hele sitatet...
Det er veldig dumt. Plagene du har vil bare øke betydelig om du forsetter dette sporet. Tenk deg om. Her må du ta tak i roten av angst problemet å få hjelp uten medisiner.
Jeg syns også det er digg, liker å blande det med Vival. men gjerne noe litt på ettermidaggen når man ikke har så mye å gjøre, så man kan bare sette seg i sofaen og chille.
Sist endret av YoungAlkis; 22. februar 2024 kl. 04:34.
Ja, det er veldig dumt. Du bygger raskt toleranse og det gjør at de ikke fungerer til søvn ganske raskt.
Om legen finner ut at du misbruker de, og ber om nye før du skal så får du ikke flere resepter, og mest sannsynlig et notat om det i journalen.
Anonym bruker
"Fremmed Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har også opplevd hvor farlige gode disse er mot angst - uten toleranse er 3,25 mg veldig effektivt uten å "treige deg ned" på samme måte som annen benzo. I doser over 7,5 mg får man gjerne den berømte benzo-effekten der man tror man er edru og gjør eller sier dumme ting mer spontant. Slutt og be om Vival eller noe som faktisk brukes mot angst, er kjedelig å bli stemplet som pillemisbruker livet ut og kun få utlevert C-preparater uavhengig av behov.
Anonym bruker
"Redd Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det og ta det flere ganger om dagen kan enkelt føre til at du blir fysisk avhengig.
Med halveringstiden på Imovane er det veldig upraktisk. Jeg bruker det kun for å sove og synes ikke det funker like bra som andre benzo for angst og ca 3t etter inntak er jeg relativt fin igjen. Rart du ikke får prøve andre benzo for angst (iallfall ved behov) når du får Imovane.
Anonym bruker
"Digital Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vet ikke hvorfor, men Imovane fungerer helt ypperlig mot angst hos meg. Jeg kan fint ta en halv 7,5 før jeg skal være sosial eller lignende, og slipper alt av nervøs svetting og babling. Blir rolig og har det mye bedre. Men som nevnt, det er utrolig lett å bli avhengig. Og den fungerer ingenting mot søvn lenger. Toleransen øker og det blir nødvendig med flere piller for å merke den gode effekten. Jeg får også abstinenser når jeg tar pause fra de, det er to dager med insomnia og angst.
Hei og hå! Har akkurat fått utskrevet "zopitin" 7.5MG- (samme virkestoff som imovane)
Lurer på hvor mange piller man burde ta for å oppnå en deilig rus?
Sitat av SoggyNorwegian Vis innlegg
Hei og hå! Har akkurat fått utskrevet "zopitin" 7.5MG- (samme virkestoff som imovane)
Lurer på hvor mange piller man burde ta for å oppnå en deilig rus?
Vis hele sitatet...
1 holder lenge uten toleranse.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
1 holder lenge uten toleranse.
Vis hele sitatet...
Takk! Skal oppdatere hvordan det gikk i morgen
Sitat av SoggyNorwegian Vis innlegg
Hei og hå! Har akkurat fått utskrevet "zopitin" 7.5MG- (samme virkestoff som imovane)
Lurer på hvor mange piller man burde ta for å oppnå en deilig rus?
Vis hele sitatet...
Om du sliter med å sovne blir du sikkert trøtt av 1 stk, jeg kjente iallfall ikke stort annet enn at jeg ville sove da jeg startet på 7,5mg. Skal du ha rus tipper jeg kanskje 2 eller 3 funker.
Sitat av SoggyNorwegian Vis innlegg
Hei og hå! Har akkurat fått utskrevet "zopitin" 7.5MG- (samme virkestoff som imovane)
Lurer på hvor mange piller man burde ta for å oppnå en deilig rus?
Vis hele sitatet...
Ta en og gå og legg deg.
Søvn er den deiligste ting som finnes.
Hilsen en som lider av insomni