Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1039
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har noe diazepam og truxal liggende, er det same shit eller?
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Brukt det tidligere mot søvn…
Hva legger du i same shit? Det er ikke samme virkestoff.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Hva legger du i same shit? Det er ikke samme virkestoff.
Vis hele sitatet...
Samme virkning
Truxal er antihistamin uten ruspotensiale
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BadtotheBone Vis innlegg
Truxal er antihistamin uten ruspotensiale
Vis hele sitatet...
Du mener antipsykotika?
Lest meg litt opp, begge skal ha sløvende effekt. Har erfaring med det knyttet til diazepam. Lurte bare på om truxal hadde samme sløvende effekt.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Truxal får man i de minste på blå resept og gratis. Valium må man betale for. Begge er sløve de og angstdempende. Truxal funker bra mot søvn
Truxal er fint og det motvirker Elvanse(lisdeksamfetamin).

Ikke noe ruspotensialet, men det roer nok ned litt hjerneaktivitet som er bra for søvn.

Truxal alene derimot tror jeg ikke hjelper så mye.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen av de største bortetrynene jeg har opplevd å se er folk på truxal. Folk snakker fanden bakvendt på det preperatet.
Lyst på tre ganger så stort hode som vanlig? Spis truxal
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Buzzin Vis innlegg
Lyst på tre ganger så stort hode som vanlig? Spis truxal
Vis hele sitatet...
Hva legger du i det?
Truxal er et nevroleptika (anti-psykotisk medisin) fra 60-tallet. I samme gate som Nozinan eller Cisordinol foreksempel. Det brukes ennå fordi det virker kjappt å roe ned folk som har tankekjør.
Personlig ville jeg ikke ha brukt det utenom hvis jeg følte jeg holdt på å bli gal. Jeg blir i alle fall veldig "tom" i hodet av Truxal.
Sist endret av Arex_x; 29. januar 2024 kl. 21:19.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er er veldig enkelt svar på dette for de som har prøvd det

Valium = Digg sløv

Truxal= sløv på en jævlig ekkel og ubehagelig måte


Valium er uten tvil det du vil ha i blodet av disse to preparatene
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Diazepam er en softere og lettere følelse mens truxal er tung og slapp, om det gir mening? Ikke noe som føles ut som rus, bare en slapp, tung og trøtt følelse. Fin å bruke om man ikke får sove mens valium demper angst
Truxal og diazepam vil begge gjøre deg døsig.. Men truxal gjorde meg også svimmel og kvalm hvorav diazepam gir meg en indre ro og jeg bruker det tidvis for søvn. Ingen hangover, men da dette er tross alt ett benzodiazepin med lang halveringstid vil du ikke ta dette i lengre perioder, helst ikke over 14 dager i frykt for å utvikle både toleranse og avhengighet.. Truxal er ikke lenger på markedet og har en skummel bivirikning også "Plutselig død"..jupp... Skikkelig apedop med null potensiale utenom kanskje søvn??
▼ ... noen uker senere ... ▼
Spist 200mg truxal, blir bare trøtt av det, gir ingen rus, men funker bra på søvn. Tar jeg mer enn det og ikke legger meg svimer jeg av i korte perioder helt til jeg legger meg å sover av meg virkninga.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Truxal er det verste legemiddelet jeg har fått noensinne og jeg har prøvd så og si alt som finnes. Følte meg bare helt jævlig, kan sammenlignes med å ha influensa. Jeg kastet dritten i søpla umiddelbart.

Diazepam er noe helt annet.