Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 356
Hei godt folk! Nå nærmer julen seg med stormskritt og da er det vel på tide å få unna de siste julegavene.

Skulle aller helst hatt tak i en flaske Captain Morgan Private Stock, men har altfor dårlig tid til å kunne starte en import prosess på det nå. (Om noen skulle visst om et sted man kan få tak i en flaske her i landet så er det bare å skrike ut.)

Personen jeg skal ha gave til er veldig glad i rom, men overhodet ikke noe ekspert, og drikker gjerne det meste. Derimot vil jeg fortsatt være litt fancy og i det minste gi en av god kvalitet.

Plantation er en god klassiker, men blir for basic i min bok. Etter anbefalinger og litt søking har jeg funnet "Zacapa Edición Negra" er det noen her som har smakt den og kan fortelle litt?
Captain Morgan er helt grei, men den er etter min mening en som kun passer til å blandes.

Hvis romen skal nytes som den er så ville jeg kjøpt en bedre, typ Diplomatico.

Og dersom man skal ha en for å blande så anbefaler jeg Havanna Club over Bacardi og Captain Morgan. Havanna Club er mye rundere i smaken.
Brugal Coleccion Visionaria

Dominikansk mørk rom, noe av det beste jeg kan få med buksene på �� mener de skal ha den på polet. (Evt systembolaget)