Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  161 34358
Sitat av something Vis innlegg
NRK har nå valgt å avpublisere hele serien.

https://www.nrk.no/norge/nrk-skal-ik...tt_-1.16647514
Vis hele sitatet...
Det eneste riktige.

Interessant hva som skjer med spleis nå som det er helt åpenbart at alle har gitt penger på helt feil grunnlag.
Sitat av Dough Vis innlegg
Det eneste riktige.

Interessant hva som skjer med spleis nå som det er helt åpenbart at alle har gitt penger på helt feil grunnlag.
Vis hele sitatet...
Til tross for info som har kommet ut stiger spleisen for hver dag. Lurer på om de har begynt å tilbakebetale. Kanskje folk gir faen å donerer uansett?
Sitat av Dough Vis innlegg
Det eneste riktige.

Interessant hva som skjer med spleis nå som det er helt åpenbart at alle har gitt penger på helt feil grunnlag.
Vis hele sitatet...
Spleis har valgt å fortsette med innsamlingen, men har market en advarsel at folk må sette seg inn i saken... Det at spleisen har økt etter nrk bæsjet på draget, trigger meg veldig!

Hvem faen gir penger til en pedofil OVERGRIPER? Spleisen bør endres til: Få familien hjem å innleggese av pedoen på en psykiatrisk senter resten av livet!

Ola nordmann: Hvorfor stoler du ikke på medier?
Jeg: årsak nummer 100: Bamsegutt...
Sist endret av justastonedhuman; 22. november 2023 kl. 14:30.
Førstefiskevasker
Barte-Sam's Avatar
Om bamsegutt noensinne kommer til Norge igjen, så spørs det hvor mye bedre livet hans blir, nå som alle vet om denne dommen. Hvem vil vel ha en overgrepsdømt bamse i nabolaget?
Heilt forferdelig at folk donere penger til en pedofil. Tenk hva offerere Hannes tenker når de ser at han får flere milioner pluss en serie ol hvor synd det er i han.
Tenker ikke folk med hodet eller hva skjer med verden??
Sitat av Yoomyslime Vis innlegg
Heilt forferdelig at folk donere penger til en pedofil. Tenk hva offerere Hannes tenker når de ser at han får flere milioner pluss en serie ol hvor synd det er i han.
Tenker ikke folk med hodet eller hva skjer med verden??
Vis hele sitatet...
Noen legger til grunn hva han har opplevd å i tillegg ikke har utvikla seg normalt.
Sitat av Barte-Sam Vis innlegg
Om bamsegutt noensinne kommer til Norge igjen, så spørs det hvor mye bedre livet hans blir, nå som alle vet om denne dommen. Hvem vil vel ha en overgrepsdømt bamse i nabolaget?
Vis hele sitatet...
De som fortsetter å donere penger.

Sitat av Yoomyslime Vis innlegg
Heilt forferdelig at folk donere penger til en pedofil. Tenk hva offerere Hannes tenker når de ser at han får flere milioner pluss en serie ol hvor synd det er i han.
Tenker ikke folk med hodet eller hva skjer med verden??
Vis hele sitatet...
Flere av ofrene har sagt at han har gjort sin straff og saken ferdig for lengst, og syntes det er hyggelig at han får hjelp.
Sist endret av Majao Gibensis; 22. november 2023 kl. 15:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Førstefiskevasker
Barte-Sam's Avatar
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Flere av ofrene har sagt at han har gjort sin straff og saken ferdig for lengst, og syntes det er hyggelig at han får hjelp.
Vis hele sitatet...
Kjenner jeg Norge rett, så fikk ikke ofrene hans så mye hjelp...
Er det mulig å få sett den selv om NRK ikke laster den opp igjen?
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Er det mulig å få sett den selv om NRK ikke laster den opp igjen?
Vis hele sitatet...
Hvis det hadde vært en luring som har tatt opp og lagt det på youtube, men det er det dessverre ikke.
Det er også aktuelt med ny "Bamsegutt" serie ifølge Nrk.
Sitat av something Vis innlegg
Hvis det hadde vært en luring som har tatt opp og lagt det på youtube, men det er det dessverre ikke.
Vis hele sitatet...
Youtube fjerner det umiddelbart. Må nok nøye seg med torrentz
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Rakk bare se to første episodene selv.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Spleis har valgt å fortsette med innsamlingen, men har market en advarsel at folk må sette seg inn i saken... Det at spleisen har økt etter nrk bæsjet på draget, trigger meg veldig!

Hvem faen gir penger til en pedofil OVERGRIPER? Spleisen bør endres til: Få familien hjem å innleggese av pedoen på en psykiatrisk senter resten av livet!

Ola nordmann: Hvorfor stoler du ikke på medier?
Jeg: årsak nummer 100: Bamsegutt...
Vis hele sitatet...
Er det rart at jeg ikke klarer å synes synd på mennesker? Alle biter på, selv den mest primitive versjonen her skapt av nrk. Det har blitt et samfunnsproblem der media klarer å lure 99% og ingen tar over seg kritikk eller fakta før de betaler beløp oppimot 20 000?

De fleste ligger vel på 5-7000 sist jeg sjekket denne spleisen, og det hadde vært interessant om ssb tok en kontroll å regnet ut median eller gjennomsnitt av hva den enkelte faktisk har betalt. Nei, du kan godt si at 20k ikke er særlig mye, men la det for all del ikke gå til barnegutt som sikkert burde gå hele barneskolen på ny, enn fremfor å bare se tomt ut i luften dag inn, og dag ut
Sitat av noguhso Vis innlegg
Er det rart at jeg ikke klarer å synes synd på mennesker? Alle biter på, selv den mest primitive versjonen her skapt av nrk. Det har blitt et samfunnsproblem der media klarer å lure 99% og ingen tar over seg kritikk eller fakta før de betaler beløp oppimot 20 000?

De fleste ligger vel på 5-7000 sist jeg sjekket denne spleisen, og det hadde vært interessant om ssb tok en kontroll å regnet ut median eller gjennomsnitt av hva den enkelte faktisk har betalt. Nei, du kan godt si at 20k ikke er særlig mye, men la det for all del ikke gå til barnegutt som sikkert burde gå hele barneskolen på ny, enn fremfor å bare se tomt ut i luften dag inn, og dag ut
Vis hele sitatet...
Du ligger an til å bli giver nummer 16814
Høyeste innbetaling
50 000 kr
Det er 3 minutter siden siden forrige innbetaling
Vanlig innbetaling
200 kr


Igår var høyeste på 10 tusen. Til sammenligning er det en familie som prøver å samle inn penger til behandling i USA for datteren sin som er sikkert 6-7 år fordi de ikke får behandling i Norge. De har fått inn 141 tusen av 300...
Og så driter vi i å dele episodene her.

Mod
Sist endret av NoillStress; 22. november 2023 kl. 19:48.
Sitat av noguhso Vis innlegg
Det har blitt et samfunnsproblem der media klarer å lure 99% og ingen tar over seg kritikk eller fakta før de betaler beløp oppimot 20 000?

De fleste ligger vel på 5-7000 sist jeg sjekket denne spleisen, og det hadde vært interessant om ssb tok en kontroll å regnet ut median eller gjennomsnitt av hva den enkelte faktisk har betalt.
Vis hele sitatet...
Er oppe i en veldig stor totalsum på spleisen, det er jeg enig i. Men snakk om kildekritikk/fakta, de tallene du kommer med er ren fiksjon. Det er kun FEM offentlige givere av 5000 kr eller mer. Og gjennomsnittet er lett å regne ut om du tok deg tiden. Det er nå ca 4 000 000 kr fordelt på ca 16 800 givere. Dvs. de fleste giverne gir ikke 5000-7000 kr, men ca 240 kr.
Sist endret av trilobites; 22. november 2023 kl. 19:56.
Sitat av trilobites Vis innlegg
Er oppe i en veldig stor totalsum på spleisen, det er jeg enig i. Men snakk om kildekritikk/fakta, de tallene du kommer med er ren fiksjon. Det er kun FEM offentlige givere av 5000 kr eller mer. Og gjennomsnittet er lett å regne ut om du tok deg tiden. Det er nå ca 4 000 000 kr fordelt på ca 16 800 givere. Dvs. de fleste giverne gir ikke 5000-7000 kr, men ca 240 kr.
Vis hele sitatet...
Heile den drittserien mangler kildekritikk, fakta og bevisstgjøring der har det norske folket enda en gang blitt lurt for å gi bort penger til noen som skulle aldri hatt ei krone.

Til alle dere som syns synd på pedogutten, det er vel innafor å la si egne barn leke i nærheten av han nei ikke faen jeg har ikke kids sjøl men ville aldri godtatt det. Hele dritten er fremstillt fra ett synspunkt ala der narrativet kun dreier seg om hvor stakkarslig pedogutten er, å det mest elementære har jo blitt unngåt ellers hadde den jævla serier aldri blitt laget. 6mln kostet det å lage sånt, hvis de fant ut sent i produksjonen at han er dømt for overgrep mot kids så går alt cash i dass, så dem prøvde å la det "skli unna".

Åsså såæ jævlig mange som støtter han fyttifaen folk bør skjæms eller bli fratatt retten til å støtte hva de vil uten videre. Ser ingen som lager spleis til en drapsmann men pedofili derimot begynner å bli såpass normalisert at til slutt får de senke den seksuelle lavalderen og de fleste kommer til å gi faen. Kvalmt.
Sist endret av Trooploop; 23. november 2023 kl. 02:36.
Sitat av Trooploop Vis innlegg
Heile den drittserien mangler kildekritikk, fakta og bevisstgjøring der har det norske folket enda en gang blitt lurt for å gi bort penger til noen som skulle aldri hatt ei krone.

Til alle dere som syns synd på pedogutten, det er vel innafor å la si egne barn leke i nærheten av han nei ikke faen jeg har ikke kids sjøl men ville aldri godtatt det. Hele dritten er fremstillt fra ett synspunkt ala der narrativet kun dreier seg om hvor stakkarslig pedogutten er, å det mest elementære har jo blitt unngåt ellers hadde den jævla serier aldri blitt laget. 6mln kostet det å lage sånt, hvis de fant ut sent i produksjonen at han er dømt for overgrep mot kids så går alt cash i dass, så dem prøvde å la det "skli unna".

Åsså såæ jævlig mange som støtter han fyttifaen folk bør skjæms eller bli fratatt retten til å støtte hva de vil uten videre. Ser ingen som lager spleis til en drapsmann men pedofili derimot begynner å bli såpass normalisert at til slutt får de senke den seksuelle lavalderen og de fleste kommer til å gi faen. Kvalmt.
Vis hele sitatet...
Det er ihvertfall innafor å si at du er et kvalmt menneske som burde se deg selv i speilet å ta en skikkelig omgang med deg selv. Har du i hele tatt lest dommen? Du kan jo poste ditt eget rulleblad her inne og se hvor kjekt det er når folk dømmer og snakker dritt om ting du har gjort!?

Du har blant annet utsatt samfunnet for fare og kunne vært en drapsmann om du ikke var så heldig som du var når du kjørte griserusa på 35 xanor og krasje i en eldres dame tilhengerfeste.

Jeg siterer en tidligere post av deg

Sitat av Trooploop Vis innlegg
Jævlig god idé bro, itte 35 stykk forsvant lappen min hvertfall. Hørte først i rettsak om tilbakefall av førekortet at eg kjørte i tilhengerfestet på ei kjerring.

Etter den episoden aldri mer benzodiazepiner.
Vis hele sitatet...

Du skal faen være rimmelig lavmål når du dømmer andre på et åpent forum med den historikken din. Faen meg definisjonen på drittsekk du.
Sist endret av WierdoZ; 23. november 2023 kl. 03:24.
Sitat av NoillStress Vis innlegg
Og så driter vi i å dele episodene her.

Mod
Vis hele sitatet...
Hvorfor sier du det Ståle?

Sitat av trilobites Vis innlegg
Er oppe i en veldig stor totalsum på spleisen, det er jeg enig i. Men snakk om kildekritikk/fakta, de tallene du kommer med er ren fiksjon. Det er kun FEM offentlige givere av 5000 kr eller mer. Og gjennomsnittet er lett å regne ut om du tok deg tiden. Det er nå ca 4 000 000 kr fordelt på ca 16 800 givere. Dvs. de fleste giverne gir ikke 5000-7000 kr, men ca 240 kr.
Vis hele sitatet...
Når jeg far innom sist så jeg beløp og hvor mye gikk, 5000, 5000, 9000, 6000 og lenger gikk jeg ikke ned

Sitat av WierdoZ Vis innlegg
Det er ihvertfall innafor å si at du er et kvalmt menneske som burde se deg selv i speilet å ta en skikkelig omgang med deg selv. Har du i hele tatt lest dommen? Du kan jo poste ditt eget rulleblad her inne og se hvor kjekt det er når folk dømmer og snakker dritt om ting du har gjort!?

Du har blant annet utsatt samfunnet for fare og kunne vært en drapsmann om du ikke var så heldig som du var når du kjørte griserusa på 35 xanor og krasje i en eldres dame tilhengerfeste.

Jeg siterer en tidligere post av deg




Du skal faen være rimmelig lavmål når du dømmer andre på et åpent forum med den historikken din. Faen meg definisjonen på drittsekk du.
Vis hele sitatet...
Du kan alltid luke ut noen sure epler hvis du har gått å samlet dem hele dagen. Jeg vet ingenting om dette, bare at bamsemann gjerne kommer med en hvit flekk i buksene sine når han har vært i en barnehagen og alt for mye barn rundt seg.

Jeg sier at jeg er nøytral og det er jeg, foruten forståelse sex med små barn er ikke for meg problemet. Jeg besitter ingen sympati for hverken deg, du eller bamsegutten. Jeg synes det er helt sinnsykt hvor mye penger enkeltindivider er villig til å gi. Jeg har dessverre ikke tid til å ta på små jenter eller gutter, det hadde vært hærlig å voldta dem for så bodd i Filippinene en stund, men ikke 10 år
Sist endret av noguhso; 23. november 2023 kl. 03:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av WierdoZ Vis innlegg
Det er ihvertfall innafor å si at du er et kvalmt menneske som burde se deg selv i speilet å ta en skikkelig omgang med deg selv. Har du i hele tatt lest dommen? Du kan jo poste ditt eget rulleblad her inne og se hvor kjekt det er når folk dømmer og snakker dritt om ting du har gjort!?

Du har blant annet utsatt samfunnet for fare og kunne vært en drapsmann om du ikke var så heldig som du var når du kjørte griserusa på 35 xanor og krasje i en eldres dame tilhengerfeste.

Jeg siterer en tidligere post av deg




Du skal faen være rimmelig lavmål når du dømmer andre på et åpent forum med den historikken din. Faen meg definisjonen på drittsekk du.
Vis hele sitatet...
Kan ikke kalles ett kræsj når du er bort i tilhengerfestet og får en liten sprekk på frontspoileren, tror du det var meningen å kjøre ruset? Har du noen som helst peiling på hvordan alprozlam fungerer eller? Jeg hadde hvertfall ikke snøring og slike hukommelsestap kom som ett sjokk i etterkant, men det å tafse på barn er en bevisst handling, å forsvare pedofili drive sammenligne det med uviten inntak av resept legemiddel blir for drøyt.
Du er vel ikke skarpeste kniven i skuffen, flere titals ting som ikke stemmer, nasjonale nyheter juger og viser saken på ett vis som har ingenting med objektivitet å gjøre, søkk med penger går til en gammel gubbe som klarer ikke samle nok penger til å flytte til hjemlandet sitt selv etter 10 år på norsk trygt mens han bor i fattig land. Det å koble 2 og 2 er visst vanskelig for noen ser det ut som.

Ene offeren skrev til og med at han har truet nabolaget og nav, kanskje han har gjort opp for seg men eg tvile sterkt at du selv ville at dine kids skal være i nærheten av en person dømt for overgrep på mindreårige. Normalisering av sånt dritt skal ikke forekomme that's it, hadde lure tore og de andre gjort leksen sin ville den serien aldri eksistert. Man skal ikke gi oppmerksomhet til overgripere og jaffal ikke gi dem sekk med penger.
Sitat av noguhso Vis innlegg
Er det rart at jeg ikke klarer å synes synd på mennesker? Alle biter på, selv den mest primitive versjonen her skapt av nrk. Det har blitt et samfunnsproblem der media klarer å lure 99% og ingen tar over seg kritikk eller fakta før de betaler beløp oppimot 20 000?

De fleste ligger vel på 5-7000 sist jeg sjekket denne spleisen, og det hadde vært interessant om ssb tok en kontroll å regnet ut median eller gjennomsnitt av hva den enkelte faktisk har betalt. Nei, du kan godt si at 20k ikke er særlig mye, men la det for all del ikke gå til barnegutt som sikkert burde gå hele barneskolen på ny, enn fremfor å bare se tomt ut i luften dag inn, og dag ut
Vis hele sitatet...
På sin høye hest er den jeg synes synd på, som føler behov for å ytre sitt ubermenschkomplels


Driter i hele casen her btw
Sitat av noguhso Vis innlegg
Hvorfor sier du det Ståle?
Vis hele sitatet...
Jeg skal spare deg gjetteleken, du har vært her lenge nok til at du vet veldig godt hvorfor, det har ikke noe å si hva innholdet er, vi tillater ikke deling av opphavsrettbeskyttet media her, og det regner jeg med du vet, siden du selvsagt har satt deg inn i reglene våre osv.

Slutt å troll.
Godt å se spleisen synker, 3,8 mill nå.
Ikke så dårlig råd som de gir utrykk for.

Ligningsattesten viser at han i 2021 hadde 250.000 kroner i skattbar inntekt. Den høyeste de siste årene var i 2017, da tjente han 324.000 kroner etter fradrag.
Sist endret av NokErNok; 24. november 2023 kl. 22:49.
Folk i Norge som lever på mindre ytelser fra NAV som ikke har råd til å unne seg en dritt og lever på havregrynsgrøt dag ut og inn også skal dette svinet motta 4 millioner fordi det er så synd på en evneveik pedogris. Hva faen feiler det folk?
Sitat av Tynnedekk Vis innlegg
Folk i Norge som lever på mindre ytelser fra NAV som ikke har råd til å unne seg en dritt og lever på havregrynsgrøt dag ut og inn også skal dette svinet motta 4 millioner fordi det er så synd på en evneveik pedogris. Hva faen feiler det folk?
Vis hele sitatet...
Så så, nå tror jeg du skal ta deg en pust i bakken eller noe. Hvor kommer alt dette sinne i fra?
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Så så, nå tror jeg du skal ta deg en pust i bakken eller noe. Hvor kommer alt dette sinne i fra?
Vis hele sitatet...
Fordi HAN ikke får 4 mill uten å gjøre noe.
Er jo forjævlig at en pedogris som lever i et pedoparadis skal få 4 millioner.
Bør ikke være Einstein for å skjønne hva de pengene går til.
Når folk i tillegg har blitt ført bak lyset av statskanalen, så skjønner jeg frustrasjonen.
Serien sirkulerer visstnok på nettet nå. Har blitt sletta fra YouTube nå i hvert fall. :S

https://youtu.be/MtcYjxACvrc

They Donated $500,000 To A Child Molester
Sist endret av something; 25. november 2023 kl. 23:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av something Vis innlegg
Serien sirkulerer visstnok på nettet nå. Har blitt sletta fra YouTube nå i hvert fall. :S

https://youtu.be/MtcYjxACvrc

They Donated $500,000 To A Child Molester
Vis hele sitatet...
Starta youtube karrieren med ett pang ser jeg. Håper ikke nrk ødelegger for han

Interessante kommentarer
Everyone with a disability pension who's been living in Norway for 20 years from the 16th birthday is entitled to a minimum disability pension of at least gross 22 538 to 23 032 NOK monthly or gross 24 515 NOk for people living alone. In some cases you might lose some of the extra payments that are conditioned to living in Norway but the minimum payment is a certainty.
Vis hele sitatet...
He loose just a little of his benefits but still have 230 000,-. Norwegian money in the year. That's is actually a good payment in the Phillipins and his young wife have work as well. Many people who living in wellfare money in norway have less than Granfoss because of the very expensive Cost in Norway. This is so crazy!! He should not get the money. Shame shame shame.
Vis hele sitatet...
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Hvor kommer alt dette sinne i fra?
Vis hele sitatet...
Virkelig?
Sist endret av banankassen; 26. november 2023 kl. 14:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Da er bamsegutt i Norge leste jeg akkurat på VG. Spleisen er fortsatt på 3.8 millioner. Vanvittig hvilken støtte denne pedofile fyren får.
evneveik pedogris. Hva faen feiler det folk?
Vis hele sitatet...
Han er nok ikke hverken evneveik eller generellt tilbakestående. Virker tvertimot veldig oppegående. Hvis noen hadde gått tilbake i historien har han rapportert for Dagbladet når det var en tyfon i området, både med tekst og bilder. Han virker for meg til å være narsissistisk. Det er bare han det skal dreie seg om. Nav skal vel ikke skyldes for at han svarer han vil bo i fillipinene livet ut pga barnevern som ville kommet på banen pga overgrepsdom.
Sist endret av Breial; 27. november 2023 kl. 13:18.
Da er han på hemmelig adresse i midt Norge. Og det var en anonym giver som lå ut for flybilettene. Tipper Tore Strømøy har besøk.
Sitat av Opponent Vis innlegg
Da er han på hemmelig adresse i midt Norge. Og det var en anonym giver som lå ut for flybilettene. Tipper Tore Strømøy har besøk.
Vis hele sitatet...
Det var vel i forkant en sak i media om en anonym som giver tilbydde seg å hjelpe de hjem, det ble ikke tilfelle.

Det er NRK som har stått for hjemreisen av sikkerhetsmessige årsaker.

https://www.nrk.no/nyheter/nrk-bidro...ene-1.16654630
[QUOTE

Virkelig? [/quote]

Altså, man kan mene mye om både denna karen og saken. Men nå har jo til og med «spleis» gått ut og sagt at folk kan få igjen pengene hvis de angrer. I mine øyne så er denne saken relativt uviktig i forhold til mye anna. Men selvfølgelig, folk skal få lov å hisse seg opp hvis dem vil det.
Det er iallefall fortsatt mulig å se dokumentaren på nett.

https://bamsegutt.com/

Sitat av something Vis innlegg
Serien sirkulerer visstnok på nettet nå. Har blitt sletta fra YouTube nå i hvert fall. :S

https://youtu.be/MtcYjxACvrc

They Donated $500,000 To A Child Molester
Vis hele sitatet...
men jeg ser at bamsegutt.com fortsatt er oppe
Sist endret av bamsegutt91; 29. november 2023 kl. 14:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av bamsegutt91 Vis innlegg
Det er iallefall fortsatt mulig å se dokumentaren på nett.

https://bamsegutt.com/



men jeg ser at bamsegutt.com fortsatt er oppe
Vis hele sitatet...
Kanskje være litt forsiktig med linking av den, NRK varsler konsekvenser for dem som står bak.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Kanskje være litt forsiktig med linking av den, NRK varsler konsekvenser for dem som står bak.
Vis hele sitatet...
Tror nok han er kjent med risikoen dersom han oppretter en ny bruker for å poste lenken Det betyr heller ingenting om nettsiden bryter norsk lov, så lenge den ikke bryter loven i landet der serveren befinner seg. Tidligere var det kun obligatorisk for folk med tv å betale NRK-lisens , men nå betaler vi denne avgiften automatisk gjennom skatten hvert år, selv om vi ikke har TV. Derfor mener jeg personlig at vi burde ha rett til å dele innhold som vi blir pålagt å betale for hvert år automatisk i skatten.
Sist endret av WierdoZ; 29. november 2023 kl. 23:54.
Er det noe rart det sitter potensielle overgripere til fare for andre hjemme, men som aldri har gjort noen noe galt, som kvier seg til å søke profesjonell hjelp. Det gjelder jo også dem som faktisk har begått lovbrudd og som ikke får nødvendig hjelp på grunn av stigmaet.
Pedofile eller "potensielle" pedofile er en gruppe jeg ikke har så mye empati for. Ut i skogen med de.
Men i følge media er det fortsatt mulig å se denne serien pirat kopiert, er det noen som vet hvor?
Sitat av kenny_1995 Vis innlegg
Men i følge media er det fortsatt mulig å se denne serien pirat kopiert, er det noen som vet hvor?
Vis hele sitatet...
Du kan jo prøve å scrolle opp noen innlegg. b*****.com
Sitat av Dough Vis innlegg
Det som er vilt er at NRK står bak og har fremstilt dette sånn de har gjort.
Vis hele sitatet...
Due diligence?

Sitat av Astro Man Vis innlegg
Pedofile eller "potensielle" pedofile er en gruppe jeg ikke har så mye empati for. Ut i skogen med de.
Vis hele sitatet...
De kaller vel seg selv MaP; Minor attracting person?
Sist endret av ketoDaddy; 30. november 2023 kl. 11:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av ketoDaddy Vis innlegg
Due diligence?

De kaller vel seg selv MaP; Minor attracting person?
Vis hele sitatet...
MAP er noe de har kommet opp med for å normalisere pedofili. Jeg er imot det begrepet. Kall en spade for en spade.
Ja, selv de kriminelle forstår at det der er galt.

Har du lest The Parasitic Mind av Gad Saad?
Sist endret av ketoDaddy; 30. november 2023 kl. 14:00.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Kanskje være litt forsiktig med linking av den, NRK varsler konsekvenser for dem som står bak.
Vis hele sitatet...
Da er det på tide å laste den ned for å vise fingeren til nrk.
Retter en stor takk til dem som fikk tid til å rippe episodene fra nettet, som også deler det med oss. Jeg ser ingen moralsk problem med "pirat" deling fra NRK sine egne produserte materialer. Vi som har betalt for serien ikke NRK, så vi har rett til den.

Lastet ned alle episodene og har dem liggende på plex serveren min. Nrk kan reise til pepperen om de vil jeg skal fjerne episodene. Møkka kanal som praktisere som de er privat. Hadde vært flau om jeg jobbet hos nrk ass.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Astro Man Vis innlegg
MAP er noe de har kommet opp med for å normalisere pedofili. Jeg er imot det begrepet. Kall en spade for en spade.
Vis hele sitatet...
Jeg begynner å tenke på hvor jeg så dette begrepet første gangen. I et meme skapt av amerikanske høyreorienterte folk. Aldri noe annet sted, kanskje fordi jeg ikke henger like mye på plattformer der slikt skjer, slik høyreorienterte ekstremister gjør.

Bare en tanke.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg begynner å tenke på hvor jeg så dette begrepet første gangen. I et meme skapt av amerikanske høyreorienterte folk. Aldri noe annet sted, kanskje fordi jeg ikke henger like mye på plattformer der slikt skjer, slik høyreorienterte ekstremister gjør.

Bare en tanke.
Vis hele sitatet...
Jeg så det først da Dr. Allyn Walker holdt er foredrag der temaet var at begrepet pedofil var stigmatiserende og at MAP var et bedre begrep slik at denne gruppen ikke skulle bli utstøtt av samfunnet.