Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1812
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har tenkt til å kombinere lyrica og xanax i kveld, evt et par pils også.

Jeg har ganske høy toleranse på benzo, bruker det daglig, både Xanax og diazepam. Jeg har i tillegg brukt mange forskjellige rusmidler og har generelt høy toleranse på rusmidler.
Men det er første gangen jeg prøver lyrica. Jeg har 600 mg lyrica, 4 stykker a 150.

"Alle" sier at man kan få en veldig behagelig og chill rus ved å kombinere lyrica og xanax.

Men hvor høy dose med lyrica burde jeg ta? Ser for meg å ta 3-5 mg med Xanax. (Kommer jo litt an på eventuelle svar jeg får på spørsmålet mitt her inne da)

Er det noen som har erfaring?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Enemy of the snut
Av personlig erfaring med kombinasjon av diverse/flere piller (benzo hovedsakelig, men Lyrica/Neurontin også pga daglig bruk) og alkohol (sjeldent inntak generelt) så ville jeg droppet alkohol.. Fører fort til blackout, og da vet alle - ihvertfall de fleste, at man fort gjør dumme ting..

Hvis du ikke tar Lyrica ofte vil jeg anbefale å begynne med lav dose; 150 mg tror jeg bør holde mtp kombinasjon av benzo - selv med høy toleranse. Lyrica/Neurontin booster benzo veldig og motsatt.


Oppdater oss gjerne om hva du finner ut å kombinere og hva du syntes
Ville sjekket eventuelle interaksjoner legemidlene sammen.
Lyrica er jo svineriet selv.
Bivirkninger som får deg til å sove. Så noe god feeling med lyrica innenbords.

Det nekter jeg å tro.

Men smaken er som baken
Sist endret av slitenRealist; 6. juli 2023 kl. 08:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tar det ofte sammen og angrer hver gang. Xanor ødelegger veldig mye av euforien og den kroppslige rusen. Lyrica er best alene.

Og hvis det er førstegang du prøver lyrica så er 600mg ALTFOR mye.
Anbefaler 200-300mg. Selv kan 300 blir litt mye.

Enten bør du:
-droppa xanax når du tar lyrica
-ta xanax først, vente en time også ta lyrica. Da vil rusen av lyrica øke i det xanoren slutter å funke skikkelig, for meg rundt 4 timer.
- Kombiner dem også får du en litt bedre rus en kun xanax. Men doser lavere med xanor siden du legger til lyrica. står valget mellom 3-5mg ville jeg valgt 1-2mg.

Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Ville sjekket eventuelle interaksjoner legemidlene sammen.
Lyrica er jo svineriet selv.
Bivirkninger som får deg til å sove. Så noe god feeling med lyrica innenbords.

Det nekter jeg å tro.

Men smaken er som baken
Vis hele sitatet...
Du nekter å tro lyrica har noe good feeling? Det er mange av oss som elsker lyrica rusen, ikke vanskelig å misbruke dem... Men som du sier smaken er som baken.. Jeg velger lyrica over hvilket som helst benzo feks. Noe mange sikkert synes er merkelig.
Sist endret av skrpappa; 7. juli 2023 kl. 01:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har fått lyrica å vet hva jeg sier.
Er vel egentlig ett antipsykotika, som oftest gies til de med søvnproblemer. I vår gruppe.

Uansett lyrica er det best å holde seg unna.

Bare å anbefale 300 er på trynet.

Om det er så bra, hvorfor angrer du hver gang……
Sist endret av slitenRealist; 7. juli 2023 kl. 06:13.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Har fått lyrica å vet hva jeg sier.
Er vel egentlig ett antipsykotika, som oftest gies til de med søvnproblemer. I vår gruppe.

Uansett lyrica er det best å holde seg unna.

Bare å anbefale 300 er på trynet.

Om det er så bra, hvorfor angrer du hver gang……
Vis hele sitatet...
Lyrica er ikke antipsykotika...
Bivirkninger

https://www.felleskatalogen.no/medis...65?markering=1

Okei, beklager feilen, men mot generelle angstlidelser.
Å når du leser det alt som står, skjønner ikke jeg, at noen vil ta det.

Men igjen har vi vell alle vårt eget behov.

Men tabletter/kapsler som virker mot deg, gjør deg sløv å svimmel.
Ja noen liker det å.
Sist endret av slitenRealist; 7. juli 2023 kl. 06:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Bivirkninger

https://www.felleskatalogen.no/medis...65?markering=1

Okei, beklager feilen, men mot generelle angstlidelser.
Å når du leser det alt som står, skjønner ikke jeg, at noen vil ta det.

Men igjen har vi vell alle vårt eget behov.

Men tabletter/kapsler som virker mot deg, gjør deg sløv å svimmel.
Ja noen liker det å.
Vis hele sitatet...
Dette var noen merkelig utsagn. Håper for din del at du er påvirket av noe som er i din gate, men som du uttrykker så erra lov å værra uenig, men fortsatt litt merkelig. Du vet jo åpenbart ikke alt du trenger å vite om lyrica. du har fått med deg det viktigste da - at Lyrica kan være skadelig

Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Har fått lyrica å vet hva jeg sier.
Er vel egentlig ett antipsykotika, som oftest gies til de med søvnproblemer. I vår gruppe.

Uansett lyrica er det best å holde seg unna.

Bare å anbefale 300 er på trynet.

Om det er så bra, hvorfor angrer du hver gang……
Vis hele sitatet...
Angrer hver gang jeg tar det med xanor fordi det ødelegger/minimerer den gode effekten av lyrica. Få opp øya dine, mann! Så sliten er du ikke.

Ja, jeg skrev 300 KAN bli mye, anbefalte flere doseringer. Jeg har vært med en del som har prøvd det for første gang og har alltid opplevd at 200 er det de fleste liker, mens 150 ofte blir litt for lite. Skumleser du bare deler av det jeg skriver eller, haha? 200 for en med høy toleranse for benzo er ikke helt på tryne. Intensjonen til OP er åpenbart å slippe håret løs når han vurderer 600mg.

Men det er 3 uker siden, avgjørelsen er nok tatt haha
Sist endret av skrpappa; 7. juli 2023 kl. 06:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har egen medisin.
Men hva gjelder lyrica, har jeg kun opplevd drit.
Å få opp øya, var det jeg gjorde.
Det her er mine erfaringer. At du liker det, flott, kos deg.

Men få opp øya mann meldingen, får du rett tilbake, mitt i trynet.
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Har egen medisin.
Men hva gjelder lyrica, har jeg kun opplevd drit.
Å få opp øya, var det jeg gjorde.
Det her er mine erfaringer. At du liker det, flott, kos deg.

Men få opp øya mann meldingen, får du rett tilbake, mitt i trynet.
Vis hele sitatet...
Du er (eller roleplayer) en fantastisk karakter. Føler jeg snakker med en mann ved navn Ove
Er meg selv.
Negativ,en smule, med tanke på all skitpraten på freak generelt.
Tenke på meg selv, å sier i fra om jeg er uening.

Ove vet jeg ikke hvem er, men med roleplayer, mener du jeg utgir meg for en annen?
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Er meg selv.
Negativ,en smule, med tanke på all skitpraten på freak generelt.
Tenke på meg selv, å sier i fra om jeg er uening.

Ove vet jeg ikke hvem er, men med roleplayer, mener du jeg utgir meg for en annen?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg bare digger stilen din. Kul, litt vrang karakter
Takk.
Men sånn blir man etter ett liv med skiten.
Om du koser deg kos deg. Alle løser vi problemene våre på forskjellige måter.
Stå på. Liker du har meninger.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei igjen. En liten sen oppdatering: tok 450 mg lyrica og 4 Xanax, pluss noen øl. Det var åpenbart alt for høy lyrica-dose, hele kvelden ble dritt. Skulle aldri hørt på han karen jeg kjøpte de av som sa du MÅ ta 600 mg for å oppnå den nydelige kombinasjonen lyrica og xanax gir. Jeg informerte han om at jeg aldri hadde tatt lyrica før og at jeg kom til å kjøpe 600 mg av ham uansett.

Han mente at siden jeg har høy toleranse på veldig mange andre rusmidler så kom kvelden min til å bli halvkjip dersom jeg tok lavere dose.

Jaja, hadde jeg bare hatt tålmodighet til å vente på svar fra dere her inne, så hadde det sikkert blitt en hyggelig kveld��

Men, som vanlig, ingen andre enn seg selv å skylde på.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei igjen. En liten sen oppdatering: tok 450 mg lyrica og 4 Xanax, pluss noen øl. Det var åpenbart alt for høy lyrica-dose, hele kvelden ble dritt. Skulle aldri hørt på han karen jeg kjøpte de av som sa du MÅ ta 600 mg for å oppnå den nydelige kombinasjonen lyrica og xanax gir. Jeg informerte han om at jeg aldri hadde tatt lyrica før og at jeg kom til å kjøpe 600 mg av ham uansett.

Han mente at siden jeg har høy toleranse på veldig mange andre rusmidler så kom kvelden min til å bli halvkjip dersom jeg tok lavere dose.

Jaja, hadde jeg bare hatt tålmodighet til å vente på svar fra dere her inne, så hadde det sikkert blitt en hyggelig kveld��

Men, som vanlig, ingen andre enn seg selv å skylde på.
Vis hele sitatet...







Litt sent, men utdyp gjerne hvordan kvelden din var. Interessant å høre om andres erfaringer.
Lyrica er litt sånn treff eller bom til folk har jeg inntrykk av, men vil gjerne høre mer hvordan du opplevde det ja.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Går daglig på metadon (70mg). Så tok jeg 300 mg Lyrica 1 times tid før metadonen. Så så drakk jeg metadonen og tok to ksalol ved siden av. 30/60 min senere så skjønte jeg bare st jeg skal ikke gå ut døra idag.


Mvh Forbrukeren
Sist endret av Forbrukeren; 23. februar 2024 kl. 08:08.