Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 902
går det an å få klokken på nokiaen min til å starte igjen etter det er stoppet? i så fall hvordan gjøres det..?
Det går sikkert an. Enten finner du det i innstillingene i menyen på telefonen, eller så er det kanskje batteriet som er gåent. I så fall må du åpne telefonen selv og sette inne ett nytt bateri. Dette er i seg selv ikke så vanskelig, men du må (bør) ha ett sant verktøysett som passer til telefonen. Dette får du kjøpt mange steder, bla. på bensinstasjoner. Jeg kjøpte dette selv og har tatt ut bateriet i min N5110. Bare du er litt forsiktig er det ikke så vanskelig.

Better than thou.
Antar at du har stoppet den med vilje..(for å se om du kan sende gratis sms?) du kan jo se på http://mobil.box.sk om du finner noe..
jeg hadde lagt den fra meg og så kom min dumme bror og stoppet den for å brife med at han hadde pugget alle de der kodene utenatt.