Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1736
jeg har en nokia 3210. hakke bytta om på noen koder siden jeg fikk den, og nå vil jeg resette den. MEN for å resette den trenger man en sikkerhetskode. jeg har prøvd alle mulige tall som står på startpakka (pin puk puk2 kode osv) men ingen virket. kan noen hjelpe meg med å finne ut hva sikkerhetskode er da?
MINST 12år
tore-'s Avatar
[SIZE=4]0000[/SIZE]
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Nokia's standard sikkerhetskode er "12345", men er telefonen din operatørsperret er det store sjangser for at denne er endret.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Ja faen, 12345 var det... litt treig idag....
Trådstarter
Originally posted by Ond^Sofa
Nokia's standard sikkerhetskode er "12345", men er telefonen din operatørsperret er det store sjangser for at denne er endret.
Vis hele sitatet...
da har de nmok endra den. Må jeg ringe til de folka jeg kjøpte mobilen av og få koden min da?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Poenget med at de endrer den, er at du skal bruke deres SIM-kort i bindingsperioden. (Som regel 12-18 måneder).

Dette er grunnen til at mobilen som regel er litt billigere når du kjøper den. Bindingstid blir du også opplyst om når du handler.

Så hvis du ikke har hadd mobilen lenge nok, (ut bindingstiden) så vil du heller ikke få noe kode av de. Sånn er det på min Nokia 6210 også.