Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1171
Lurte på om det var noen som viste om det var bare Mobyson som hadde 32-bits sim kort?ringte tullenor men de hadde ikke hørt om kortene en gang så dær kommer det vell til henge på me 8-bits kort i årevis....
▼ ... over en uke senere ... ▼
telenor skal vist komme med 32-bits sim kort i slutten av året=) gleder meg=)
nidaroz's Avatar
Trådstarter
Noen som vet om de nye OYO kortene er 32-bit eller 16-bit?de har dobbelt med plass....så det virker som om de er 16-bit....dumt vist de lanserer 16-bit,når mobyson har 32-bit kort som er mye raskere en 16-bit dah.....vist ikke OYO er 32-bit å dah....
Har ikke jippii 32 bits?
nidaroz's Avatar
Trådstarter
Vet ikke!sendte dem en mail nå og spurte dem....poster svar her!har spurt OYO oxo.....
Better than thou.
Hvis Telenor ikke har hørt om 32-bits kort (noe jeg er 99.99% sikker på at de har) så tviler jeg på at oyo har 32-bits kort. Oyo er jo en del av Telenor.
he's got a point there!
OYO er jo bare en "nå-skal-vi-tjene-penger-på-en-fancy-ungdomsgreie" ting!
Ligger ikke jippii under netcom? Jeg kan nesten banne på at de har 32 bits...
nidaroz's Avatar
Trådstarter
Hej Christian

Vi har 8-bits simkort.

Mvh
Jippii!
-----Original Message-----
From: Christian Aune Sørlie [mailto:christian@semo.no]
Sent: 14. juni 2001 00:34
To:
Subject: Sim-kort


Hvilke sim kort har dere?32-bit 16-bit eller 8-bit?

Vennlig hilsen
Christian Aune Sørlie
Som vanlig skal StjeleNor tjene penger på oss vanlige forbrukere, for noe som burde ha vært gratis. Har info fra MEGET gode kilder i TeleNor at de selfølgelig har ALLE korttypene, men at det hadde kostet dem en drøss med penger om de skulle byttet ut ALLE sim-kortene til KUNDENE sine. (sikkert 0.000000000000001 % av de kronene det ringes for vær dag). Har selv et 16 bits kort, men aner ikke om de deler ut dette (for en pen sum penger såklart), eller om det kun er "utvalgte" kunder slik som OYO m.fl.

TeleNor er som vanlig GRUKKE

Vurderer sterkt å starte et eget mobilselskap under NetCom
(noen som er interessert????)

Free6
nidaroz's Avatar
Trådstarter
OYO kortene er 16-bit trur jeg ja...de koster 100kr +at du ringer billigere....det er greit nokk VIST der er 32-bit sim kort.....jævla dritt SAMENOR(akkurat som den jævla ISDN kampanjen,bare for å suge ut penger,andre land bygde ut adsl mens de kjøre den forpulte kampanjen sin....når hele norge har kjøpt 16-bit om noen år så,så er vi vell så heldig at vi får utgammle 32-bit kort...)......er intrisert og starte eget teleselskap ja....hvordan er det teknisk mulig?hva koster det?har du no kapital?idèr til å skaffe kapital?har tengt på starte firma til høsten noe sånt hadde vært veldig artig da.....
Har tenkt på det LENGEEEEEE.........

Du får sende meg etpar PMs da så kan vi kanskje finne på noe!

Free6