Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1328
Går det an å få taki nye spill te nokia 6210??
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Så vidt jeg vet går det an og laste ned no nye greier med 3330'n når du er ferdig med alle spillene eller noe sånt.. Det er forøvrig den eneste mobilen som støtter det..

Du kan event gå inn på Nokia's3330-side og sjekk hva som står der.
faen å!! det er så lite med spill på 6210!! eneste spille som går an er snake!!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Kjøper du deg mobil pga hvordan spill den har? No offence, men er du gammel?
LOL! Jeg må bare le når jeg leser slikt! Ikke ta det personlig altså... Det er bare det at jeg fortsatt sitter og koser meg med "logikk" på min tre år gamle (og sarvede og delvis forbredte(!)) N-5110.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hadde 5110 jeg også... hadde den i 3 1/2 år til den falt i vann for 3. gang.. det ble litt for mye for den.

Da ble det 6210.
folk som kjøper mobil pga spilla på den = *kvalm*
Folk kjøper ikke mobil pga spilla, men spiller pga at de kjeder seg.
( ja det hender faktisk at jeg råner snake2 på 14tis tlf'en min )
MEN, hvis det i det hele tatt finnes folk som gjør det, da er dem komplett mongo og burde bli verva av dissimilis.
Til dere som har 3310:

Etter hva jeg har hørt skal det være mulig å få inn ett ekstra spill på den. Altså slik som det er på 3330.
Gå inn på Spill og bla dere nedover. Legg merke til tallene rett før innstilinger. Plutselig hopper det over ett tall. Jeg veit ikke om dette gjør det mulig å legge det inn uans. men da måtte man ihvertfall ha en datakabel. ( som jeg i skrivende stund venter i morra ) Noen som har hørt noe om dette / har noen meninger?
Jeg la merke til det der med en gang... Etter det jeg har hørt, kan man gå til et verksted e.l. og få oppgradert programvaren..
Men jeg har også hørt at man kan laste det inn via kabel.. Mye spekulasjoner rundt dette...
▼ ... over en uke senere ... ▼
MrKrokan's Avatar
Trådstarter
du må oppgradere programmvaren for å få nye spill inn på 3210 og 3310!! På 3310 går det an å få bare et nytt spill!! På 3210 skal det gå an å få to nye spill inn på!! men jeg aner ikke hvordan!!
Sist endret av MrKrokan; 13. juni 2001 kl. 14:44.
Og hvor mye "nyttefunksjon" har dere av mobilen da?????

Hadde greid meg med en Motorola StarTac 5200 International jeg, hvis de ikke hadde vært for den elendige standby tiden og vekten.

Tør vedde 24 øre på at 90% av dere IKKE har bruk for mobil telefon, og bare har den fordi "alle" har det.
Og KONTANT-KORT jævler er dere oxo.............bruker sikkert alle ukepengene deres på logoer og ringetoner
En skam for hele nasjonen....................har man ikke "bruk" for mobiltelefon bør man lavære å ha det.

Og ja, jeg er en storbruker, ringer kansje 100 timer i måneden og er JÆVELIG lei av å sponse disse "kontant hypene" som bare er 14isser som egentlig IKKE har penger. Synes det er helt HØL i huet at det ikke settes en stopper for dette. Dette er et SKAPT marked, pga. feilsatsning ifra MOBIL leverandørene, og dårlig oppdragelse!

Kanskje jeg skal starte siden WWW.NEI-TIL-UTMS-FOR-KONTANTSVINDLERE.NO
Det er IDIOTI at "storbrukere" ikke blir prioritert fremfor "oss" storkunder. (og hvis noen som jobber i STJELENOR/NETCOM leser dette, ta gjerne kontakt)

Free6




(Dette er ikke ment som noe "mobbing" eller krasst brev, vil bare se hvilke reaksjoner jeg får, OG jeg tror jeg har rett ang. de 90%, men dere må GJERNE svare hvis dere mener noe annet, evt. er enig)
Jeg har kontant...å jeg bruker ikke en krone på logoer eller ringe melodier eller no crap....jeg bruker telefonen til i jobb sammenheng og holde kontakt med venner som jeg har land og strand i hele norge dama OSV.grunnen til at jeg ikke har abb er at jeg ikke har kontrol over bruke mitt å tviler ikke på at jeg kunna ha mekka en regning på 10-tusen på en måneds tid....ska skaffe meg abb med beløpstopp snart tough.....
Originally posted by n|dar0z
Jeg har kontant.......jeg bruker telefonen til i jobb sammenheng og holde kontakt med venner som jeg har land og strand i hele norge dama OSV.
Vis hele sitatet...
Takker for innspillet, kom gjerne med flere!
All argumentasjon for at kontant-kunder "trenger" mobil telefon er USANN (med noe få unntak), fordi de fleste som har kontantkort IKKE har råd til å betale en "høy telefonregning". Og hvis du ikke har det, dvs. du ringer noe du ikke får dekt av arbeidsgiver/ gidder å dekke selv, så er det ikke "livsnødvendig" ERGO UNØDVENDIG!

Dessuten skaper disse "nye" kontant kundene masse undøvendig bry, mor&far her hjemme har akkurat fått 3000 kr i telefon regning for de lillesøstra mi har ringt alle veninnene sine på mobilen.

Hva har skjedd med samfunnet? Er det umulig å holde avtaler, møte folk f2f slik man har gjort i over to tusen år??

Tror faktisk at moren min trenger mobiltelefon mere en de fleste av dere og hun har enda ikke skaffet seg en!

Free6
(Levde mobilløst for et halvt års tid siden, har ikke hatt det så rolig og stille på lenge......... )
Better than thou.
Originally posted by larriz
du må oppgradere programmvaren for å få nye spill inn på 3210 og 3310!! På 3310 går det an å få bare et nytt spill!! På 3210 skal det gå an å få to nye spill inn på!! men jeg aner ikke hvordan!!
Vis hele sitatet...
3310 har jeg ikke peiling på, men med 3210 er det simpelt.. Bare skaff deg en F-bus kabel (har en til salgs hvis noen er interesert. følger med en cd med masse programvare og logoer etc.), et program som jeg ikke husker hva heter (finnes på http://mobil.box.sk ), og start programmet. Så sier du at du vil ha de to spillene.. De suger foressten.. Logikk og React. React går ut på å skyte gulerøtter etc..