Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 615
Har fått resept på oxynorm etter operasjon. Hvor mye er nok for en ok rus? Hvilken inntaks metode?
20mg oral eller rektal��
▼ ... noen uker senere ... ▼
ikke begynn med de pillene kun for at du vil ruse deg. Før du vet ordet av det så sitter du godt i oxy myra og den er heavy. Jeg tok cold turkey på heroin,kokain,amf og dolciser i 2011. Det var ganske heftig, men det gikk. Men i 2015 røyk flere av senene til fingrene i høyrehånda, etter 2 mislykkete operasjoner ble jeg enig med legen om at han skulle henvise meg til en siste operasjon. Fikk med meg gule stafylokokker fra sykehuset og infeksjonen som oppsto ble så alvorlig at amputasjon av flere fingrer ble vurdert. Mye smerter og mange piller ble det, etter nesten 1 år med altfor stort forbruk begynte vi og trappe ned. Og jeg sprakk gang på gang fordi sug og avhengigheten ble for tøft, mye tøffere og hardere og slutte med dem enn alt jeg kjøpte på plata.