Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 717
Hei

Jeg har noen billetter til en konsert i USA, men det ser ikke ut som jeg får dratt. Disse billettene koster nå mer enn jeg betalte.
Jeg vet det ikke er lov å selge billetter for dyrere enn det de selges for her i Norge, men gjelder det også dersom jeg selger de på en Amerikansk plattform? Der dette er lovlig ?

Kjipt å selge de billig når jeg kan tjene litt penger
Svartebørssalg er ulovlig i Norge.
For USA aner jeg ikke. Hvor er juristene når vi trenger de???
Tenk på at de kanskje må vise id for å komme inn. Får du endret navnet på billetten?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Tenk på at de kanskje må vise id for å komme inn. Får du endret navnet på billetten?
Vis hele sitatet...
Ja, all info og overføring av billett er ok, alt er lov og har ett velfungerende system i USA, er bare ikke sikker om loven gjelder selv om alt skjer i USA, og at jeg er i Norge
Jeg ville spurt om dette på et amerikansk forum. Prøv å finn deg et relevant og aktivt reddit forum.