Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 297
Vet ikke hvilken tråd jeg skulle skrive i utenom denne..

Jeg har over litt tid tjent meg opp en god sum på cachback på Norwegian kontoen og har egentlig ikke fulgt med så mye på det, men her om dagen logget jeg meg inn. Litt forvirrende sto det noe om cashpoints og noen ord om hvordan jeg kunne bytte for å få tatt ut pengene. Uten å tenke meg så mye om klikket jeg dessverre på bytt til cashpoints, noe som jeg ser i ettertid var dumt og ulogisk når jeg leste mer.

Jeg leste mer og ser at det ikke er noen mulighet for å bytte tilbake til cashback for å ta ut pengene og det var jo det jeg hadde tenkt til. Så jeg sendte en mail til bank norwegian og får et kaldt svar om det ikke er mulig. Ingenting om hvorfor det ikke er mulig. Intensjonen var å bruke disse pengene til julegaver, men jeg blir tvunget til å heller bruke disse til en flyreise eller noe jeg kanskje aldri kommer til å bestille.

Hvorfor så tungvindt? Det bør vel være teknisk mulig å overføre tilbake til cashback når det går an med ETT klikk å overføre til cashpoints.

Merker at jeg ikke har lyst til å være kunde hos de lengre.. Erfaringer?
Dropp dem som kunde. Skitten bankvirksomhet uansett.