Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 5605
Ja, dere leste overskriften riktig.

Vi er begge 35 og har en datter sammen på 5 år. Det ble slutt ett par år og vi hadde bestemt oss for å se om det kunne bli oss to igjen etter en del profesjonell terapi hver for oss.

Jeg vet hun elsker meg. Hun har forsøkt å få meg tilbake i tre år og jeg har slipt henne inn for å avvise henne hele tre ganger ila disse tre årene. Dette har jeg ikke gjort med vilje, men redselen for å miste henne igjen ble for stor å takle.

Før denne hendelsen hun utførte, så hadde vi holdt på en liten stund og vi sa fredagen før hun dro bort den helgen, at vi ikke driver med noen andre og finner ut hva det her er. Noe var annerledes. Fint. Det var gått en god tid og vi er begge mer modne.

Vi tok hverandre i hånda, ga hverandre en klem og gråt i den gode følelsen før jeg dro. Det siste hun sa var "jeg kommer ikke til å røre noen andre" (hun er veldig flørtete av seg som singel og ender ofte opp med å ligge med noen på et nach om hun er singel, men det er ingenting galt i det foruten at mine synspunkt på det å gi bort kroppen sin til alt og alle, er annerledes).

Så dro hun. Jeg lar henne gjøre akkurat som hun vil. Spørre ikke hvor hun er eller hvor hun sover. Har full tillit utad, men en magefølelse som skurrer fælt den søndagen.

Hun ringer meg mandag og spør om vi kan treffes.

Når jeg kommer til henne, så spør jeg henne rett ut om hun har ligget med noen. Hun ber meg sette meg ned.

Hun fortalte at hun hadde tatt kokain hele helga og endte opp med å knulle en fyr i ca to minutter på et nach.

Hun brukte noe stoff som tenåring, men ikke rørt noe på 18-20 år.

Jeg ble helt satt ut. Du? Kokain? Hæ? Du? Utro? Hæ?

Etter all den tilliten vi har å bygge opp, så kommer hun med dette.

Hennes forklaring er at hun ble livredd for at jeg skulle skyve henne fra meg igjen og at hun dissosierte og ruset seg, samt sex for å rømme fra oss og seg selv.

Jeg har aldri rørt sånne stoffer. Hun fortalte at hun ikke tok så veldig mye, men en stripe en gang hver andre time den natta. Blir man så borte på kokain at alt bare forsvinner på den måten? Jeg har sett et par kompiser ta det en hel natt, men de var absolutt med og tilstedeværende.


Hun har aldri vært utro og jeg tror henne 99% på at hun aldri vil det igjen, samt at jeg vet det er meg hun vil ha. Og for å ha sagt det, sexlivet vårt er helt sinnsykt bra.

Men jeg har en forferdelig forbannelse som haunter meg. Jeg ser for meg i bilder alt som skjer. Kroppen hennes, han, stønning, ordbruk, blikk hun gir han, at en annen er inni henne, at han tar henne bakfra og ser på rumpa hennes - ja dere skjønner tegninga. Hun er særdeles lidenskapelig seksuelt og vil gjerne ha seks to ganger med meg hver dag etter hennes initiativ. Jeg får ikke ro før jeg vet alle detaljer, men samtidig vil jeg ikke det heller. Om de to minuttene egentlig er en time, vet jeg ikke.

Når jeg tar det opp, noe jeg har gjort på en veldig moden måte tror jeg, så er det for å forstå. Jeg forteller henne at jeg føler tristhet og meget frustrasjon rundt dette. Hun sier hun forstår det godt og griner. Samtidig ender samtalen alltid med at det dro opp vonde ting fra ungdomstiden hennes (rus og sex) og det ender med å overskygge alt og det ender i støy og sinne fra henne som jeg tolker som "jeg er offeret her, sånn egentlig" hun sier sånn som gjort et gjort get over it (1mnd siden bare).


Tanker pls?
Høres ut som at dere ikke er bra for hverandre nå, hvis det å skulle prøve videre er noe du vil etter at hun regelrett har pissa deg oppover ryggen så må det mye arbeid til. Å lage en greie ut av noe for så å gjøre det bare dager senere er faktisk helt ellevilt.

Og nei, man blir ikke borte på kokain, men det gjør definitivt noe med hodet til mange. Hun har valgt alt det her selv av egen fri vilje dog.

Hadde jeg vært i dine sko, så ville jeg nok droppet henne for å bevare den mentale helsa. Kan da umulig være sunt å ha et sånt forhold.
Kast

Bonuspoeng for å aldri nevne det til barnet
Sist endret av supranaut; 1. desember 2023 kl. 02:02.
Man kan bli temmelig borte og irrasjonell på kokain, ganske så ut av det blå. Jeg opplevde selv én gang kokain, en litt stor linje, kanskje, men det må først og fremst ha vært en spesiell timing med promille og nerveystem, gå rett i fletta, og bringe meg til i påfallende grad å ignorere samværet rundt meg og bruke all min oppmerksomhet på å sende en absurd, amorøs facebook-melding til en perifer bekjent som attpåtil var eksen til en av dem jeg satt hjemme oss, og så ta et like kunstig og overrumplende initiativ til å dra hjem til en jente jeg holdt litt på med på den tiden (og fremme ikke hatt mer tilstedeværelse enn til å velte katteskålen og ligge og gnisse tenner).

Et dypere problem her, eller utfordring, om du vil, ser jo ut til å være at hun kanskje har tendenser til utagerende og avreagerende adferd på sterke og forvirrende følelser, som hverken negerer eller gjør falske følelsene hun har overfor deg, eller er noe hun kan “skjerpe seg” fra, men som allikevel vil skape stunder av fortvilelse for deg (og henne), sånn som nå, og så er spørsmålet, for tillitsbrudd er det jo, om det hver gang dreper noe i deg i følelsene dine overfor henne, eller om du i en slags “commitment” står igjennom dem - til den andre siden, eller til et forhold av kjærlighet og forståelse med litt ups and downs. Tillit kan ligge på forskjellige plan, og vonde følelser fra fortiden, og deres utløp, har ofte mer nytte av nåde enn dom.

Angående de fantasiene dine om at noen andre har nytt opplevelsen av henne (heller, og i grunnen heitere, å “gi bort” kroppen sin enn å være robot et par minutter med ikke annet enn sosialt fundert egobekreftelse som resultat, tenker nå jeg), blekner den slags, skulle jeg mene - om “nach”-knullet så varte to minutter eller tretti - i forhold til din viten om faktisk intimitet og reell, personlig, innflytelse, og altså hennes livs bane, men jeg tror ikke jeg har hatt slike hjemsøkelser med akkurat det fokuset, så du får ta det fra en annen.

Alt i alt: Kokain kan fint gjøre en temmelig blåst, sende en i fri flukt på absurde, oppkonstruerte følelser, - mer uforutsigbart, egentlig, enn amfetaminets persistente mani.
Sist endret av exocytose; 1. desember 2023 kl. 02:19.
Her hadde jeg kort og greit gjort det slutt.
Ikke akkurat en pangstart på et seriøst, stabilt og godt partnerskap. Ser vel ut som ho har lett for å havne i senga med andre på nach når ho ikke er singel også

Skal bli morsomt hver gang hun er ute med venninner eller bare er på en fest uten deg tilstede. Tar ho kokain eller blir det bare en øl eller 2 å et 2 min knull med naboen. Tror jeg har hoppet over denne, flere fisker i havet.
Lykke til.
Uvaksinert 👍
Er jo bare sex da? Værre hvis det hadde vært følelser og mer intimt inni bilde her. Liker du henne og dere har intimitet og følelser så prøv å tenk litt i de baner at det er jo bare sex.
Hvis dere gjør det slutt så vil hun hvertfall bli sexet av mange menn..
Hvis dere skal drive og avvise hverandre og leve i en konstant emosjonell Berg og dalbane over flere år så er ikke dette noe som er heldig for barnet. Uansett hvor god dere tror dere er på å skjerme det. Best å la den delen av forholdet deres ligge til fordel for dere selv og barnet. Høres ut som hun burde fortsette med terapien.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Dropp hele greia. Jeg bryr meg lite om hvem som har gjort hva og hvorfor (selv om "fylla har skylda" er et temmelig dårlig argument med mindre noen blåste kokain rett opp i nesa hennes, skal det nevnes).

Ungen tar prioritet - them's the breaks, et ansvar dere har akseptert 100% ved å skaffe barn. Hun skal og må ha rollemodeller som ikke er aktivt skadelige. Dere og deres forhold skal fungere som mal for forhold barnet kommer til å ha senere. Så hvis dere ikke takler det - kutt ut, og fokuser på å være oppegående "skilte" foreldre som klarer å oppføre seg sivilisert mot hverandre.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Hvis dere skal drive og avvise hverandre og leve i en konstant emosjonell Berg og dalbane over flere år så er ikke dette noe som er heldig for barnet. Uansett hvor god dere tror dere er på å skjerme det. Best å la den delen av forholdet deres ligge til fordel for dere selv og barnet. Høres ut som hun burde fortsette med terapien.
Vis hele sitatet...
Enig. Sånt avvisnings-spill er noe av det mest destruktive i relasjoner. Kommer aldri til å bli bra.
Såpekoker av rang
For hva det er verdt, den sexen du ser for deg var nok ikke helt slik i virkeligheten. Tilfeldig sex på nach, i rus og med en fremmed er vanligvis ikke spesielt nært, lidenskapelig, langvarig eller godt for den saks skyld. Jeg tror ikke det er mange blikk eller andre slike detaljer som du nå ser for deg. Sex med folk man er glad i og har et tett bånd til forløper seg vanligvis litt annerledes. Jeg tenker at hvis dette ligget betydde mye for henne hadde hun ikke fortalt deg om det, og heller dumpet deg.
Sist endret av monoid; 1. desember 2023 kl. 11:01.
Du har blitt utsatt for hor( det bibelske begrepet hor; altså utroskap ) definisjonen av å hore er å utøve utroskap. I motsetting til sladderblad-varianten som er en slengbemerkning i retning av prostituert, men ikke helt løssluppen frille.

Ei dame som har valgt en annen mann foran deg er søppel – kast.

Det som kan gi deg forkludring er at dere har et barn sammen, men i tillegg har du barn med et barn, det kan umulig være ei dame.
Sist endret av ketoDaddy; 1. desember 2023 kl. 11:15.
Ikke for være kjip her nå men du har egentlig bare ett valg ellers vil du kjøre deg selv ned i grøfta med overtenking osv.

At dama drar på cokefylla og ender i seng med noen kan fort skje igjen eller skal du forlange totalt avholds osv?
Høres ut som ei som er artig å feste med, ikke noe mer enn det
Jeg ville sagt gi det ett år, mot at hun er villig til å oppsøke parterapi sammen. Kanskje det kan hjelpe dere begge å se hele hendelsen fra flere perspektiver, og gjøre det lettere for deg (og henne for den saks skyld) å se om dette er noe dere tror dere kan komme dere forbi, og om dere tror forholdet videre er noe å satse på.

En parterapeut kan også fint klare å ta (og holde på) barnets parti oppi det hele bedre enn hva dere nødvendigvis klarer selv.
She belongs to the streets…
Sitat av Opponent Vis innlegg
Høres ut som ei som er artig å feste med, ikke noe mer enn det
Vis hele sitatet...
Ikke så artig om hun bare holder 2 minutter da!
Sitat av supranaut Vis innlegg
Ikke så artig om hun bare holder 2 minutter da!
Vis hele sitatet...
Nja. Hun holder jo lengre enn meg så
Ser hun bra ut?
Jævlig vanskelig det der. Jeg personlig hadde funnet meg en ny dame og nye verdier(!). Ikke lett, men vært i samme shittn for noen år siden!
Sitat av Flemming Vis innlegg
Jævlig vanskelig det der. Jeg personlig hadde funnet meg en ny dame og nye verdier(!). Ikke lett, men vært i samme shittn for noen år siden!
Vis hele sitatet...
Care to utdype?

Takk for innspill.

Vanskelig det der. Hos meg har de jeg har vært i forhold med alltid fått fritt spillerom til å dra på jenteturer, fester etc. Man får ikke styrt tanker og holdninger uansett, å sette folk fri viser også deres sanne farger, som inntil nå har vært av lyse nyanser.

Jeg har ingenting med hennes historikk å gjøre før min tid, men dette som Flemming skriver med verdier, er viktigere enn jeg trodde.

Det er jo ikke direkte feil å ligge rundt når man er singel, men jeg tror man skader seg selv med å gi bort kroppen sin i den grad som noen kvinner gjør. Og man får jo et uunngåelig rykte på seg da.

Men om noen her har prøvd kokain el.l.. om man ikke har brukt det før - ergo null toleranse - kan man ta en stripe annenhver time i to døgn (utenom litt søvn) uten at man blir klein som juling. Hun var ikke det på mandag. Mentalt, men ikke psykisk.

Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Ser hun bra ut?
Vis hele sitatet...
Altfor bra ut. En dame de aller fleste snur seg etter.

Men jeg vet det er første gang hun har vært utro og hun er alltid opptatt å vise andre menn (hun blir lagt an på hele tiden) at hun er med meg.

Men det blir en søvnløs natt neste gang hun skal ut alene.

Det skal sier at hun bor i en annen by enn hvor hun var den helga - ville det være for kontrollerende av meg å si at jeg ikke ønsker hun drar dit neste gang hun skal ut alene?

Hun har tusen venner her i byen også.
Sist endret av Tralala123; 1. desember 2023 kl. 18:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tralala: Hvor gamle er dere?
Slike tråder er jeg stort sett på gresset ikke er grønnere på andre siden, men her var det mye. Avslutt det på en fin måte, sørg for at begge er tilstede på en god måte for barn. Tror ikke dette kan fikses og at dere begge vil ha det bedre hver for dere. Stoffet hun inntok gjør lite med hukommelsen, men ofte tar folk valg man ikke ville tatt nykter. Avhengigheter får spesielt fritt spillerom, har sett det med sex, shopping og gambling. Tror forklaringen hennes er helt ærlig, men med hennes og deres historie, riv av plasteret nå. Dette er tabber man kan gjøre mange ganger før man ser mønsteret og klarer å unngå å havne i spiralen hun havnet i.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Tralala: Hvor gamle er dere?
Vis hele sitatet...
Andre setning i første innlegg...
Sist endret av Hilbert; 2. desember 2023 kl. 09:56.
For øvrig artig hvordan den selvbevisste, tradisjonelle mannsrollen, "å være en mann" i en slik situasjon, har gått fra noe sånt som å ta et bestemt og kanskje strengt ansvar for et lett hysterisk kvinnemenneske, til "Kast ’a. Kast ’a i søpla. Det hu fortjener. Kvinner er horer. Dra på gymmen."

En infantilisering, med andre ord, fra "mann" til "mannewoke", fra den voksne "alpha" til den kronisk pubertale "sigma". Det er kanskje bare et internett-fenomen - alle ser jo det blødende, tandre hjertet bak "den ensomme ulven" - og noe man vokser fra seg. Håper jeg.
Nesten alle jenter vet også at gutter ikke foretrekker promiskuøse jenter og siden du ble sammen med henne når hun har det utgangspunktet fremstår du også for jenta som en med mindre valg muligheter eller lite selvrespekt.

Du burde hold deg unna henne når du viste hvordan hun var som singel og nå som dere har en greie.

Fortsetter du greien med henne nå kommer hun sannsynligvis til å respektere deg mindre en hun allerede har gjort.
Det vil vise total mangel på selvrespekt og en sånn person er vanskelig å respektere uansett hvor mye man ønsker.

Også urovekkende hvordan hun gjorde seg til et offer i situasjonen.

Kast. Øk din verdi på markedet og finn heller noen med bedre egenskaper.
Tja. Først og fremst vil jeg si at jeg kan relatere ganske dypt til det du skriver. Måten du prøver å forsvare hun på og rasjonelt tenke på dette minner meg om en tidligere versjon av meg selv.

Uhell kan skje. Vi er mennesker og vi gjør feil, det er helt naturlig. Problemet her som virkelig traff meg hardest var det du skrev på slutten:

Sitat av Tralala123 Vis innlegg

Når jeg tar det opp, noe jeg har gjort på en veldig moden måte tror jeg, så er det for å forstå. Jeg forteller henne at jeg føler tristhet og meget frustrasjon rundt dette. Hun sier hun forstår det godt og griner. Samtidig ender samtalen alltid med at det dro opp vonde ting fra ungdomstiden hennes (rus og sex) og det ender med å overskygge alt og det ender i støy og sinne fra henne som jeg tolker som "jeg er offeret her, sånn egentlig" hun sier sånn som gjort et gjort get over it (1mnd siden bare).

Tanker pls?
Vis hele sitatet...
Jeg vet virkelig hvor vanskelig dette kan være å se for deg siden du elsker denne personen, men hun åpenbart syntes ikke det hun gjorde egentlig var så galt. På toppen av det hele greide hun ikke å holde løfte sitt om at hun ikke skulle gjøre noe med noen andre.

På et personlig nivå snakker jeg av erfaring her. Jeg hadde selv en eks som jeg trodde var mitt livs kjærlighet, jeg elsket hun mere enn noe annet og det viste seg at i realiteten så var hun ekstremt kynisk, uærlig og kald.

Måten du beskriver denne personen på minner meg om min eks. Hun virker ekstremt manipulerende og som andre her skriver så burde du avslutte dette. Seriøst, ikke la det gå for langt. Jeg valgte selv å elske partneren min uansett hva og det endte med at jeg på mange måter ødela livet mitt. Ta kontroll hvis du ikke allerede har mistet det. Vi begge vet at det kommer til å gjøre vondt å endte det nå, men vær så snill, det kommer til å bli så mye være hvis du velger å aksepter at hun kan trå dine grenser.
En gang utro, alltid utro. Rett og slett.

Da jeg fikk den setningen servert første gang, lo jeg godt av det og sa at neida, sånn er det selvfølgelig ikke. Nå etter noen flere år med livserfaring, fra både meg og bekjente, vil jeg 100% si at denne setningen gjelder i alle (mine og bekjente) sine situasjoner opp igjennom årene.
Fenomenet heter Open Hypergamy
Sitat av ketoDaddy Vis innlegg
Fenomenet heter Open Hypergamy
Vis hele sitatet...
Fancy ord for drittkjerring det der.

Ikkje alt som trenger å forklares, bare å få det ut av livet. Samarbeid for ungen sin del, gi følelsene dine til en som klarer å ta vare på de for det de er verdt.

Selvrespekt mann.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av sentinel Vis innlegg
Tja. Først og fremst vil jeg si at jeg kan relatere ganske dypt til det du skriver. Måten du prøver å forsvare hun på og rasjonelt tenke på dette minner meg om en tidligere versjon av meg selv.

Uhell kan skje. Vi er mennesker og vi gjør feil, det er helt naturlig. Problemet her som virkelig traff meg hardest var det du skrev på slutten:



Jeg vet virkelig hvor vanskelig dette kan være å se for deg siden du elsker denne personen, men hun åpenbart syntes ikke det hun gjorde egentlig var så galt. På toppen av det hele greide hun ikke å holde løfte sitt om at hun ikke skulle gjøre noe med noen andre.

På et personlig nivå snakker jeg av erfaring her. Jeg hadde selv en eks som jeg trodde var mitt livs kjærlighet, jeg elsket hun mere enn noe annet og det viste seg at i realiteten så var hun ekstremt kynisk, uærlig og kald.

Måten du beskriver denne personen på minner meg om min eks. Hun virker ekstremt manipulerende og som andre her skriver så burde du avslutte dette. Seriøst, ikke la det gå for langt. Jeg valgte selv å elske partneren min uansett hva og det endte med at jeg på mange måter ødela livet mitt. Ta kontroll hvis du ikke allerede har mistet det. Vi begge vet at det kommer til å gjøre vondt å endte det nå, men vær så snill, det kommer til å bli så mye være hvis du velger å aksepter at hun kan trå dine grenser.
Vis hele sitatet...

Takk for utfyllende svar. Ja, dette er et lite helvete. Jeg tar meg selv i å tenke over om jeg er gal, oversjalu eller lite moden iom hun mener jeg burde komme over det.

Den lille stemmen inni meg sier at, selvfølgelig er du ikke gal. Hun knulla en annen mann - noe som viser null respekt for deg og at tilliten vil ta flere år å bygge opp. Når de to ulvene sloss, så blir man mentalt utslitt. Hun skal ut alene nå til helgen og jeg gruer meg. Gruer meg fælt. Samtidig er det hva det er. Jeg er ikke kontrollerende og velger hun noe, så gjør hun det. Selv om bare det å skrive det river i hele følelsesregisteret.

Jeg har tydelig sagt i fra at om hun så mye som flørter med en annen mann, så snur jeg tvert. Noe hun vet jeg gjør.

Hun har MYE som foregår i livet hennes for tiden som gjør at hun
rett og slett gir f og bare følger en destruktiv vei.
Denne jenta betyr så altfor mye for meg. Jeg mister meg selv og hun regulerer hele følelsesregisteret mitt, hver dag nå.

Nå som det er mye som skjer, så vil hun ha en "pause" for å reflektere. For meg betyr det pause i helga mens hun skal ut. For meg fungerer ikke det. Da er respekten så liten, at om hun gjør noe sånt, så forsvinner jeg for godt.

I pause, så ligger det at hun gjerne har sex med meg og at jeg kan hjelpe henne med diverse ting, samt kos og klems. Men det er praten og konsekvensen av det hun gjorde som hun da vil ha pause i fra.


Jeg fremkommer her kanskje som en tøffel, noe jeg kanskje er om dagen. Men jeg er egentlig alt annet enn det. Jeg er veldig bestemt og setter grenser, men akkurat denne gangen prøver jeg å ikke la egoet vinne og være mer reflektert og ikke ta forhastede konklusjoner.

Men fy.. å stå i dette.. det rett og slett ødelegger meg. På et dypt nivå. Jeg har bygd meg selv opp så bra den siste tiden, at den jeg føler jeg svikter, er meg selv. Og det er ikke bra.
Jeg hadde aldri tatt tilbake en som er utro. Da er det rett ut.
Såpass selvrespekt har jeg, og har tenkt å beholde.

Dette vil bare fortsette og gnage på selvrespekten din om du fortsetter forholdet.
Sist endret av Fraktalist; 12. desember 2023 kl. 22:33.
Og heller svikte seg selv for å ikke svikte en annen er det største sviket
Herregud mann. Hva holder du på med? Én uke senere så er hun klar for å dra på byen for å knulle noen andre igjen, for det gjør hun åpenbart med å si at hun vil «ha pause». I hvilket alternativt univers klarer du å se for deg en fremtid med denne damen? Hun er allerede over deg for lengst.

Fortsatt så sitter du her som den største simpen jeg har sett. Det er ikke et personangrep, det er rent faktum. Jeg hadde aldri funnet meg i slik oppførsel fra min kjæreste om hun så hadde drite gull
Sitat av Tralala123 Vis innlegg
Takk for utfyllende svar. Ja, dette er et lite helvete. Jeg tar meg selv i å tenke over om jeg er gal, oversjalu eller lite moden iom hun mener jeg burde komme over det.

Den lille stemmen inni meg sier at, selvfølgelig er du ikke gal. Hun knulla en annen mann - noe som viser null respekt for deg og at tilliten vil ta flere år å bygge opp. Når de to ulvene sloss, så blir man mentalt utslitt. Hun skal ut alene nå til helgen og jeg gruer meg. Gruer meg fælt. Samtidig er det hva det er. Jeg er ikke kontrollerende og velger hun noe, så gjør hun det. Selv om bare det å skrive det river i hele følelsesregisteret.

Jeg har tydelig sagt i fra at om hun så mye som flørter med en annen mann, så snur jeg tvert. Noe hun vet jeg gjør.

Hun har MYE som foregår i livet hennes for tiden som gjør at hun
rett og slett gir f og bare følger en destruktiv vei.
Denne jenta betyr så altfor mye for meg. Jeg mister meg selv og hun regulerer hele følelsesregisteret mitt, hver dag nå.

Nå som det er mye som skjer, så vil hun ha en "pause" for å reflektere. For meg betyr det pause i helga mens hun skal ut. For meg fungerer ikke det. Da er respekten så liten, at om hun gjør noe sånt, så forsvinner jeg for godt.

I pause, så ligger det at hun gjerne har sex med meg og at jeg kan hjelpe henne med diverse ting, samt kos og klems. Men det er praten og konsekvensen av det hun gjorde som hun da vil ha pause i fra.


Jeg fremkommer her kanskje som en tøffel, noe jeg kanskje er om dagen. Men jeg er egentlig alt annet enn det. Jeg er veldig bestemt og setter grenser, men akkurat denne gangen prøver jeg å ikke la egoet vinne og være mer reflektert og ikke ta forhastede konklusjoner.

Men fy.. å stå i dette.. det rett og slett ødelegger meg. På et dypt nivå. Jeg har bygd meg selv opp så bra den siste tiden, at den jeg føler jeg svikter, er meg selv. Og det er ikke bra.
Vis hele sitatet...
Jeg leser det du skriver og jeg bare ser meg selv. Seriøst alt du skriver med «pause», det at hun har det «ille» og at dette ødelegger deg gir meg dype flashbacks av hvordan jeg hadde det i denne situasjonen.

Jeg vet virkelig hvordan du har det, og jeg skjønner virkelig hvor ekstremt vondt dette er for deg, men du må la hun gå.

Du er ikke kontrollerende, du har noen få grenser og hun velger rett og slett og ikke respektere de. Hun misbruker faktumet at du er tilgivelig, hun vet at du lar hun og velger fortsatt å misbruke dette fordi hun vet at hun kan. Hun respekterer deg ikke og du fortjener å bli respektert i et forhold.

Hvis hun virkelig elsket deg, hvis hun virkelig ville ha deg så hadde hun enkelt og greit respektert deg. Hun skal drive å knulle noen andre og så be deg om pause? Spør deg selv om du hadde gjort dette mot hun. Spør deg selv om hvis du var i hun sin «vanskelige» situasjon, hadde du gjort dette mot hun?

Igjen, denne saken er dypt personlig. Alle detaljene i det du skriver er eksakt det jeg har opplevd bortsett ifra at dama var utro (det gjør det bare verre for deg).

Kutt hun ut for alltid, ikke ta kontakt, forholdet kommer ikke til å funke selvom jeg vet at du håper så desperat at det vil (den desperasjonen opplevde jeg også). Du fortjener bedre, du har allerede så og si kommet til punktet hvor du vil akseptere hva hun gjør uansett hva det er.

Jeg skulle ønske jeg hørte på de som sa det til meg når jeg var i din situasjon. Dette kommer bare til å bli verre, hun kommer IKKE til å forandre seg. Gi slipp, dette er for ditt eget beste. Det kommer til å komme til et punkt hvor hvis du ikke gir slipp på hun så kommer hun til å gi slipp på deg når HUN føler seg klar for det.

Ikke hør på det hun sier, folk som henne vil lyve til fjeset ditt og ikke bry seg om hvordan det påvirker deg. Du tror sikker ikke dette, du tror sikkert at hun bare er søt og snill, men det er akkurat det hun vil at du skal tro. Du blir manipulert. Actions always speak louder than words.

Håper du tar dette til deg selvom jeg vet hvor ekstremt vanskelig det er. Håper alt order seg for deg.

Vil også bare legge til at det at hun viser til at kokainene fikk hun til å være utro, men nå igjen velger å ta «pause» for å dra ut, viser til at det er stort tvil at kokainen faktisk var grunnen til at hun valgte å gjøre det hun gjorde mot hun. Jeg tviler, og det gir ingen mening.
Sist endret av sentinel; 13. desember 2023 kl. 02:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror 100% på at det finnes forhold som er krevende men likevel verdt det. Den historien her er noe helt annet og det finnes bare en løsning.

Prøv å forstå hvorfor du lar deg behandle på denne måten. Kanskje det blir lettere å forsone seg med virkeligheten.
Hvorfor skal du gidde å røre i grøten til de andre gutta? Kom deg bort !! Ha litt selvrespekt. Hun har ikke respekt for deg og er manipulativ. Det kommer ALDRI til å bli bra mellom dere to. Den tanken bør du bare legge fra deg snarest.
Du kan ikke fikse et sånt menneske og du kan heller ikke tilpasse deg et sånt menneske uten å ta skade selv.