Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  81 6273
Hva med å løse problemer/finne opp ting? om du/dere kommer på en genial løsning til ett vanlig problem kan man komme langt.
Sitat av sugerøret Vis innlegg
det som er poenget, skaff erfaring, bedre enn å feile som voksen, om du setter deg inn i hvordan man driver "butikk" nå så vil du ha noe å se tilbake på i senere tid.

derfor er det lurt å starte noe hvor dere maks taper 200kr, som en e-business elns. morsomt, erfaringsrikt, og hvem vet kanskje det fører til noe. ingen vet.

ikke kast bort tid på å skyte maling osv, bygg deg opp, økonomisk og erfaring/kunskapsmessig.

en dag har du så mye kunnskap at du tjener penger ut av det, og dine dager vil bestå av ferie,dans,fancy restauranter og fine damer. mmmmmmm. ring gutta og hør om de er interessert.

sett dere ned et sted og brainstorm! er dere heldig så går noen fine damer forbi dere og. bare et pluss!
Vis hele sitatet...
Hva skulle det vært, da?

Sitat av Skateward Vis innlegg
En blogg om at de ikke har noe å gjøre?

TS: Hva med skating da? Utrolig digg å bade etter en lang dag i skateparken!
Vis hele sitatet...
Har aldri vært spesielt interesert i skating
tenker litt på poker? er ikke det ganske morsomt å holde på med? Vi har spilt risk en del ganger, igrunn ganske artig
Sist endret av AndeMannen; 11. juni 2011 kl. 12:23.
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Husker en sommer jeg og gutta bare tok med et videokamera hver dag vi samla oss, og bestemte oss å bare filme mye random som vi fant på. På grunn av at ting ikke er planlagt, så blir det bare fantastisk morsomt pga. at folk prøver å komme på nye ideer som dere kan filme.

F.eks vi fant ut at vi skulle ta en gammel sykkel, knytte et tau i denne og sykle utfor kaien. Creds til den som klarte noen triks osv. Det ble en hit, og mange nysjerrige kom for å titte på dette.
Sist endret av mkey; 11. juni 2011 kl. 12:23.
Sitat av mkey Vis innlegg
Husker en sommer jeg og gutta bare tok med et videokamera hver dag vi samla oss, og bestemte oss å bare filme mye random som vi fant på. På grunn av at ting ikke er planlagt, så blir det bare fantastisk morsomt pga. at folk prøver å komme på nye ideer som dere kan filme.

F.eks vi fant ut at vi skulle ta en gammel sykkel, knytte et tau i denne og sykle utfor kaien. Creds til den som klarte noen triks osv. Det ble en hit, og mange nysjerrige kom for å titte på dette.
Vis hele sitatet...
Høres kult ut
Tenker en del på å bare dra ut i skauen og være der så lenge vi orker
Dette: http://freak.no/forum/showthread.php?t=147020


http://kvarburg.com/hho/
Sist endret av kvarburg; 11. juni 2011 kl. 12:32.
Sommerferie er FRIHET gutten min!

Man trenger ikke å planlegge noe, bare ta alt som det kommer!
Heng med kompiser, bad, ta en snus og grill sammen med folka dine!

Bedre sommer blir det ikke!
Sitat av Awesome-O Vis innlegg
Sommerferie er FRIHET gutten min!

Man trenger ikke å planlegge noe, bare ta alt som det kommer!
Heng med kompiser, bad, ta en snus og grill sammen med folka dine!

Bedre sommer blir det ikke!
Vis hele sitatet...
Hehe, skal huske på det
Gå inn for lovliggjøring av thc i Norge, burde iallefall holde dere opptatt.
På et politisk nivå, that is.
Sist endret av TheGloryHole; 11. juni 2011 kl. 14:17.
Sitat av Vemund1 Vis innlegg
Haha, ja, vurderer jobb i sommerferien
Vis hele sitatet...
Er litt sent å begynne å leite etter sommerjobb nå.
Til TS. Du har fått nærmere 3 sider med gode forslag, men noen "er for dyre" og noen tror du "går ille". Prøv, det skader ikke å feile. Egentlig, så høres det ikke ut som du vil gjøre noe, negativ holding mot/til 8/10 av tipsene du har fått
hva med å kjøpe en gammel bil og spørre en bonde i nærheten om dere kan låne hjorde hans, så kan dere kjøre hjorde bil, det er ganske gøy!
Sitat av Kruppy Vis innlegg
Til TS. Du har fått nærmere 3 sider med gode forslag, men noen "er for dyre" og noen tror du "går ille". Prøv, det skader ikke å feile. Egentlig, så høres det ikke ut som du vil gjøre noe, negativ holding mot/til 8/10 av tipsene du har fått
Vis hele sitatet...
Kødder du? Har fått masse dritbra forslag, og kommer garantert til å prøve mange av dem.

Sitat av zevz Vis innlegg
hva med å kjøpe en gammel bil og spørre en bonde i nærheten om dere kan låne hjorde hans, så kan dere kjøre hjorde bil, det er ganske gøy!
Vis hele sitatet...
Prøvd før, jævli artig

Sitat av KafanEdetta Vis innlegg
Gå inn for lovliggjøring av thc i Norge, burde iallefall holde dere opptatt.
På et politisk nivå, that is.
Vis hele sitatet...
Tja, vennnene mine er ikke serlig interesert i politikk

Sitat av Rayes Vis innlegg
Er litt sent å begynne å leite etter sommerjobb nå.
Vis hele sitatet...
Har en løsning på det

Er det ikke jævlig artig å sette seg skikkelig inn i poker?
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Paintball er alltid artig. Hvis dere har noen penger å investere med da ; )
Potetkanon er ganske fun Lag en diger en, men husk å sikre den godt så ikke hele dritten sprenges. Skaffer du en hydrogen celle, kan du jo bruke hho (knallgass) som drivstoff
Bli'me på apedansen!
JohnnyBravo's Avatar
Sitat av Taurean Vis innlegg
Dere kan finne ut for meg hvilken jobb som man gjør minst mulig i, som er lettest å få, som man tjener mest i.

Dere kan kartlegge alle jobber og hvordan lønn\arbeid står i forhold til hverandre, fysisk og mentalt.
Vis hele sitatet...
Prosessopperatør !
ofc du må ha en litt hard utdanning, men det varer på 3år, så 2 år i lære..

Tjener rundt millionen viss du kommer deg offshore og sitter bare i ett kontrollrom og styrer...

Lett tjente penger vil nå jeg si
Sitat av orbeck Vis innlegg
Paintball er alltid artig. Hvis dere har noen penger å investere med da ; )
Vis hele sitatet...
Vi lager nok potetkanon til sommeren

Sitat av orbeck Vis innlegg
Paintball er alltid artig. Hvis dere har noen penger å investere med da ; )
Vis hele sitatet...
Ja, skal kanskje prøve å få det til
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Du kan starte med longboard, jævlig chill en varm sommerdag å bare cruise rund med kompiser og lett er det og. eller dere kan starte med graffiti, det er digg det!
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Ser du var keen på å lage potetkanon. Jeg lagde en back in the days som ble drevet av en luftkompressor.

Den ble ganske kraftig, og hadde mye moro med den. Noe kronglete "reload"-mekanisme, men slenger ut en liten animasjon om prinsipp og noen bilder dersom det kan være noe for deg/dere.

Den kan utbedres mye, og styrken varieres med hva du bruker som "motstand" eller hva jeg skal kalle den.

Bare et forslag

http://home.online.no/~kinknuts/Kanon/Luftkanon.gif

TILKOBLING TIL LUFTKOMPRESSOR


FLENS


BLOKKERING MELLOM KAMMERENE


"RELOAD"


KANONEN
Noe med adrealin? Begynn med graffiti = D
Du kan øve deg på å skrive "Særlig" riktig!
Sitat av snowdog Vis innlegg
Du kan starte med longboard, jævlig chill en varm sommerdag å bare cruise rund med kompiser og lett er det og. eller dere kan starte med graffiti, det er digg det!
Vis hele sitatet...
2 gode ideer, skal iallefall antakeligvis kjøpe longboard
Kjøp dere ei snekke eller annen båt og puss opp!
Sitat av mkey Vis innlegg
Ser du var keen på å lage potetkanon. Jeg lagde en back in the days som ble drevet av en luftkompressor.

Den ble ganske kraftig, og hadde mye moro med den. Noe kronglete "reload"-mekanisme, men slenger ut en liten animasjon om prinsipp og noen bilder dersom det kan være noe for deg/dere.

Den kan utbedres mye, og styrken varieres med hva du bruker som "motstand" eller hva jeg skal kalle den.

Bare et forslag

http://home.online.no/~kinknuts/Kanon/Luftkanon.gif

TILKOBLING TIL LUFTKOMPRESSOR


FLENS


BLOKKERING MELLOM KAMMERENE


"RELOAD"


KANONEN
Vis hele sitatet...
Høres bra ut, dette skal prøves

Sitat av kEAN Vis innlegg
Noe med adrealin? Begynn med graffiti = D
Vis hele sitatet...
Har aldri vært god på tegning

Sitat av Omaha Vis innlegg
Du kan øve deg på å skrive "Særlig" riktig!
Vis hele sitatet...
Neh, høres ikke serlig interesant ut
Sitat av Andersbt Vis innlegg
Kjøp dere ei snekke eller annen båt og puss opp!
Vis hele sitatet...
kanskje..
vil bare seie til deg at vist du kjøper båt, puss han opp i sommar og bruk han då. ikkje selg han rett etter sommaren fordi verdien synke på båten då, selg han rett før sommar igjen då får du kanskje 2-5k meir


prøvd og gjort xD
Sitat av Marzzh Vis innlegg
vil bare seie til deg at vist du kjøper båt, puss han opp i sommar og bruk han då. ikkje selg han rett etter sommaren fordi verdien synke på båten då, selg han rett før sommar igjen då får du kanskje 2-5k meir


prøvd og gjort xD
Vis hele sitatet...
Takk for tips Hvor mye tjente du? Mye jobb?
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
[quote=Har aldri vært god på tegning [/QUOTE]

det var ikke jeg heller, men øv
Anbefaler 10 fots Oppblåsbarbåt med 10 kh motor! <3<3<3 Masse morro!

hihi, eller planking?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Lasse94 Vis innlegg
lage et elektrolyseapparat som du kobler til bilmotoren din og sparer drivstoff
ganske avansert og tidkrevende å sette seg inn i, men gassen kan brukes i kanoner, ballonger osv
Vis hele sitatet...
Uhh.... nei. Dette er ikke noe man sparer drivstoff på.
Sitat av robhol Vis innlegg
Uhh.... nei. Dette er ikke noe man sparer drivstoff på.
Vis hele sitatet...
ikke for å starte noen stor diskusjon rundt det her nå, men har du noen personlig erfaring av at det ikke fungerer, for jeg og noen kompiser gjorde det, og vi gikk fra 1,0 til 0,8 liter på mila på en gammel subaru legacy fra 1992....
Sitat av snowdog Vis innlegg
det var ikke jeg heller, men øv
Vis hele sitatet...
Ja, kan jo prøve

Sitat av Wimza Vis innlegg
Anbefaler 10 fots Oppblåsbarbåt med 10 kh motor! <3<3<3 Masse morro!

hihi, eller planking?
Vis hele sitatet...
Faktisk en ganske god ide å kjøpe en liten båt og bare dra ut med noen venner. Rart jeg ikke har tenkt på det