Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 6254
Location: et sted på landet i norge.
Rusmidler: Hovedsaklig Amfetamin men også alkohol/Valium, De siste dagene også fleinsopp.
19 dager våken:

Jeg skal prøve gjenfortelle så mye jeg klarer fra de siste dagene da vi også brukte fleinsopp. Fra 15 dagen til 17 inntok jeg ca 100 flein. daglig.

De første 13 dagene går dagene i og gjøre alt mulig Rart. Alt fra og feste, stikke på sjøen, dra på hotell, stikke ut og gjøre brekk, et mislykka kiosk ran, paintballkrig, tvn og gaming.

Galskapen i sinnet mitt starta rundt den 15 dagen våken.Vi var en gutte gjeng ute i skogen og hadde paintball krig. Etter noen få min inn i spillet slo noian inn kraftig og jeg trodde jeg skulle dø hvis jeg ble truffet så hvergang noen nærmet seg løp jeg full fart vekk innover i skogen og sånn holdt jeg på hele tiden løp alt jeg kunne vekk fra nærmeste person. Plutselig så var jeg så utslitt at jeg la meg ned langt inni skogen for og få pusta litt. Der var det et området hvor masse trær hadde blitt høgd. Alle de små stubbene som var igjen ble plutselig til små fantasi skapninger som løp rundt. Syns det var spennede en stund til plutselig en stillhet kom over meg. Hvor er alle de andre gutta tenkte jeg og bestemte meg for og gå ig sjekke men ingen og finne. Gikk ut av skogen og til huset vi bodde i der hadde gutta sitti i sikkert 30 min.

Gutta satt og røyka så tenkte at et bong trekk ville vært digg. Lada opp og trakk pusta ut og besvimte. Men kom meg fort igjen. Senere på dagen stikker alle hjem så det blir meg og en kompis igjen han som bor der. Vi kan kalle han E.
E og jeg bestemmer oss for og dra og plukke flein. Han hadde en fast spot i nærheten. Vi plukker noen timer. Befinner oss nå i et skog holdt der kommer en eldre dame med en sopp kurv og det hele. Spør meg hva jeg driver med og sier jeg plukker flein og skal ture. Dama er der for og plukke sopp for og lage soppstuing og ting vi blir sittende der en liten stund før jeg høre kompis sier slutt og prat med deg selv og kom a vi stikker. Så vi drar.

Vi drar tilbake til boligen og lager te med flein oppi. Utover kvelden er det paranoian og halisinasjoner som preger kvelden. Jeg sitter alene foran tvn og prøver og spille men bare loker så jeg gir opp. Så sier jeg E hvor er du hjelp meg a. Så hører jeg bak meg. Jeg er her snur meg rundt og ser et
Ungt kjæreste par jeg spør igjen hvor er E og dama sier med hans stemme jeg står jo her, så poff var de borte. E hadde da gått ut av huset og var i nabo huset der foreldrene bodde. Så blir det svart en periode.

Neste jeg husker samme kveld var at vi satt og hørte på musikk og loka. Jeg hører noen lyder utenfor og sjekker ut av vinduet. Der står noen og prøver og stjele bilen. Er et asyl mottak i nærheten. E kom hit noen gjør det og det. Masse suggesjon slår til og han ser det han også. Min noia slår over på han. Noe må vi gjøre men hva. Vi tenker litt og ser ut av vinduet igjen. Og der er de. Utenfor vinduet er et gjordet.og der står det nå masse Taliban soldater med turbaner og våpen. BOOM plutselig ser vi en haug med lasere rundt i rommet som vi forsto kom fra våpnene. Vi krabba rundt på gulvet i lang tid. Fikk så noian at vi ringt politet. Fortalte hva som foregår men de bare lo. Vi bestemmer oss for og ta dem. Tar på oss skuddsikre vester og væpner oss med hver vær pistol. Jeg hadde sett 3 stk soldater bak låven bak en tank. Kompis skulle ta de 3 bak bilen.

Vi løper ut jeg bak låven mot oljetanken ser de 3 bak der og fyrer av 3 skudd et mot hver av dem. Poff de forsvinner. Hører da kompis fyrer av 3 skudd han også. Vi møtes lader om og ser en haug med soldater bak huset mot gjordet. Vi starter og løpe mot de. Skyter og skyter og jager dem over gjordet og inn i skogen. Nå er det 2 stk som gjemmer seg. Jeg finner han ene skyter og poff han er borte. Vi leter vidre etter neste. Finner han og E gær bort og skyter han. Yes vi klarte det. Hehe. Drar tilbake til boligen og resten av natta er svart.

Dagen etterpå med skuddsikker vest på og pistol i handa er vi og plukker flein igjen. Finner jackpotten. Og skal tilbake. På vei over gjordet ser vi lens man stå på gårdsplassen. Putter pistolen i innerlomma men forsatt vesten på rmer jeg meg lensman. Han spør meg hva er det som skjer vi fikk en tlf herifra igår. Ikke veit jeg sa jeg jeg er så tura spør han som bor her. Han er der borte. Så går jeg inn i boligen.

Så.er de neste dagene svart. Neste jeg husker er at det er den 19 dagen og jeg skal reise hjem. Hiver innpå noen valium og drikker noe vodka. Så skal kompis kjøre meg til stasjonen mem først innom en kompis av han der røyker vi noe hasj så besvimer jeg igjen. Neste som skjer er at jeg våkner hjemme hos han igjen. Spør hvorfor jeg ikke er hjemme og han forteller hva som skjedde. Så prøver jeg igjen. Blir kjørt til stasjonen og kommer meg trygt hjem. Det var da en mandag. Sov fra mandagen til torsdag kveld før jeg våkna.
Anonym bruker
"Bitter Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hørtes trygt og sunt ut men sikkert en opplevelse for livet
Right. Tipper du er mer turet nå når du skriver denne "rapporten" enn du har vært ellers. Antakeligvis skjedde ingenting av det du nettopp beskrev. At du møter en lennsmann med skuddsikker vest og pistol i hånden og sier at du er for ruset til å hjelpe han, og så skjer det ikke noe mer..? Det skjedde ikke, kompis.

Få deg noe søvn. Og når du våkner, så er mitt tips at du prøver å sove litt til.
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Right. Tipper du er mer turet nå når du skriver denne "rapporten" enn du har vært ellers. Antakeligvis skjedde ingenting av det du nettopp beskrev. At du møter en lennsmann med skuddsikker vest og pistol i hånden og sier at du er for ruset til å hjelpe han, og så skjer det ikke noe mer..? Det skjedde ikke, kompis
Vis hele sitatet...
Det kalles psykose.
Uansett, hele historien virker noe diffus.
Artig lesning uansett
"Så blir det svart en periode" "Så blir det svart en periode" osv... Hvordan vet du at du faktisk var oppe så lenge - hvis du bare husker brøkdeler?
Sist endret av Antidote; 5. januar 2020 kl. 23:54.
Sitat av Antidote Vis innlegg
Hvordan vet du at du faktisk var oppe så lenge - hvis du bare husker brøkdeler?
Vis hele sitatet...
I følge troverdige kilder ble kalender- og datosystemer oppfunnet slik at man kunne holde følge med trådstarters eventyr innen amfetaminholdige lensmannssamtaler
Sist endret av zykonaut; 6. januar 2020 kl. 00:27.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trenger du at jeg ringer noen menn i hvite frakker?

Var klar over at det er mange skrullinger her inne, men dette her tar jo kaka av psykotiske episoder. Få deg noe søvn du TS, så snakker du med en psykiater etterpå.
Synes det er litt støggt å påpeke at han bare skriver tull.
Dette er sånne typiske ting som man får oppleve etter fler døgn på pepper. Det blir en fin blanding av noia å "hvem er det der borte? Det må jeg finne ut av".
Å ja, det er ikke noe man glemmer så lett :P
En morsom aktivitet, bare svelg unna no piller på den 5-7 dagen (ikke IV) så går du ut å mongosstimulerer huet ditt med samme spøkelsene å skyggene på øyet UTEN noia
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av carttown Vis innlegg
Synes det er litt støggt å påpeke at han bare skriver tull.
Dette er sånne typiske ting som man får oppleve etter fler døgn på pepper. Det blir en fin blanding av noia å "hvem er det der borte? Det må jeg finne ut av".
Å ja, det er ikke noe man glemmer så lett :P
En morsom aktivitet, bare svelg unna no piller på den 5-7 dagen (ikke IV) så går du ut å mongosstimulerer huet ditt med samme spøkelsene å skyggene på øyet UTEN noia
Vis hele sitatet...
Det høres ikke gøy ut i det hele tatt. Ser ikke åssen noe slikt appellerer.
Fear and Loathing: Et sted på landet i Norge edition.
Trådstarter
33 8
Dette er da over 15 år siden da jeg var tenåring.!så ikke rart jeg nå da husker alt.Har hatt manga lange samtaler med E om denne fuktige amfetamin turen. Mister E var ikke så lenge våken og sov iblant. Og kan bekrefte at det jeg forteller skjedde.!

Hvorfor sier folk at jeg bare skrøner og burde få meg noe søvn.? Jeg er nå mere nykter en noensinne. Er i behandling og har vært her i over 6 mnd og skal være det en stund til. Så slappa folkens.

Har ikke vært rusa når jeg skriver dette neei. Jaa snakk om Fear N loathing på landet i norge.

Ang det med lensman så kan jeg spørre E om hva som skjedde der. Og komme med svar på det når jeg har fått snakka med han. Blir dere fornøy da.?
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Grunnen til at folk mener du skrøner er at 19 døgn uten søvn nesten er i overkant av hva som er mulig. Selv den uoffisielle verdensrekorden er på 19 dager (dog uten amfetamin).
https://forskning.no/forebyggende-he...en-sovn/544630

Jeg vil tippe du har sovet flere ganger uten å egentlig merke det selv.
Jeg brukte selv amfetamin i lange perioder og alle i gjengen kunne sitte våkne i lange perioder, men det man ikke merket selv var at man ofte sovnet i alt fra ett minutt til 10-15 minutter uten at man merket det.
Gjerne i oppreist sittestilling, for personene selv virker det bare som man blunker men alle rundt så at de satt å sov noen minutter.
Trådstarter
33 8
Når jeg brukte mye amfetamin.i mine yngre dager så pleide vi og ha pauser fra hva vi drev med og vilte og kobla ut i ny og ne. Skal ikke nekte for at jeg kanskje har hatt noen 10-15 min pauser sikkert iløpet av de 19 dagene. Men hadde aldri gått og lagt meg for og sove.

Dette er det lengste jeg noen gang har vært våken. Etter dette så har jeg aldri vært våken mer en 11-12 dager på det meste. Vanligvis aldri mer en 1 uke om gangen til vanlig.
Det er jo nevnt et par besvimelser der da.

Utrolig hva man greier når en er ung. Blir fort gammel da men
Sist endret av Deep Sleep; 6. januar 2020 kl. 15:56.
Sitat av kamelia Vis innlegg
Det høres ikke gøy ut i det hele tatt. Ser ikke åssen noe slikt appellerer.
Vis hele sitatet...
Har ikke prøvd så mye speed før men kan forestille meg at det er gøy som fy, ikke at jeg ville gjort det selv...

PS: Trenger ikke ta alt så alvorlig