Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 820
Den undervurderte
Heisann, jeg fullførte nettopp en låt jeg har holdt på med en stund, setter veldig gjerne pris på feedback's, hva jeg må forbedre og ikke. På forhånd, Takk!

Hør låten her!
Den high pitchen din blir irriterende i lengden, også overgår den en fet melodi (tenker da på bassen og melodien), så jeg ville kanskje holdt denne pitchen til et annet punkt i sangen.

Du har INGEN buildup, du burde bygge opp mot rundt 2 min inni sangen (den delen du har der), fordi den melodien faktisk er danceable og har litt feeling.

Bra sang da, men bare sleng på en liten buildup, få bort mye high pitch, og spill mer på melodien du har der, det er mulig å få en rå sang ut av denne!
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Slenger meg på FryingPan. Den pitchen er helt forjævlig vond å høre på. Du trenger også litt mer variasjon og build-up. Se for deg at sangen er en historie – den trenger dramaturgi. Trommene og bass (hvis det i det hele tatt er bass der?) er også alt for lave.
Sier meg enig med de ovenfor. Hadde ikke den pitchen vært dær, kunne det ha vært en rimelig fet sang å dratt frem med et ordentelig anlegg på nachpiel eller lignede. Men jeg måtte serriøst spole igjennom nesten hele sangen, fikk rett og slett ondt i hodet av den høy frekvente pitchinga.
Den undervurderte
Trådstarter
Takk for feedback, folkens! Da vet jeg hva jeg skal bedrive tiden min fremover med!