Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 560
Hei, jeg kjører en script som config-filen for å tilkoble databasen er bygd opp i XML.

Her har jeg et stort problem, at når det blir for stor trafikk så kommer opp på skjermen SQL er for opptatt, og da viser alt SQL opplysninger med alt passord og bruker navn.

Altså om config filen var i PHP så kunne vist kanskje litt anderledes som for eks. brukernavn:navn og password: YES sånn det ser ut ca., men det er ikke slik i XML.

Jeg kan ikke bare lage config-filen i PHP bare gor hele siden er knyttet i XML-config-filen.

Vet noen om hvordan jeg kan fjerne den erroren eller skjule den eller et eller annet som jeg ungår problemet?

Takk for svar!
Det var ikke så lett å forstå hva du mente med den xml/config-fila di. Men hvis jeg har gjetta rett kan du lagre filen med filendelse .php så skal det ordne seg.