Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1667
Hei!
Jeg bestilte for en tid tilbake noe som skulle ligne på beechams mot forkjølelse.
Var på posten i dag og hentet pakken. Den var åpnet hos posten og merket med kontroll av innhold og faktura.
Det viste seg i midlertid å være 10mg codein i disse tablettene men allikevel fikk jeg hentet den etter kontroll.
But why?
Sløv toller?
Hvis inneholdet stemmer med faktura, så kan det hende de glipper gjennom, og det sto vel ikke "Codein pills" på faktura?
Er vel ikke alltid de leser inholdsfortegnelsen
Hehe. Nei men på pakken sto det klart og tydelig hva det inneholdt inkludert codeine.
"Skal vi se, narkotika på faktura og narkotika i pakken. Check" :-p
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er flere tråder i det siste om pakker med ulovlige legemidler som slipper gjennom tollen, selv om de er åpnet, merket «kontrollert», eller klistremerke med «ulovlige legemidler».

Tipper det bare er gjort feil. Det er tross alt snakk om en del millioner postsendinger, alltid litt «human error».
Så jeg trenger ikke å bli bekymret? De har ikke sendt det videre som "bait"? :-)
Sitat av Pjongolong Vis innlegg
Så jeg trenger ikke å bli bekymret? De har ikke sendt det videre som "bait"? :-)
Vis hele sitatet...
Lite trolig, men for å være på den sikre siden kan du jo gjemme det et sted. Tviler på at norske politihunder er trent på kodein.
Sitat av Pjongolong Vis innlegg
Så jeg trenger ikke å bli bekymret? De har ikke sendt det videre som "bait"? :-)
Vis hele sitatet...
Hvis det var "bait" så har du ingen grunn til å være bekymret lengre...
Du HAR jo allerede henta pakka hehe
Sitat av SpecialWeirdo10 Vis innlegg
Hvis det var "bait" så har du ingen grunn til å være bekymret lengre...
Du HAR jo allerede henta pakka hehe
Vis hele sitatet...
Å hente pakka er jo ikke noe fellende bevis.

Blir man tatt på postkontoret er det bare å si at man ikke har bestilt det, men selvfølgelig gikk til postkontoret når det dukker opp en hentemelding i ditt navn. Politiet har heller ikke kapasitet, da de ikke vet når du dukker opp og henter pakken.

Hvis politiet derimot kommer på døra de senere og du har åpnet og lagt knarket i skuffen, da har du et større forklaringproblem. Det er eneste måten politiet kan ta deg på post innførsel såfremt du skjuler sporene dine.
Men tviler sterkt at de gjør dette for lite kvanta av svake piller.
Sist endret av pkk1990; 6. desember 2017 kl. 21:00.
Aiit. Gode ting og takk for svar