Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 719
Jeg skal fjerne en liten kul under huden på hunden min og prisene i byen er fra litt under kr 4000.- og oppover. Dette til tross for at det er en liten og enkel operasjon som sannsynligvis er unnagjort på under en halv time.

Jeg vet at veterinærer ute i distriktene er billigere og lurte på om noe her på forumet kjenner til noen som kan anbefales?
Under 4000 er en bra pris i og med at de kommer til å bruke anestesi og av samme grunn kommer det til å ta mer enn en halv time.

Er du sikker på at kulen må fjernes? De fleste sånne kuler rett under hunden er harmløse.
Jeg bor på bygda (men langt unna Bergen) og her koster det 3764,- for å fjerne to kuler rett under huden på hannhund.
Sist endret av Splooge999; 9. februar 2019 kl. 14:44.
4000kr er ikke mye dessverre for noe slikt.. Får man seg dyr burde man ha råd til det også, betalte 4000 for å trekke "hogg tanna" på min hund
Jeg ville sjekket www.dyrlegevaktenbergen.no pris vet jeg ikke men de er bra.