Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1757
Nå er jeg møkk lei! Har brukt flere timer på å prøve å slette min gamle hotmailkonto. Noe som viser seg å være vanskligere enn først antatt.

Har ikke brukte denne kontoen på lenge. Men etter at flere venner har mottatt mye spam fra denne mailen, tenkte jeg det ville være lurt å slette den, bruker den aldri uansett. Da jeg endelig fant knappen "Close account" tenkte jeg "endelig". Men neida. Det kom selvfølgelig en feilmeldig opp. At det går an. Hater Hotmail. For en elendig mail. Gmail er 1000 ganger bedre. Mine tanker går til alle dere som fortsatt bruker hotmail. At noe kan være så tregt, uoversiktlig, og spammet med reklame. Må bare få ut litt frustrasjon.

"You need to cancel any paid services or Microsoft Points account associated with your Microsoft account "

Hva skal dette bety?? Jeg hadde en XBL-konto for 5-6 år siden. Der har jeg ikke betalt for live på kjempe lenge. Må jeg logge inn på denne kontoen først( som jeg ikke vet hva heter) å slette den, før jeg kan slette den førstnevnte. Hadde jeg mot alle odds klart å gjøre det, ville det nok ikke virket uansett. Noen som vet en enklere måte å slette denne forbanna kontoen på?

Takk skal du ha!
Kan du ikke bare gi faen i det å si ifra til vennene dine at du ikke bruker den?
Sitat av Pumper Vis innlegg
Kan du ikke bare gi faen i det å si ifra til vennene dine at du ikke bruker den?
Vis hele sitatet...
Om du leser topicen, så får vennene spam fra hans bruker.
Oia trodde han skrev at vennene spammet kontoen hans.
Sitat av cmoen11 Vis innlegg
Om du leser topicen, så får vennene spam fra hans bruker.
Vis hele sitatet...
Jeg kan sende deg spam "fra" din egen epost, og jeg trenger ikke ha tilgang til den i det hele tatt. Slette kontoen vil neppe endre noe som helst.
Sist endret av meitemark; 13. august 2012 kl. 19:53.
Om det er problemet ville jeg heller kvittet meg med virus og shit på maskina, og skiftet passord.
Mener å huske at om man ikke brukte hotmailen på 6 mnd ble den slettet, men om dette stemmer, vet jeg ikke.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Jeg kan sende deg spam "fra" din egen epost, og jeg trenger ikke ha tilgang til den i det hele tatt. Slette kontoen vil neppe endre noe som helst.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hva det hadde med det jeg skrev... ?