Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 794
Not a real gamer
retovio's Avatar
hei

har nettopp oppgradert internettet i huset 70/10 fra canaldigital får den hastigheten med kabel men vil ha bedre nett med trådløs får bare 20/10
routeren er en zyxel P-2602HWT-F3 som følgte med telenor når vi hadde det
noen som kan hjelpe med å få bedre nett med wlan må jeg kjøpe ny router isåfall så hadde tips vært fint

mvh retovio
Sjekk status på PCen din.
Hvor mange mbit får du?
Not a real gamer
retovio's Avatar
Trådstarter
jeg får 20mbit nedlasting og 10 mbit opplasting på speedtest.org

speedtest.net mente jeg
Sist endret av retovio; 13. august 2012 kl. 16:27.
Har du prøvd å sette ruteren til å kun kjøre i N modus?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Wlan har latterlig mange variabler og er forbeholdt mobile enheter som ikke trenger full pupp, mange idioter forstår ikke dette.

Når det er sagt, hvilket nettverkskort har du? Støtter det bare g? Hvilke teknologier er tilgjengelig på dette multimodemet som du krøkkete har gjort om til et aksesspunkt og gjør evt multimodemet routing av denne trafikken? Hvordan er dekningsforholdene og hvilken hastighet kobler du faktisk til med?
Not a real gamer
retovio's Avatar
Trådstarter
nettverkskortet er det som følgte med min bærbaremaskin om det støtter bare g vet jeg ikke kobler til med 70 nedlasting og 10 opplasting resten skjønte jeg rett og slett ikke
Status på din tilkobling sier om du har 20mbit eller 100mbit.
Not a real gamer
retovio's Avatar
Trådstarter
ok i så fall så er statusen min 20 nedlasting og 10 opplasting
Hvis kortet ditt kun støtter 'G', så har det en teoretisk maksgrense på 54 Mbps. Du vil uansett ikke oppnå makshastigheten du betaler for over wlan.


Mvh Faller