Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1163
Hei, satt denne posten her fordi jeg mener den er ganske så musikkrelatert

Hvertfall. Hvor får jeg denne tskjorta der det står med rød skrift "NWA" på brystet?
http://ecx.images-amazon.com/images/I/41XqcRoKFpL._AA280_.jpg
Jeg gidder ikke bestille fra utlandet bare så det er sagt, men hvis den ikke finnes i det hele tatt her i norge så skal jeg vurdere det
Ebay? Finn?
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Har du sett!

Også bare 109 kroner
Sitat av sengetøv Vis innlegg
Vis hele sitatet...
NWA? På Rockshop?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Hasher Vis innlegg
NWA? På Rockshop?
Vis hele sitatet...
N.W.A er jo mye rart.
N.W.A er et band, et hip-hop band eller noe, helt hvilken N.W.A trådstarter skal frem til vet jeg ikke. Mange forskjellige N.W.A'er på google.
Sitat av Wikien
NWA er en trebokstavers forkortelse som kan henvise til: National Weather Association – et meteorologisk institutt basert i Charlottesville
Vis hele sitatet...
Sist endret av Sio; 5. september 2009 kl. 21:52.
N.W.A. er også forkortelse for Niggaz With Attitude.
Sitat av Sio Vis innlegg
N.W.A er jo mye rart.
N.W.A er et band, et hip-hop band eller noe, helt hvilken N.W.A trådstarter skal frem til vet jeg ikke. Mange forskjellige N.W.A'er på google.
Vis hele sitatet...
Ettersom det er inni kategorien "musikk", jeg startet denne tráden i, er det nok ikke "et meteorologisk institutt basert i Charlottesville" jeg er ute etter
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Forskjellige band for nesten hver unike lenke... Satt bare ting på spissen med det metrologiske instituttet mitt.

For dere som er interesserte i metrologi: Lenke!
Nordlænings with attitude dem e rå....