Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 581
Støtte på et lite problem med en side jeg holder på med. Første siden min som skal ut på nett, så ikke noen bemerkninger på designet Besides så er det langt fra ferdig.

Uansett, la opp siden her. Den vises ok i opera, men i IE blir det en liten glippe helt øverst der. Dere ser det sikkert. Noen som vet hva som må til for å få klemt headeren helt inntill?
Først: Øynene mine!

Så en liten estetisk finurlighet:
<!-- saved from url=(0024)http://www.torquate.net/ -->
Vis hele sitatet...
Jeg tror det mellomromsproblemet kommer av at den koden du har der er ganske så veldig langt ute på jordet :P

Kjør saken gjennom validator.wc3.org for en pekepinn på hva jeg mener. Prøv å valider som, uh, html 4 transitional.

Det som sannsynligvis kunne fiksa problemet er å legge til en kolonne i første tabellen din til innhold/header. Husk cellpadding/spacing 0.
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
Ehe, ja. Ser man det. Bare for å forklare den der, så skulle jeg bare se hvordan mia hadde gjort det med å ha to forskjellige tabeller ved siden av hverandre. Kan absolutt ikke html, som du så fint påpekte

Men ja, har forresten cellpadding/spacing på 0. Men skal gjøre som du sier. Takk for hjelpa!
Jeg sku gjerne sett om jeg fikk rydda opp selv, men er hakket litt for opptatt akkurat nå Lykke til!
du har to tabeller ved siden av hverandre. Bildet som skiller seg ut (som har et mellomrom) er ikke inni tabellen på sin side. Putt den inn der så ordner det seg.
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
oyvind - Nei erru gærn. Trenger da ikke det

cavey - Var akkurat det jeg gjorde. Så nå var det problemet solved. Men tror jeg skal følge rådet til oyvind og gå over koden litt..
kreativ nerd
devotio's Avatar
Opprinnelig postet av raze
oyvind - Nei erru gærn. Trenger da ikke det

cavey - Var akkurat det jeg gjorde. Så nå var det problemet solved. Men tror jeg skal følge rådet til oyvind og gå over koden litt..
Vis hele sitatet...
vet du ikke ba om kommentarer om designet, ikke akkurat det, men det bildet på vesntre side er ALT for stort, tok lang tid å loade med kabel, tenk på de stakkarne med modem eller ISDN!
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
Som sagt, er langt fra ferdig. Prøver meg bare frem litt. Men takk for kommentar uansett.