Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 1428
http://www.theimproved.com
Hva synes dere?
brukte faktisk en ganske god stund på det.
Liker litt feedback
Veldig god side, behagelig å se på.
Noe jeg la i hvert fall merke til, var skriften i logoen, at de var veldig hakkete.
En annen ting, var at det ikke var så mye "luft" mellom "home", "påmeldte" osv..

Ellers knall
Trådstarter
sånn bytta font på logoen...
er noe galt med menyen på "pakkeliste" og "Sign-up"

ellers helt greit
I min oppløsning 1280*1024 så ble det litt smått. Måtte se nerme for å få med meg det som sto(ikke bokstavlig talt) Men måtte anstrenge meg litt. Da det ble ganske smått.

Men ellers, flott design!
Aaah, veldig mye bedre header! Mye smoothere

Fortsatt litt lite luft på menyen, men det er kanskje bare grumpy old me. :P
One of the good guys
2rs1's Avatar
- Signup sia er litt herpa.
- Menyen på "pakkeliste" er større enn på alle dem andre sidene.
- Noe galt med menyen på signup også.
- Skrifta går for mye inn i boarderen rundt.
- Veksling mellom sidejustert og midtjustert.

Men helt grei side, kanskje bittelitt tamm på en måte.
kjønner at det skal være minimalistisk, men skriften er en toutch for liten..... etter min mening seff.... (btw, "nok" skrives med én k....)
Trådstarter
hehe joa en del skrivefeil.. skal rettes opp..
offtopic:
Opprinnelig postet av S_Cwirl
kjønner at det skal være minimalistisk, men skriften er en toutch for liten..... etter min mening seff.... (btw, "nok" skrives med én k....)
Vis hele sitatet...
Og "skjønner" skrives med en s

ontopic: i min oppløsning (1280x1024) er headeren mye mindre enn menyen i bredde, Det hadde kanskje sett bedre ut hvis de var like store. Også burde du ha samme ramme rundt headeren som alt det andre

Men ellers var siden veldig fin

+ en liten pirketing, jeg hadde ikke skjønt at siden var om et LAN hvis jeg ikke hadde begynt å lese litt av den lille skriften, lite tips der

signupen er litt føkka i IE
Sist endret av Equi; 29. februar 2004 kl. 22:30.
Du er min venn
niigu's Avatar
Bytt "underoverskrift-fonten" (den pikslererte).
Hva med å tune ned den sterke, svarte fargen?
Den er ikke så behagelig å se på...

Ellers greit.
Borderne er fucka i Opera.
Ville slengt inn litt cellpadding hadde jeg vært deg. Teksten er litt klint opp i kantene.
Ellers helt greit
Opprinnelig skrevet på indexen
Her har dere timeplanen over "events":
12feb: 18:00 Nettet går opp.
12feb: Viser Underworld klokken 21:00
12feb: klokken 00.00 så starter vi med en CS compo! (kan gi nosteam til de som ikke har, over DC)
12feb: 3.00 så blir det CoD compo Deathmatch 3 maps
14feb: Klokken 20.00 viser vi Equilibrium på lerrett.
14feb: Klokken 00.00 WarCraft III compo Frozen Throne, med Premie
14feb: klokken 5.00 har vi CS compo igjen
15feb: klokken 18.00 nettet går ned!
skrevet av alex 29.feb
B
Vis hele sitatet...
Arrangeres dette LANet til neste år, eller skal det egentlig stå noe annet enn februar?

Er jo litt rart om "timeplanen" er laget etter LANet skal være?
helt greit, men ser ikke helt hvor du har "brukt en ganske god stund på det."

Det er jo bare en firkanta logo med to bokser under..

edit: dessuten er tekstboksene på sign-up fucka i mozilla
Sist endret av salve; 29. februar 2004 kl. 22:46.
Trådstarter
Retter opp!!
Kansje du skal tenke på å lage en side med info om LANet (hvor det er, hvor mange som kan komme, Inettilkobling, osv) som forside, og plassere nyheter en annen plass?
Veldig forvirrende å lese sida når det bare er masse fakta uten noen som helst forklaring.
Hei, et par ting jeg la merke til:
*logo-banneren står "utenfor" resten av designet
*for lite mellomrom mellom border og innholdteksten
*litt liten skrift
*for lite mellomrom mellom navigasjonsmeny-tekstene
*home har ikke link til seg selv når man er på den siden (det er egentlig bra, men du kunne jo markere at man er på home ved å sette denne bold f.eks), men de andre linker til seg selv
*ha mellomrom på overskrift og innholdsteksten (eks. pakkeliste siden)
*ha lik størrelse på overskriften på hver side
*skift ut title tagget med noe mer informativt

Et par forslag til hva jeg synes du burde fikse på. Har ikke sjekket for skrivefeil (for tidlig på morgen for det :P)

edit: whoho, post nr 200 :P
Kan ikke kalle det der "design", det er jo knapt nok grafikk på siden :P
En veldig grei side. Headeren var grei nokk. Kanskje litt kjedelig
Negativt:
- Hakkete skrift på logo.
- Rotete meny (tekst for nærme).
- Tekst for nærme borders.
- Stygg font.
- Ikke spesifisert bakgrunnsfarge.
- Stor NGT logo nederst? Hva sørn?

Positivt:
- Oversiktelig

Du har mye å jobbe med før du kan si at siden ser bra ut. Men du har da et utgangspunkt og har fått en del ting jeg personlig synes du bør rette på. Og selvfølgelig ting du MÅ rette på.
hmm du kunne jo ha meny på et språk og ikke to?
den sign-up.. ser verkelig rotete ut ! fiks
Opprinnelig postet av DT1928
Kan ikke kalle det der "design", det er jo knapt nok grafikk på siden :P
Vis hele sitatet...
kan du forklare hva du legger i ordet "design" ?? vis du mener denne sida ikke har design.
Mulig han blander grafikk og design, men han har jo rett i at det er et ganske så minimalt med form og farge tilstede.. ikke at det trenger å være noe negativt da...
Fint og enkelt. Men liker ikke sånne borders, blir faktisk kvalm av det :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Opprinnelig postet av turock
kan du forklare hva du legger i ordet "design" ?? vis du mener denne sida ikke har design.
Vis hele sitatet...
Design er sett fra min side noe grafisk i denne sammenheng. Å leke seg med f.eks. Frontpage eller Dreamweaver er ikke å designe, det er å programmere. Design er ikke en masse tabeller med forskjellige farger i cellene, isåfall må det være en meget primitiv form for design.
kreativ nerd
devotio's Avatar
DT1928: hva faen? Er du helt bak mål?

For the term ?design process,? we can also read ?problem-solving process? http://atschool.eduweb.co.uk/trinity/watdes.html
Vis hele sitatet...
http://kamps.org/g/?3167
http://kamps.org/g/?3176
komplett og nextgentel logoene er oppå hoved-tabelen i IE hvis du kjører 1280*1024
kreativ nerd
devotio's Avatar
-=BakkiZ=-: vet ikke om det er dette du mener, men i Opera får jeg sponsorene (regner med at det er det de er) over i hoved-tabellen.

edit: dessuten syns jeg sponsorlogoene ligger litt nærme hverandre, kanskje ta en liten linebreak der?
Opprinnelig postet av DT1928
Design er sett fra min side noe grafisk i denne sammenheng. Å leke seg med f.eks. Frontpage eller Dreamweaver er ikke å designe, det er å programmere. Design er ikke en masse tabeller med forskjellige farger i cellene, isåfall må det være en meget primitiv form for design.
Vis hele sitatet...
seriøst mann.. det er vel netop det design er. Dessuten er vel html koding neppe for programmering å regne...