Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 622
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Jeg driver og lager ei side for en venn av meg sin far sitt selskap.
Han vil ha noe lett og greit og se på..

Hva syntes dere om dette:

powned.net/atek

Btw. 20mins work og ikke ferdig, men trenger noen tips/kommenterer
Greit å se på, forsåvidt. Men man vil vel ikke at kundene skal sovne heller? :P (boring)
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
Den er ment for å være lett, enkel, litt gammeldags og ren.

Se den gamle sia: www.atek.no
Den er mest lol..
den gamle sia var 1337, likte den pressa headeren
kreativ nerd
devotio's Avatar
Det er jo snakk om en bedrifts hjemmeside, og til det fungerer den bra, ser oversiktlig ut nå, men kan ikke vite det uten at teksten er plassert der!
Hjelp! den gamle var grusom!

den nye var bedre, men litt kjiip - kansje legge til flash intro/header eller noe slikt..
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av devotio
Det er jo snakk om en bedrifts hjemmeside, og til det fungerer den bra, ser oversiktlig ut nå, men kan ikke vite det uten at teksten er plassert der!
Vis hele sitatet...
Du kunne ikke tatt mer feil. En bedrifts hjemmeside skal representere firmaet på best mulig måte, noe Mr. DeeZire har feilet maksimalt på. At siden er et 20 minutters verk gjør ikke saken bedre i det hele tatt. Jeg er flau for bedriftens vegne - det designet er absolutt ikke representativt for noe som helst. Jeg beklager disse sterke ordene, men slik er det bare. Noen burde faktisk fortelle Atek om hvordan situasjonen ligger an; de kjøper tross alt katta i sekken.

Tips: Du kan jo sjekke ut www.cmd.dk for inspirasjon under Business Style.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Gusto
Du kunne ikke tatt mer feil. En bedrifts hjemmeside skal representere firmaet på best mulig måte, noe Mr. DeeZire har feilet maksimalt på. At siden er et 20 minutters verk gjør ikke saken bedre i det hele tatt. Jeg er flau for bedriftens vegne - det designet er absolutt ikke representativt for noe som helst. Jeg beklager disse sterke ordene, men slik er det bare. Noen burde faktisk fortelle Atek om hvordan situasjonen ligger an; de kjøper tross alt katta i sekken.

Tips: Du kan jo sjekke ut www.cmd.dk for inspirasjon under Business Style.
Vis hele sitatet...
Det har seg slik at atek er et useriøst firma, uten noen fremtids utsikter.. Det er bare før kødd at de har side.. (er faktisk bare 1 ansatt..)
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
Fikk mye inspirasjon fra den sia

atek.no