Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 622
Hei!
Jeg holder på med en hjemmeside den skal være enkel.
Hva synes dere?
Trykk på meg
Skal knækkes
Golder's Avatar
Den var ganske fin. Men teksten "Dette er bare en liten hjemmeside om meg selv" kan du godt bytte ut noe annet
- Litt mørk blåfarge på bakgrunnen
- Forskjellig tykkelse på linjene mellom cellene
- Litt kjedelig header, men grei nok
- Jævlig font på menyen, og teksten er alt for tett

Greit nok hvis det er ditt første forsøk...
kreativ nerd
devotio's Avatar
Syns den blå bakgrunnen ble for mørk jeg.

Skriften i logoen er omtrent uleselig fordi den er svart, prøv med en annen farge (ikke hvit) Du bør bytte farge og font på "menyen".

Vet ikke hva du har tenk å ha i de "Stoplene" på siden, men de vør brukes til noe fornuftig, og husk at de bør ha likevekt.

Ellers er den vel "grei nok", men det er enkelt som du sier.

Du bør forresten legge css fila på serveren og linke til den riktig, koden din sier nemlig at den skal ligge på lokal hd.

Kode

</style>
<link href="file:///C|/Documents%20and%20Settings/Anders/Skrivebord/jjk.css" rel="stylesheet" type="text/css">
<style type="text/css">
Mye av det jeg syns om siden din er allerede sagt men alikevel
- fix menyen (kan jo gjøre mye tøft i CSS)
- gjøre underteksten på headeren mer leselig
- kansje ta vekk bindestrekene forran menyen? (prik-pirk)

ellers syns jeg siden din er fin, og ser at du vil holde den minimalistisk. men, hvis man skal gå litt dypt så kan du kansje redusere størrelsen på logo.gif... tar vistnok litt lang tid med modem