Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  75 5718
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Tenker da at mange vil dra på In Flames som kommer til Norge i november i år, men ikke har nevneverdige folk i kretsen som deler samme smak for musikk og da ikke har noen og dra med. Mitt tilfelle lol.

Så hvordan er interessen for noe lignende opplegg som det var på FreakFest? Koselig treff før festen, konsert i dette tilfelle.

(billettsalget starter 19.08)
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Var faktisk ikke klar over at de skulle spille i Norge, men nå må jeg helt klart skaffe billett.
Ikke min stil på musikkfronten lenger, men stiller gjerne opp på treff før på dagen:d
Kult, visste ikke om konserten. Hvis den er i oslo blir jeg helt klart med!
Nååh, kjære trådstarter, ikke glem Trivium da!

http://www.musikknyheter.no/news/8582

Kommer dersom jeg har fri fra jobb.
Sitat av Knask Vis innlegg
Nååh, kjære trådstarter, ikke glem Trivium da!

http://www.musikknyheter.no/news/8582

Kommer dersom jeg har fri fra jobb.
Vis hele sitatet...
såppas ja, nå er jeg i hvertfall med
Jeg må på konserten i hvert fall. Hvordan det blir med treff på jeg se an.
Passer meg perfekt. Flytter til oslo i Nov. og har per dags dato ei eneste bekjent der....
Sist endret av Hydroide; 15. august 2011 kl. 23:27.
I'm in, og det er flere av kompisene mine også, så kjør på

Plass å møtes: Gjerne på Peppes ved Jernbanetorget, da er det billig mat om man deler med seg og det er relativt nært til konserten. Mulig vi får grupperabatt om vi samkjører dette.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Knask Vis innlegg
Nååh, kjære trådstarter, ikke glem Trivium da!

http://www.musikknyheter.no/news/8582

Kommer dersom jeg har fri fra jobb.
Vis hele sitatet...
Wooooah! Dette var jo syke greier!

Peppes høres ut som en god idè.

Hvordan det blir med treff før konsterten kommer jo litt an på når de starter å spille/åpner dørene etc, vi må nok vente og se til det kommer mer info om konserten.

Og alle som ikke kan vere med på konserten og som avskyr slik musikk er selvfølgelig velkomne til å møte på treffet!
Så InFlames på Norway Rock i sommmer. Fet konsert!
Jeg skal ikke på konserten, men stiller unaz på et treff i forkant.
Jeg kommer ihvertfall på treff, konsert er jeg litt usikker på, men man vet jo aldri
Blir veldig gjerne med på begge deler. Konserten hadde jeg tenkt meg på uansett. Får se hvordan det går med tidspunkter.
Kommer gjerne på treffet!
Er høstens treff fastsatt da?
Treff på dagen, så stikker de som ønsker på konsert mens resten fortsetter treffet i sann nFF-ånd. Det høres jo ikke veildig feil ut i mine øyne.
Sitat av moret Vis innlegg
Er høstens treff fastsatt da?
Treff på dagen, så stikker de som ønsker på konsert mens resten fortsetter treffet i sann nFF-ånd. Det høres jo ikke veildig feil ut i mine øyne.
Vis hele sitatet...
Novermber er jo lenge til da? Jeg stemmer for ett i slutten av august/ starten av semptember
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Novermber er jo lenge til da? Jeg stemmer for ett i slutten av august/ starten av semptember
Vis hele sitatet...
Jeg blir nok med på et høst-treff også, så fremt det ikke ligger for langt unna jernbanetorget! Beina mine er litt herpa, så vil helst ikke gå så langt
Sitat av sali Vis innlegg
Jeg blir nok med på et høst-treff også, så fremt det ikke ligger for langt unna jernbanetorget! Beina mine er litt herpa, så vil helst ikke gå så langt
Vis hele sitatet...
peppes er et steinkast fra jernbanestasjonen, så det er ingen problem
Sist endret av Pyromanic; 16. august 2011 kl. 03:27.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
pepps er et steinkast fra jernbanestasjonen, så det er ingen problem
Vis hele sitatet...
Jojo, men det var jo snakk om november treffet Er ikke sikkert alle vil ha et august/september treff der også.
Sitat av sali Vis innlegg
Jojo, men det var jo snakk om november treffet Er ikke sikkert alle vil ha et august/september treff der også.
Vis hele sitatet...
Det er sant
Nå har jeg vært flink og arrangert treff de to siste gangene i Oslo. så nå overlater jeg fakkelen til neste mann. Jeg blir ihvertfall med uansett. En annen får ta ansvar denne gangen og slenge opp poll og velge datoer osv. Jeg er med på det meste, flexibel arbeidstid
Sitat av moret Vis innlegg
Nå har jeg vært flink og arrangert treff de to siste gangene i Oslo. så nå overlater jeg fakkelen til neste mann. Jeg blir ihvertfall med uansett. En annen får ta ansvar denne gangen og slenge opp poll og velge datoer osv. Jeg er med på det meste, flexibel arbeidstid
Vis hele sitatet...
Jeg er også med på det meste Ingen arbeidstid:P
Count me in. Mulig jeg også er med på konserten.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Huztle Vis innlegg
Count me in. Mulig jeg også er med på konserten.
Vis hele sitatet...
"mulig du er med" du liksom.. Klart du er med! Har du ikke penger til konserten så har du alltids en mor som ikke har vondt av litt mas Det samme gjelder dere andre som lurer på å dra på konsert med totalt ukjente folk.

Som sakt så finner jeg ut mer om hvor og når vi møtes etc når det kommer mer info om konserten.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Jeg og en kompis kommer med flere kasser pils.
Sist endret av duzzyd; 24. august 2011 kl. 22:55. Grunn: En kasse var for lite..
Litt off topic:
Hvordan er det for de som er mest aktiv på rusmiddel seksjonen av forumet å stille opp på treff?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Supra Vis innlegg
Litt off topic:
Hvordan er det for de som er mest aktiv på rusmiddel seksjonen av forumet å stille opp på treff?
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe problem for meg det, så lenge du ikke sitter å mekker midt i parken, og at du holder deg unna og skryte av hvor høy du var den ene helgen med han fyren som bla bla

Back on-topic: På Billettservice står det at det starter 18:30, på en mandag for de som ikke fikk det med seg.

Siden jeg har skole på den dagen så kan jeg ikke vere i Oslo før 16/17 tiden, men dere uten jobb/skole kan jo starte uten oss, dere får selv finne ut at når det passer best.
Jeg har ikke tenkt å møte på treff bare så det er sagt, da jeg er redd for dere freaks og liker ikke metal. Har bare gått og tenkt på det hver gang det dukker opp treff tråder.
er med på både treff og konsert, har samme problem med at det ikke er mange i mitt miljø som har helt den samme musikk smaken :P
jeg møter opp på treffet MEN er ikke noe galt i å være 16 eller? hehe, og har du avsatt tidspunkt og datò?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av SirAugustus Vis innlegg
jeg møter opp på treffet MEN er ikke noe galt i å være 16 eller? hehe, og har du avsatt tidspunkt og datò?
Vis hele sitatet...
Langt ifra! Jeg er ikke så mye eldre selv akkurat

Sitat av duzzyd Vis innlegg
Jeg og en kompis kommer med flere kasser pils.
Vis hele sitatet...
Nå foventer jeg(vi?) at du møder opp med den pilsen altså!
Sist endret av Echuz; 24. august 2011 kl. 23:41.
Jeg kommer nok til å ta en buss som går herfra ganske tidlig. Så jeg er i Oslo rundt 11-tiden. Eneste som KANSKJE blir et problem er penger, men det ordner seg nok.

Også håper jeg at de kassene med pils ikke var snikk-snakk.
Jeg er meget fristet til å dra, har aldri tidligere vært med på noe treff i NFF regi litt av den grunn at jeg ikke føler jeg er en del av "gjengen" og det at det ikke har passet helt. Men et vors med folka her før en konsert hadde vært helt perfekt, så får se hvordan det passer så håper jeg at arrangemanget har plass til en liten njub.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nubeland Vis innlegg
Jeg er meget fristet til å dra, har aldri tidligere vært med på noe treff i NFF regi litt av den grunn at jeg ikke føler jeg er en del av "gjengen" og det at det ikke har passet helt. Men et vors med folka her før en konsert hadde vært helt perfekt, så får se hvordan det passer så håper jeg at arrangemanget har plass til en liten njub.
Vis hele sitatet...
Ingen og alle er en del av "gjengen" Og såklart vi har til en njub Og om jeg tolket inlegget ditt riktig skal du på konserten?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Okei, biletten er i boks nå. 505,- for ståplass.

Noen andre av dere som har skaffet bilett og skal vere med freaks? Hadde vert greit å ha en oversikt over hvor mange vi blir.
Har ikke bestilt billett enda, men selvfølgelig skal jeg bli med!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Hvor mange av dere har fått tak i bilett og hvem av dere drar med andre freaks?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Akkurat 1mnd til konserten! Andre som gleder seg? Og igjen, noen som kan bekrefte at de faktisk skal?
Sist endret av Echuz; 14. oktober 2011 kl. 19:43.
Gleder meg som faen!
Jeg og en kompis(mjølbart666) er helt sikkert med!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Noen flere som er med? Nå er det bare 2 uker igjen!!!!!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sier vi at vi møtes ved den gressflekken ved siden av spektrum på etter skole og jobb?
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Jeg er defintivt med, får ikke med meg konserten, men treff blir superkos. Hvem er med på treffet?
Tror jeg og to andre medfreaks drar med meg hvertfall.
Når skal vi møtes?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Jeg er ferdig klokka 3, toget er framme 15:54. De som ikke har noe å gjøre kan vel møte opp i 4 tida?

Noen som vet om de selger alkohol der inne?
Konge! De selger nok helt sikkert alkohol der inne. Bryr meg fint lite egentlig. Er 17 år...
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Konge! De selger nok helt sikkert alkohol der inne. Bryr meg fint lite egentlig. Er 17 år...
Vis hele sitatet...
Men du må inrømme at det smaker med en pils på konsert?

Anyhow.. Jeg er der klokka 4, når møter folket opp?
Sitat av echuz Vis innlegg
Men du må inrømme at det smaker med en pils på konsert?

Anyhow.. Jeg er der klokka 4, når møter folket opp?
Vis hele sitatet...
Skal bare møte opp på treff, slutter på skolen 15:35, så regner med at jeg er ved oslo s rundt halv fem.
Sitat av echuz Vis innlegg
Men du må inrømme at det smaker med en pils på konsert?

Anyhow.. Jeg er der klokka 4, når møter folket opp?
Vis hele sitatet...
Smaker ofte med en pils. haha

Vi er nok framme klokka fire vi og!
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Jeg kan sikkert møte kl. 16, eller enda tidligere dersom folk ønsker dette.
Skal dog ikke på konserten.