Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 605
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Heisann,
Er litt i markedet for å kjøpe meg en midikontroller. Sett litt på Numark Mixtrack Pro og Vestax Typhoon. Noen som har noen erfaringer / feedback på disse? Evt andre som man bør ta en titt på i samme prisklasse? Gidder ikke å gå rett på en NS-6 eller noe sånt før jeg finner ut om det er noe for meg

thanks!
-t
Hei! Har ikke erfaringer fra de der, men har erfaringer med Hercules Dj controller. (Mk2)

Syntes det var en veldig artig liten sak som jeg kunne ha mye morro med. Den er litt liten og ser ganske pinglete ut, men gjør jobben sin greit! Jog-wheelsa er ikke noe å skryte av, men funker jo OK!

Men vil tro Numark Mixtrack pro er et bedre valg. Numark har kommet seg utrolig (IMO) med DJ utstyret de lager. Er jo ikke så mye penger det er snakk om, så hvorfor ikke prøve en slik?

NS6 er forøvrig en KJEMPEBRA kontroller jeg anbefaler om DJing er noe for deg
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
Takk for input ohmusic! Jeg tror det blir å prøve en Mixtrack Pro gitt. NS6 har jeg sett på, men det får bli dersom jeg får dreisen på det og synes det er gøy

Har folk mer input er det bare å hyle