Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 3052
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Den 26-30. september vil hip-hop bandet mitt (Taktløs) entre konkurransen "Kjempesjansen" på NRK. Jeg oppfordrer alle til å sjekke det ut, evt. stemme på oss på nrk sine nettsider, http://www.nrk.no/kjempesjansen/

Vinner vi avstemmingen går vi videre til kvartfinalen direktesendt på NRK, og er med å kjempe om førstepremien på en million, eller andrepremien på 250,000,- I tillegg kommer promoverdien

Fred.
Hmm.. Hva med at vi stemmer deg opp, og at du deler premiesummen på alle som stemmer? ;-)
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Greit.. hvis vi vinner pga stemmer herfra skal jeg donere en pen sum til nFF
Vi ble tilbudt å komme inn i de avsluttende rundene av NRK som et såkalt "wild card", så vi har vært ganske heldige. Vi kommer til å gi alt, om vi ikke vinner er det iallefall veldig gunstig for bookinga utover høsten :-)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Drar opp denne tråden igjen, siden stemmingen begynner førstkommende mandag! Det vil bli vist musikkvideoer av tre deltakere (deriblandt oss) på NRK1 lørdag, de vil også kunne ses på nrk's nettsider fra imorgen: http://www.nrk.no/kjempesjansen/

Alle stemmer mottas med STOR takk. Forhåpentligvis kommer vi videre, og vil ha vår første rikskringkastede live act neste lørdag

Fred.
Jeg skal stemme på dere jeg. Men husk å gi cred til nff da.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Supert! Her er da en direkte link til bandet: http://www.nrk.no/programmer/tv/kjempesjansen/1.1031373
Tenkte bare jeg skulle si: Lykke til med konkuransen, for håpe dere vinner da. Så det blir noen slanter på nFF om dere får nok stemmer herrifra
Min stemme er deres

EDIT: faktisk så skal jeg få samtlige av de jeg kjenner til å stemme på dere
Sist endret av simdal; 24. september 2006 kl. 02:06.
Jeg skal stemme på dere. All in the spirit of nFF.
Sitat av Bjølg
Jeg skal stemme på dere. All in the spirit of nFF.
Vis hele sitatet...
Ja, hva er ussle 5 kr in the name of nFF? hehe

Sitat av Polar-
Supert! Her er da en direkte link til bandet: http://www.nrk.no/programmer/tv/kjempesjansen/1.1031373
Vis hele sitatet...
Hvis dere vinner så husk og takk Norsk Freakforum for alle stemmene på direkten
Sitat av simdal
Ja, hva er ussle 5 kr in the name of nFF? hehe
Vis hele sitatet...
Hvem sa noe om bare 5 kr? Skal man stemme, så stemmer man til gangs.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Musikken var ikke dårlig den. Dere fikk nettop 3 stemmer fra meg.
Sitat av Bjølg
Hvem sa noe om bare 5 kr? Skal man stemme, så stemmer man til gangs.
Vis hele sitatet...
Ja okey, 5 kr per stemme hehe. Har 160 kr igjen på kortet på mitt netcom youngtalk abn. Jeg får nye den 1 okt. ergo jeg har en del penger til overs Så her skal det stemmes
Stemme avgitt gi en god slant til nff nu Hvis denne siden går under, går jeg under:O
Min stemme er avgitt. SMS <5> til 26600 folkens Koster 5kr.

Lov oss å nevne nFF på NRK da! Hadde slått nff @ Kanal 24 ned i støvlene =D
Problem, officer?
thomasf's Avatar
"De kaller meg player. Ja, det er sant. Jeg er jo spillegal" (elns) Sjarmerende Fikk en stemme fra meg nå. Men for fremtidens skyld; musikkvideoer med "hotte babes" og halvnakenhet er oppbrukt! Det gjør meg rett og slett kvalm. Prøv å unngå den klisjèen, er dere snill.
Liker stilen og dere, men topicet og videoen er oppbrukt.
Daaaaaaa fikk dere en nattlig stemme fra meg også... Går sjølvsagt ut frå at det blir en PEN donasjon til nFF dersom dere vinner... Og dere får vel penger uansett, så ein litt mindre donasjon blir det vel uansett?
Stemt på dere jeg og nå..og litt offtopic nå polar..men sjekket profilen din og vi har bursdag på samme dag! Jei!
Men dere var bra da! Lykke til!
OT: Dere fikk så absolutt en stemme av denne karen. Har dere noen gigs i Oslo i nær fremtid?

Edit: Fjerna quoten, ettersom posten du quotet er fjernet.
Crew v/ speq
Sist endret av spQ; 24. september 2006 kl. 11:46.
Til deg som syns at hiphop'ere ikke kan være i et band: Leste du om dem på nrk siden? Ikke det nei. Se her da:

"Det heile starta som ei gruppe med fire rapparar og ein dj. Men så fekk dei med seg gitarist, trommis, keyboardist, koristar og bassist."

Det vil jeg kalle et band. Skal stemme litt jeg også gitt. Har firmamobil jeg lykke til!!!
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Likte at dere kombinerer flere instrumenter - spessielt da trommer og gitar.
Hiphop med gitar-riff/soloer/sound er bare 'kung'!

Var selfølgelig nødt å stemme jeg også.
Du fikk ti stemmer av meg, og da jeg så at hele summen gikk til artistene og ikke til ett eller annet telefon selskap må jeg si det varmet hele mitt kalde hjerte
Du og resten av "crew'et" får ha lykke til og håper så absloutt at dere vinner.
Jeg vet ikke om noen har sett det men på den stemmesia står det:
'' Du kan stemme på Taktløs frå sundag klokka 10.00.''

Derfor har ikke jeg stemt før nå... Så hvis folka har trukket peng fra dere og stemmen ikke gjelder er jo det kjedelig
Sitat av simdal
Jeg vet ikke om noen har sett det men på den stemmesia står det:
'' Du kan stemme på Taktløs frå sundag klokka 10.00.''

Derfor har ikke jeg stemt før nå... Så hvis folka har trukket peng fra dere og stemmen ikke gjelder er jo det kjedelig
Vis hele sitatet...
Fucking wankers!

Jaja, jeg stemmer hvertfall et par ganger nå
Lykke til.
Sånn, da har dere fått noen stemmer fra meg og.
Husk på å nevne nFF på TV, da!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Fikk noen stemmer av meg også gitt Noen mulighet for å få sangen som mp3 så skal jeg pumpe den alt jeg orker... Digga den rått (holdt mye på med rap tidligere, håper å få tatt det opp igjen en dag..) Inspirerende greier. Evt kan du hooke meg opp med EP'en deres?
-totto
Nrå stenger avstemningene? 1.okt får jeg 200kr på kortet, og da kan jeg vel sende noen stemmer jeg å... Husk å nevn Nff på tv da
Vidare til Kjempesjansen: Taktløs med overlegen siger
Med heile 70 % av stemmene gjekk altså Taktløs vidare frå Nettsjansen til Kjempesjansen. Det var stor jubel heime i Drammen då gutane seint i går kveld fekk ein telefon om at dei var vinnarane av Nettsjansen denne veka.
Vis hele sitatet...
Link

Edit: Gratulerer forresten
Sist endret av Frenor; 30. september 2006 kl. 01:12.
Liker ikke hip-hop, men jeg må jo støtte folk som støtter nff
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Takker til alle som stemte! Vi kommer på TV i kveld kl. 20.15! Var å hadde prøver i NRK's studio igår å hengte ut ilamme Dan Børge
Det er dessverre bare 2 stk. i bandet som får mulighet til å prate i denne omgang (vi er 10 stk.), men vi håper jo på å gå videre. Nå skal jeg dra til NRK og ha prøver i 6 timer, så bli det live show! Og det jeg gleder meg mest til er jo festen som NRK arrangerer etter showert med free booze
ga dere 20 stemmer! det fortjener dere=P har tro på at dere kan vinne om bare flere "freaks" klarer å ofre noen kroner. stem i vei folkens! så kan det bli litt peng på nFF og=P
Sitat av Frenor
Vidare til Kjempesjansen: Taktløs med overlegen siger
Link

Edit: Gratulerer forresten
Vis hele sitatet...
Noen fra Blackhat som "fikset" dette?

Neida, gratulerer!
Da blir dere å se på TV idag rundt klokken 20.20 eller noe slikt da eller ?
Er det meg eller er det jenta fra Tommys inferno som spiller i musikvideoen deres?
Ville bare si fra at kjempesjansen begyner 20:20 i dag!

Har tengt å stemme på dere og oppfordrer alle andre til og gjøre det samme!
GO TAKTLØS!
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Skal stemme på dere! så jeg da også er med på å gi litt til nff!

Taktløs: Ring 829 49 005 eller send SMS talet 5 til 26600

Se taktløs her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/190359
drit bra sang og video!
Du som er han som er foran hele tiden og i badet?
Sist endret av Thoryllo; 30. september 2006 kl. 19:35.
"Donerte" 230,- til begivenheten!
Hvem i Taktløs er du Polar-?

Nysjerrig :P


EDIT: Endre (er det dj`en heter?) hadde jeg som lærer nemlig
Sist endret av Destroyy; 30. september 2006 kl. 19:43.
Fant hjemme sidenen dems om noen vil lese mere om bandret.
http://www.taktlos.no

Prøv og hold denne tråden aktiv så flest mulig kan stemme.

Edit: Gratulerer med 3.plass syn at dere ikke gikk videre
Sist endret av hbrath; 30. september 2006 kl. 21:18.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Synd dere ikke kom videre, men vi kommer alltid til å ha dere i våre hjerter som "Don børge" sa.
Ai.. Hadde jo vært kjekt med en forumbruker i finalen.. Menmen.. Klarinettduden eide jo skills, så syntes han fortjente å gå videre
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Takk takk, dessverre gikk vi ikke videre, men vi er fornøyd med 53 lapper
Var på NRK-fest ikveld med Don Børge og folket, var jævlia artig! Og i tilegg sang jeg lollipop ilamme Tor Endresen på røykerommet på nrk
Moro, moro.. håper dere syns liveacten var fet!
Edit: Det var alt for mange gamle ensomme menn (country) og for mange damer (jazz) som satt hjemme og stemte, men det ble jo tross alt sendt på nrk ...

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/192868

Hele sendingen på nett-tv, hvis man ønsker å se Taktløs' "utfordrere"
Sist endret av Frenor; 1. oktober 2006 kl. 19:54.
haha, Aslak var bæd
Dere var bra

Frenor; word up!
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Skal slenge ut no film jeg filmet backstage med kameraet mitt på youtube etterhvert. Så kan dere se åssn det hele foregikk
Flott. Kan bli spennende å se.
Men kan du snart si hvem av fyrene i bandet du er?
Bra låt, lurt å ta inn elgitar for å få litt variasjoner.

Og fyren heter Dan Børge, med A.