Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2042
Kom over et brett med disse i går. Siden jeg tidligere har fått bra effekt av 30 mg kodein tenkte jeg at det tryggeste var å knuse en av pillene (10 mg) og parachute den. Fem timer senere hadde jeg ikke fått noe effekt så jeg tok kvelden.

Jeg syntes det var veldig rart at jeg ikke merket noen verdens ting og begynte å tenke på hva som kunne være årsaken. Jeg tok nok for lite men jeg føler fortsatt at jeg burde ha merket noe. Pupillene mine var helt normale, ingen kløe, forstoppelse eller noe av det jeg har fått tidligere av kodein. Hvor mye burde en kar som er 180 cm høy og veier 87 kg ta for å oppnå ønsket effekt?

Inntaksmetode er også noe jeg har tenkt på. Siden det er depottabletter så må de nok knuses uansett men hvilke alternativer har jeg egentlig og hva er det beste? Kommer ikke til å røre nåla eller røyke det.

En annen ting jeg har tenkt på er at det kanskje kunne være en eller annen form for sikkerhetsmekanisme i disse da potensialet for misbruk og avhengighet er særdeles høyt. Vet at noen produsenter over dammen har satt i gang slike tiltak men jeg har ikke klart å finne noe om dette når det kommer til dette produktet. Hvis noen har informasjon angående dette så hadde det vært strålende.

Det siste jeg lurer på er hvor lurt det vil være å prøve igjen i dag. Tidligere har jeg latt det gå mellom tre dager til en uke mellom inntak av opiater og lignende da effektene dabber ganske greit på dag 2. Forskjellen nå er jo at jeg ikke hadde noen effekt eller indikasjoner på at stoffet virket. Hvis noen har noen tanker rundt dette så hadde jeg satt pris på det.

Til slutt er det greit å nevne at jeg ikke er ute etter noen moralpreken. Jeg vet at mange har sterke meninger om dette stoffet men de får dere holde for dere selv.
Jeg ønsker også erfaring...... men har ikke stoffene, dessverre.
Spøk til side. Det var en liten dose du startet ,med, og det er fornuftig. Den var nok for liten. Hadde du knust den hadde du fått alle virkeemnene aktivisert på en gang, noe vi ønsker. Oralt er stort tap på de fleste opiater. Er ikke sikker på oxycodone, men du får antagelig mye bedre effekt ved å skyte det opp i baken. Masse info om dette rundt på forumet. Kos deg videre med et aldeles fortreffelig opiat.
benzonerd
DfenZ's Avatar
Trådstarter
Dosen var helt klart for liten men tenkte det var det lureste da det har blitt rapportert god effekt på 5-15mg. At jeg tidligere har fått bra effekt av kodein i relativt små doser var også tatt med i regnestykket da jeg mistenkte at jeg hadde en lav naturlig toleranse for opiater. Å skyte det opp i baken er ikke noe jeg kommer til å ta meg bryet med da biotiljengeligheten ligger på det samme (60-87%) ved både oralt og rektalt inntak.