Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 537
Hei! Første posten min i dette forumet her, håper virkelig eg kan få svar på korleis dette kan fikses!

Kan ramse opp diverse specs på pcn:
MSI Wind box, kjører Windows 7 32-bit, kjørte 64-bit men hadde samme problem der også.
500gb hdd
4gb ram
Amd radeon hd 6320 grafikk kort

Er koblet til ein 50" LG plasma tv.

Skjermen er med 32-bit farger og 60HZ

Problemet mitt er som følgende;

Før driver til skjermkortet er innstalert så er det ingen flimmer på skjermen, men derimot etter så kommer flimmeret, det slutter når eg deaktiverer driver o.l men baksiden med det er at video hakker når eg ser på det og media playere av forskjellig sort vil enten ikkje virke, være ute av sync o.l.

Når eg prøver å sjå video på fullskjerm som går via stream ( for.eks youtube eller netflix ) så får eg blåskjerm, dette går når driveren er deaktivert, men du får selvfølgelig hakkete skjermbilde.
Det er både VGA og HDMI ifra pcn, har prøvd med begge deler, og får samme resultat. Har prøvd å få tak i den nyeste driver til skjermkortet, oppdatere direct x. Og eg er rett og slett gått tom for idèer. Frykter at det kan være skjermkortet som har tatt kvelden, i og med at dette er integrert i hovedkortet burde det vel komt opp andre ganske alvorlige problemer også(?)

Håper det er noen her som er meir kyndig enn meg på dette området.
På forhånd takk!