Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 639
Hallo hallo!

Jeg har en liten problemstilling. jeg har noen bilder og filer på pc'en vår sammen med exkjæresten (bitches be craycray) som jeg ikke vil at hun skal ha åpent og klikk klikk så har hun dritt på meg.

spørsmålet mitt er hvis jeg fjerner harddisken fra laptopen vil alt av filer bli med den?

jeg er fullt klar over at jeg kan liksågodt reformatere eller rett og slett slette bildene, men vil fjerne harddisken ha samme effekt?

takk for svar på forhånd.
Sitat av SirSharth Vis innlegg
Hallo hallo!

Jeg har en liten problemstilling. jeg har noen bilder og filer på pc'en vår sammen med exkjæresten (bitches be craycray) som jeg ikke vil at hun skal ha åpent og klikk klikk så har hun dritt på meg.

spørsmålet mitt er hvis jeg fjerner harddisken fra laptopen vil alt av filer bli med den?

jeg er fullt klar over at jeg kan liksågodt reformatere eller rett og slett slette bildene, men vil fjerne harddisken ha samme effekt?

takk for svar på forhånd.
Vis hele sitatet...
Om man fjerner harddisken vil alt forsvinne, man lagrer ikke bilder på skjermen eller tastaturet akuratt.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Spør deg selv, hvis du tar med deg alle fotoalbum du har når du flytter, har hun fortsatt bildene?

Hvis hun har kopiert de opp, ja, hvis ikke, nei.
du har fått svar, vennligst slutt å oprette nye tråder der du bare linker til denne....
Trådstarter
15 1
Sitat av qmark Vis innlegg
Om man fjerner harddisken vil alt forsvinne, man lagrer ikke bilder på skjermen eller tastaturet akuratt.
Vis hele sitatet...
jeg vet hun har minimal med data og teknologi kunnskap, men etter som jeg har skjønt er det ikke bare å slette filer så er de borte.

hva jeg ville fram til var om hun på noen måte kan digge opp den eventuelle dritten på noen som helst måte etter jeg fjernen harddisken?
Harddisken inneholder all informasjon du har på pcen. Det eneste programmet/sftware some r på en pc er bios. Så om du tar ut harddisken har du ikke lenger et operativsystem eller noen filer. men det er ikke same effekt som en reformatering fordi du fysisk tar vekk en komponent og d sletter ikke noe og du kan koble den til en annen maskin og hente filene.

Reformaterer du sletter du filene og tviler på at hun har nok teknisk kompetanse til å hente filene igjen, selvo det er relativt lett :P
Trådstarter
15 1
Sitat av skepsis Vis innlegg
du har fått svar, vennligst slutt å oprette nye tråder der du bare linker til denne....
Vis hele sitatet...
det var min feil, jeg dobbel postet.