Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 11725
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
ok hva med visko lunter a?
Vis hele sitatet...
Visco inneholder svartkrutt, så det er vel ikke lovlig. Har vel hatt en diskusjon rundt det her en gang, men vet ikke hva som ble konklusjonen.

Hadde vært en fordel om du delte opp settningene dine og rettet skriveleifer
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
Visco inneholder svartkrutt, så det er vel ikke lovlig. Har vel hatt en diskusjon rundt det her en gang, men vet ikke hva som ble konklusjonen.

Hadde vært en fordel om du delte opp settningene dine og rettet skriveleifer
Vis hele sitatet...
ja ok

ja har fått høre dette før skal prøve å bli bedre på det
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er KNO3 ulovlig å importere? Prøvde å sjekke på toll.no men fikk bare et treff i en PDF som ikke var tilgjengelig
Skulle gjerne hatt 1-5 kg, -REN- KNO3, viktig at det ikke er noen andre sporstoffer eller rester i den.
Hei dere jeg skal prøve en ny metode for å importere kjemikalier... Kan fortelle på PM etter jeg har bestilt hvis det har kommet fram.. Men hvor kjøpte man KNO3/Al/Magnesium eller potassium perchlorate for denslags skyld før? Trenger svar=)
Mangler konsesjon
sven's Avatar
Sitat av MostEpicChannel Vis innlegg
Hei dere jeg skal prøve en ny metode for å importere kjemikalier... Kan fortelle på PM etter jeg har bestilt hvis det har kommet fram.. Men hvor kjøpte man KNO3/Al/Magnesium eller potassium perchlorate for denslags skyld før? Trenger svar=)
Vis hele sitatet...
Fra Polen & di
Kan du sende en link?
Mangler konsesjon
sven's Avatar
Sitat av ugn Vis innlegg
Kan du sende en link?
Vis hele sitatet...
http://www.keten.com.pl/

Likurg var også en, men han har lagt inn årene

Hehehe... om du prøvde å google " polen & di" ?
Sist endret av sven; 4. mars 2012 kl. 00:24.
Kan noen PM'e meg? Med links?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei, klarte ikke finne en særegen tråd om akkurat dette, så poster her;
Hvor ville dere anbefalt å kjøpe coffee grinder, enten i butikk eller på nett. Må være til en rimelig penge
Finn en random bruktbutikk.
Sitat av Nick O' Teen Vis innlegg
Hei, klarte ikke finne en særegen tråd om akkurat dette, så poster her;
Hvor ville dere anbefalt å kjøpe coffee grinder, enten i butikk eller på nett. Må være til en rimelig penge
Vis hele sitatet...
Kjøp i butikk! Har en billg en på Siba som fynker fett!