Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 783
Noen som vet om det blir lagt ut maiden in oslo live noen steder? evt. videoer fra konserten?

Noen som kan legge ut bilder fra konserten?
har hørt at det skal komma noe film greier eller noe men er ikke sikker på om det er sant da .. det blei i hvertfall filma!!
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Fant litt på youtube

youtube

Men ville tenkte mer på fear of the dark når publikum sang med!
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Helst med god kvalitet!

Ingen som vet hvor filmen(e) som var på nyhetene legges ut? evt om de legges ut!
haha! de sa det var mye kulere å spille i bergen! det var helt rått!
Film kommer det.. Blir ikke knall kvalitet av en mobiltelefon, men helt greit..
Som sagt må jeg bare finne kabelen til telefonen før jeg får lastet de over..
http://youtube.com/watch?v=vAYRSK7ys90

Fear of the dark fra valhall, bare første værs da
dårlig kvalitet å da jeg har ett bra lydopptak jeg tokk av fear of the dark på mobben, men vet ikke hvor jeg kan legge det ut hen??
▼ ... over en uke senere ... ▼
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Sitat av ANANEBANANE
haha! de sa det var mye kulere å spille i bergen! det var helt rått!
Vis hele sitatet...
Trivium som sa det?

Kan tenke meg de sier det på hver konsert, så dvs at den siste konserten dem spiller på blir den beste!

Sitat av zixipuz
http://youtube.com/watch?v=vAYRSK7ys90

Fear of the dark fra valhall, bare første værs da
dårlig kvalitet å da jeg har ett bra lydopptak jeg tokk av fear of the dark på mobben, men vet ikke hvor jeg kan legge det ut hen??
Vis hele sitatet...
For eksempel på... Youtube?
Sist endret av kwm; 4. desember 2006 kl. 04:24.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ahhhhh fotd var herlig live i oslo iallefall
Jeg hater enhver som legger ut livekonsert som er tatt med mobil, for et fryktelig lyd og kvalitet. Hver gang jeg søker et band + live video på YouTube, så kommer det hundre mobilvideo. Vennligst ikke legg ut!
Her ligger det noen bilder jeg tok med mobilen
Tar jeg feil hvis jeg mente at den konserten ble vist på tv ? Kan huske at noen sa de hadde sett den på tv, og det var jo kameraer og mannskap som filmet.
Sitat av St.Vitus
Tar jeg feil hvis jeg mente at den konserten ble vist på tv ? Kan huske at noen sa de hadde sett den på tv, og det var jo kameraer og mannskap som filmet.
Vis hele sitatet...
Det ble vist noe på TV, men det var ikke store greiene.. Noen minutter eller no.

Det var fett det iallefall
Folk som filmer konserter med mobil og legger ut på nettet fortjener å få lemmene slitt av hester.
NEI, VI ER IKKE INTERESSERT I Å SE DITT RÆVA VIDEOKLIPP ! Bare fordi man var på konserten betyr det ikke at andre har noen glede av lavkvalitets vidoer med møkka lyd.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av St.Vitus
Folk som filmer konserter med mobil og legger ut på nettet fortjener å få lemmene slitt av hester.
NEI, VI ER IKKE INTERESSERT I Å SE DITT RÆVA VIDEOKLIPP ! Bare fordi man var på konserten betyr det ikke at andre har noen glede av lavkvalitets vidoer med møkka lyd.
Vis hele sitatet...
Det er da ingen som har lenka deg foran en slik film, er det...? Og eg trur ikkje på nokon måte dei filmane truer dvd-salget, av dei grunnane du nevner... Altså er nettoeffekten tilnærma lik 0. Ingen tvinger deg til å sjå dei, og dei er i for dårleg kvalitet til å endre dvd-salget når det kjem...
Sitat av St.Vitus
Folk som filmer konserter med mobil og legger ut på nettet fortjener å få lemmene slitt av hester.
NEI, VI ER IKKE INTERESSERT I Å SE DITT RÆVA VIDEOKLIPP ! Bare fordi man var på konserten betyr det ikke at andre har noen glede av lavkvalitets vidoer med møkka lyd.
Vis hele sitatet...
Tror heller at mobilfilmer vil øke DVD-salget. Folk ser mobilklipp av konserten på nettet, og går da til innkjøp av DVD for å få se hele konserten i bedre kvalitet.
Sitat av vidarlo
Det er da ingen som har lenka deg foran en slik film, er det...? Og eg trur ikkje på nokon måte dei filmane truer dvd-salget, av dei grunnane du nevner... Altså er nettoeffekten tilnærma lik 0. Ingen tvinger deg til å sjå dei, og dei er i for dårleg kvalitet til å endre dvd-salget når det kjem...
Vis hele sitatet...
http://youtube.com/watch?v=vAYRSK7ys90
Ingen har tvunget meg, blir kraftig irritert over sånne klipp.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av St.Vitus
http://youtube.com/watch?v=vAYRSK7ys90
Ingen har tvunget meg, blir kraftig irritert over sånne klipp.
Vis hele sitatet...
Så ikkje sjå på det. Så enkelt, så vanskelig.