Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  254 17579
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Nå står jeg fast på 15 ; (
Noen tips?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Mesna: Husk hva du gjore på level 14.

Endelig! Jeg er på level 16!
15 ser lik ut som 14... så du skal gjøre noe lignende, jeg gjetta meg fram ganske fort.
Nummer syv er jo helt rass, den "listen" som liksom skal hjelpe har nådd "max data transfer". Fuck you once again geocities... *røske ut ballehår*
Blæ, klarer ikke 5.. Tror det har noe med alfabetet, men skjønner faen ikke hva jeg skal skrive:/
hvordan starter man dette spillet a? er jo bare skrift
Flight, det er en del av spillet Argh dette spillet går meg på nervene. Jeg klarer ikke 6 what so ever

Edit: Klarte den, Dette spillet får deg til å føle deg dum..
Sist endret av Bomber; 15. november 2006 kl. 23:00.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
regn ut stykke = [spoiler fjernet]...hehe

du starter spillet med å trykke på "click here" så da er du på level 1.

Jeg trenger hint til level 16!
Sist endret av Scha; 15. november 2006 kl. 23:02.
level 16: Alt er samme regnestykke... Hvilket tall system brukes i det nederste, og hva blir svaret?
bah, sittet med 5 altfor lenge, en PM med svar eller _VELDIG_ gode hint ville gjort godt for nattesøvnen min=)
level 5: tenk på de 2 tidligere svarene. Regn ut regnestykke... Hvordan kan du kombinere de 2 tingene?
Iiik, har ikke giddi og lest hele bloggen, så vet ikke om det står her ;D men da det blir gått gjennom reglene, så kommer jeg meg ikke videre *flau* hvordan i helvete?!
Jeg ser frem til at jeg kommer til å slite meg ut av dette

hahahhaha, fant ut at det var 1level elns.
Sist endret av S.S.L.; 15. november 2006 kl. 23:13.
trenger hint til 4'ern jeg altså...
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av Queenie&lt Vis innlegg
Iiik, har ikke giddi og lest hele bloggen, så vet ikke om det står her ;D men da det blir gått gjennom reglene, så kommer jeg meg ikke videre *flau* hvordan i helvete?!
Jeg ser frem til at jeg kommer til å slite meg ut av dette

hahahhaha, fant ut at det var 1level elns.
Vis hele sitatet...
Level1/regler: Trykk "ctrl" "a" og les på nytt.

Sitat av Psycoboom
trenger hint til 4'ern jeg altså...
Vis hele sitatet...
Hva er du?
På engelsk...
(nei, det er ikke en spoliler men jeg gir hint)
Sykt fett spill! Kan sitte i timer... Trenger litt mer hjelp på nr 7
ok, jeg er sikkert dum. Sitter fast på 8.
GI MEG HINT! skal stå opp om 6timer. skal komme meg til 10!!
Sist endret av S.S.L.; 15. november 2006 kl. 23:33.
Jeg kom meg til level fire. Der står jeg fast.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av fulloggal
Sykt fett spill! Kan sitte i timer... Trenger litt mer hjelp på nr 7
Vis hele sitatet...
Eg eter ettermiddags etter elve, eg elsker Egon egentlig.
Håper du skjønner
Sist endret av Thoryllo; 15. november 2006 kl. 23:43.
Virkelig verdt å skulke en hel skoledag for å spille dette. Kommer ikke til å sove inatt. Tenker på denna jævla 8 greia.

De som ikke vil være spoilere, sender meg svaret på oppg 8 på PM

Takk


TRENGER IKKE! JEG FANT DET UT!
HELT ALENE!
WHOHO
*roper*

Nå sitter jeg fast på 9
Sist endret av S.S.L.; 15. november 2006 kl. 23:42.
Den tok jeg ikke thoryllo.. Hint meg litt mere!
Seriøst verd det å ikke sove for å spille dette.. Jeg satt til fra i går kveld til klokka 11 i morrest med dette. Er på level 39 (som er totalt umulig). De 10 første levelene er teite i forrhold til det som kommer senere. Kan noen vennligst ta meg igjen så jeg kan få litt hjelp?
Det var ikke så veldig vanskelig dette. Tok batch 1 på ca. 10 minutter
jeg får stikke. FORVENTER at noen har PM'a meg alle svarene. (A)
Kommer sikkert ikke til å få sove inatt uansett. Hurra. Takk til idioten som gir meg sånne linker
haha. Fantastiskt bra spill. Nå skal jeg lage et også. når jeg greier det. Anbefalt aldersgrense blir sikkert 3+ Hurra. Kan lage det med piczo. whoho

100 piczosider. gled dere
Takker for hint på PM Thoryllo!
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av Scha
Kan noen vennligst ta meg igjen så jeg kan få litt hjelp?
Vis hele sitatet...
Jeg prøver jeg prøver.. har kommet meg til level 16 i morgen skal jeg RESE meg opp til din level (hvis jeg greier)
Foresten er du flink til å synge Scha!

Sitat av Queenie&lt Vis innlegg
jeg får stikke. FORVENTER at noen har PM'a meg alle svarene. (A)
Kommer sikkert ikke til å få sove inatt uansett. Hurra. Takk til idioten som gir meg sånne linker
haha. Fantastiskt bra spill. Nå skal jeg lage et også. når jeg greier det. Anbefalt aldersgrense blir sikkert 3+ Hurra. Kan lage det med piczo. whoho

100 piczosider. gled dere
Vis hele sitatet...
Så fint, fordi hvis man har en piczo side kan man enkelt ta å se alle sidene den brukeren har laget! (oops det skulle jeg kansje ikke ha sakt da, så kunne jeg kommet til topps på 1sek)
Batch 1 på 10 minutter? har vanskelig for å tro det uten at du finner svarene på en eller annen side.

har kommet meg til nr. 40 nå... Når jeg klarer ting nå får jeg først sånn "WEEEEEEEEEEEE" følelse, og så popper det opp no dritt som jeg ikke skjønner noe av og får med en gang "SATAN I HELVETE" følelse siden jeg vet jeg kommer til å slite med det, og jeg aldri kommer til å klare å gi meg før jeg vet svaret.
Nei... No tar jeg kvelden! fortsetter i morgen. Kom til LVL 9!
LVL9 plager meg og NOen som ville være så snille å pm'e meg med hint/svar? Har sittet i 5 timer nå :/
Det er litt viktig å skrive ned alle svarene til alle levelene, du trenger dem kanskje ettervært.
Scha.. lyst å gi meg svart/ekstra godt hint til lvl 5 på PM? Skjønner ikke noe:S

edit: skjønner noe, men får ikke det rette ordet/tallet:P

edit 2: glem det, klarte den etter noe seriøs tenking. Haha
Sist endret av andrvh; 16. november 2006 kl. 01:11.
Nummer 7?? Argh, sitter fast som faen der...
Klarte alle opp til 21 rimelig raskt, og selv om 21 virker utrolig lett klarer jeg ikke finne ut svaret atm - kanskje på tide å legge seg? Om ingen kan poste et hint (ja, jeg skjønner hva de viser - men skjønner ikke hva *.html skal bli).

Edit:Skjønte det plutselig - trodde bildet var i større grad relevant men.. Gikk temmelig glatt derfra til 28 som jeg bare ga opp tvert. På tide med søvn :P

Edit2: Skjønte den rett etter jeg lukket den, og plutselig var batch1 complete. Usikker på hvordan jeg kommer meg til batch 2 tho
Sist endret av Dyret; 16. november 2006 kl. 02:08.
dyre: du må bare se godt etter på den siden, så plutselig ser du det
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Det var 5 timer av livet mitt jeg aldri får igjen. Takker så meget!
woooohooo.. endelig ferdig med batch 2... Hvor langt har folk kommet?
Sitter fast på level 9

EDIT: Klarte den! men det var med bokstaver...
Sist endret av fulloggal; 16. november 2006 kl. 08:56.
AAH! For noe seriøst møkk. Alt er ødelagt her, kommer ikke lenger en lvl 3, selvom jeg vet det er riktig, siden jeg ga svaret til Thoryllo og det funka for ham. Irriterer meg noe sjukt!
Skjer med level 39? nvm klarte den mens jeg skrev. Kom til Batch3 - hvor alt plutselig er DØDSenkelt igjen virker det som =|
På'n igjen i dag.. jeg sitter fast på level 10. :/

Edit: Lol, at jeg ikke så det med en gang.
Satt fast fordi jeg leste i weffriddles forumene, og de sa at man skulle se på det som koordinater, noe som var veldig villedende.

Edit: Da gir jeg meg for dagen, kom til 19, det er jo ganske tydelig hva det er da (trodde jeg), men det er jo noe som ikke stemmer..

Hint?
Sist endret av TanteSpiker; 16. november 2006 kl. 14:24.
Sitter fast på 43 >_<
Noen som har noen hint til level 4?? >.<
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av Markus
Noen som har noen hint til level 4?? >.<
Vis hele sitatet...
Yourself = ?
Sitat av Markus
Noen som har noen hint til level 4?? >.<
Vis hele sitatet...
I følge hintet er de ute etter en bokstav...

What letter do one use when you talk for yourself?
Sist endret av Dyret; 16. november 2006 kl. 18:51.
Noen som har hint til lvl 14?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av MartinB
Noen som har hint til lvl 14?
Vis hele sitatet...
Se på navnene til bildene osv... tenk litt på synonymer
Hjalp meg veldig lite, vet ikke om ett synonym til pessimist. Ihvertfall ikke uten å bruke mer enn ett ord.
Du er inne på det - men du er ikke ute etter pessimisten. Glasset er jo halv-fullt
Thoryllo: antonymer mener du vel
Nummer 7 er jo helt merkelig.. Noen hint?
Zoso, level 43 (real) løses på samme måte som det andre levelet der det står noe lignende.

Siifra når du kommer til level 44... sliter med den og kommer ingen vei.