Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1379
Er det mulig å åpne spill/programmer uten cd'n? Trenger man å være hacker for å få til dette? I mitt tilfelle trenger jeg å åpne reason 3.0, som jeg har lastet ned fra utorrent, men da står det: please insert the cd........
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
crack? google det. Reason 3.0 crack
prøv deg fram
du trenger et program som kan mounte div cd filer til din pc. til en virituell cd rom som blir lagd. Også lese ditt image av den virituelle cdromen som det skulle være en ekte cd..privat msg meg ,så skal jeg gi deg navnet på programmet... vil ikke bryte noen regler
jørgs's Avatar
Trådstarter
Sitat av PureOwnage
crack? google det. Reason 3.0 crack
prøv deg fram
Vis hele sitatet...

Er det så enkelt? Eller må jeg gjøre alt det stresset han andre karen forteller om?
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Det programmet keiser snakker om heter Daemon tools og er freeware.

Jørgs er ikke ute etter noe program. han har selve cd'ene men orker ikke og putte dem inn hver gang han skal bruke programmet. Han leter derfor etter en crack til spillet.

Som sagt: Google det
Har du innstalert spillet/programmet??

Edit: DRit i denne posten :P
Sist endret av Z3n0z; 22. oktober 2006 kl. 21:51.
Du kan google det, men de første resultatene kan fort gi deg spyware/adware. www.megagames.com vil jeg anbefale for spill, det er en veldig bra side, med en del cracks og ikke noe virus.

Programmer derimot er faktisk litt vanskligere uten å gå på ugreie sider.

Edit: Det er forresten Cracks jeg snakker om.

Crack er en fil du overskriver som oftest er .exe filer.
Sist endret av bendiks; 22. oktober 2006 kl. 21:55.
jørgs's Avatar
Trådstarter
Sitat av max-mekka
Du kan google det, men de første resultatene kan fort gi deg spyware/adware. www.megagames.com vil jeg anbefale for spill, det er en veldig bra side, med en del cracks og ikke noe virus.

Programmer derimot er faktisk litt vanskligere uten å gå på ugreie sider.
Vis hele sitatet...

Tenkte på en crack til reason 3.0. (et sånn dj program)

Sitat av PureOwnage
Det programmet keiser snakker om heter Daemon tools og er freeware.

Jørgs er ikke ute etter noe program. han har selve cd'ene men orker ikke og putte dem inn hver gang han skal bruke programmet. Han leter derfor etter en crack til spillet.

Som sagt: Google det
Vis hele sitatet...
Det er mer det at jeg har lastet det ned, uten å ha cd'n... Er helt noob gutta, så hadde satt stor pris på en link
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Gå inn på en torrent side, dc++ eller hva du nå enn bruker og søk etter reason 3.0 crack

Jeg anbefaler derimot ikke og søke etter det i limewire/kaaza/o.l. ettersom det nesten alltid er spyware. Men Jeg har alltid funnet det jeg trenger i DC++. Funker ikke det så google det. Jeg googla det nå og fikk mange treff.
Man trenger for all del ikke å være hacker for å få det til.
jørgs's Avatar
Trådstarter
Hva gjør jeg når jeg har lastet ned cracken? Hvor skal jeg legge den?
Jeg er nesten villig til å sette penger på at det finnes en .nfo eller README blant filene du lasta ned som forklarer deg hvordan du skal installere programmet og omgå eventuelle sperrer.
Last ned daemon tools eller Alcohol 120%

Disse programmene lager virtuelle CD-ROM på datamaskinen din. Så kan du "mounte" et bilde/image av en CD (ISO,IMG,MDS). Så tror datamaskinen din at du har i CD'en.

Eller så er det crack du trenger.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Du skal legge den i spill mappen. Normalt C: programfiler programnavn
jørgs's Avatar
Trådstarter
Sitat av PureOwnage
Du skal legge den i spill mappen. Normalt C: programfiler programnavn
Vis hele sitatet...
Altså mappen spillet/programmet ligger i?
Dette har jeg gjort men det funker ikke. Må jeg extracte den?
jørgs: -_-

ja du må extracte den. og oppi ligger det mest sannsynlig en exe fil og nfo fil. nfo filen forteller hvor du skal legge den (hvis det er en exe skal du mest sannsynlig bare legge den i mappen til reason hvor du lar den overskrive den som ligger der fra før av.
hvis han har mounta filen, ligger crack som oftest inpå der han mountet den:P
Sitat av commie
Jeg er nesten villig til å sette penger på at det finnes en .nfo eller README blant filene du lasta ned som forklarer deg hvordan du skal installere programmet og omgå eventuelle sperrer.
Vis hele sitatet...
Tenkte det samme. Er villig til å satse en natts søvn på det.
jørgs's Avatar
Trådstarter
Jippi! Nå fikk jeg det til! Men nå ber den om license number... Er det noe jeg kan gjøre emd dette?
bare til å google litt, så er det ikke noe problem. men ikke se helt bort i fra at det ligger en key inpå der en plass
www.serials.ws se om du finner noe der.
jørgs's Avatar
Trådstarter
Sitat av Psycoboom
www.serials.ws se om du finner noe der.
Vis hele sitatet...
Shit mamma ble ikke glad da hun tilfeldigvis så de bildene øverst på siden
Men hva skal jeg se etter mister?

Edit: Fant en cd key som jeg kopierte og pasta inn. Det funka som bare det! Tusen takk for hjelpen alle sammen!
Sist endret av jørgs; 23. oktober 2006 kl. 21:55.
Vær obs på serials.ws, hender iblant at man får virusadvarsler derfra. Så pass på å oppdatere antivirusen før du sjekker etter noe

Men ellers ei kjempegod side, finner det meste jeg trenger derfra.