Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2729
Hei! Jeg vet ikke helt om dette er riktig sted for dette inlegget, men valgte å ta sjansen alikevel.

Jeg lurte bare på, er det trygt å kjøpe en normal lunte på internett (Slik som er i fyrverkeri), jeg vet at det ikke er lovlig å kjøpe fyrverkeri i seg selv på internett så kan det da hende at tollen regner dette som fyrverkeri?

Om det ikke er noe problem å kjøpe dette på nettet hadde jeg gjerne også blitt glad om noen hadde noen gode nettsider for å få tak i dette også.

Takk for alle svar på forhånd

- Zerroy
Har fått det gjennom 3/3 ganger etter 22.Juli, så det skulle ikke være ett
problem.
Det er mulig at tollen stopper pakken din hvis du kjøper på nett, men da de ikke kan sjekke alle pakker som går inn i landet, er det veldig liten sjanse for at pakken din blir stoppet.
jeg sender deg en PM med en mulig side å kjøpe fra. Skriver ikke denne her da jeg ikke ønsker å gjøre autoritetene i landet spesielt oppmerksomme på en side jeg selv bruker.
Jeg har selv kjøpt lunte problemfritt fra nettet
Zerroy's Avatar
Trådstarter
2 0
Men om tollen så skulle stoppe pakken, kunne dette føre til noen form for trøbbel for meg? Eller er det bare slik at de da ikke vil gi meg pakken?
"Jeg skulle bare koble den sammen noen lunter, og tenkte det var tryggest å kjøpe ekstra lang lunte, så jeg kan løpe ekstra langt vekk.
Kan noen PM meg om hvor jeg kan skjøpe lunter? Vet hvor jag kan få tak i men VELDIG dyr frakt. Hadde satt pris på det.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Det er smartere å kjøpe på nett kontra å lage selv vil jeg tro..
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Det er smartere å kjøpe på nett kontra å lage selv vil jeg tro..
Vis hele sitatet...
Hvem sa de skulle lage selv? :P

hva som helst:
Google litt, da finner du.. litt kjipt hvis PST får kjennskap til alle luntesider..
Sist endret av meitemark; 17. juni 2023 kl. 23:40.
Sitat av Nick O' Teen Vis innlegg
Hvem sa de skulle lage selv? :P

hva som helst:
Google litt, da finner du.. litt kjipt hvis PST får kjennskap til alle luntesider..
Vis hele sitatet...
Derfor man tar det via PM.
Sist endret av meitemark; 17. juni 2023 kl. 23:40.