Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 2267
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Er jeg den eneste som blir irritert over de folka som sitter og betaler 10 kroner pr. melding for å få fram budskapet sitt på tv2? Og de skriver ikke noe betydningsfullt heller, mersom meldinger av typen "Hej dj <sett-inn-navn-på-wannabe-dj-her>!!!! Kan du spille skuter med nasseja??? Åsså vil jei helse til typn min som r 20 og kjører ford sierra! elsker deg! koz jente14!!!!" Ikke nok med at de skal fylle skjermen med sms-språk, men de klarer ikke å skrive navnene på låtene rett heller. Slik ser noen linjer fra kanon chatten ut:

anonym: SPILL NESAJA PLZ!!!!
sugababe14: Hej! vil hilse til typen min som er i militæret! Spill nessaja!!!
anonym: SPILL NESAJA PLZ!!!!
anonym: SPILL NESAJA PLZ!!!!
anonym: SPILL NESAJA PLZ!!!!
punkrockmotherfucker16: NESSAJA SUGER!!! SPILL METALLICA!!

und so weiter...

Der var jeg ferdig, orka ikke å betale 10 kroner for å få fram dette på skjermen, så nFF ble løsningen

Sorry for evt. skrivefeil, orker ikke rette det nå
Løsning: Skru av tv.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Joda, bruker å skru av tv'n, men jeg så litt på det i dag...
hehe, metz og jeg satt og lo litt av de vi og.. det er småtråkk som ikke har funnet irc enda, og godt er det.. sånne vil man ikke ha på irc :>
sikkert foreldra som betaler mobiltelefonregninga anyway.
Vel, vi vet at de få linjene du skrev her hadde en totalkostnad på 60 kroner. Det er galskap i seg selv. At disse 14issene sitter og forguder dj'ene er sykt i seg selv.

Jeg er så enig som du kan få det.

Men det er en løsning på det hele, ikke se på det da! Men vi trodde vi hadde kommet langt i utviklingen, tv2 chat osv sender os tilbake, og bakover. Har merket meg at en slik privatchat (sende sms til en du møter via tv2 chat'en) koster 5 kroner. Dvs, at man betaler 4 kroner unødvenig for hva!? Bare ring til fyren, be om nummeret og sms med personen så mye du vil! for langt under halve prisen. Men det finnes sikkert noen kloke hoder der ute, som skriver via internet, og dermed gratis... Om det er mulig...

afendrak, du tenker for mye
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
hahaha, satt og diskuterte dette med noen kamerater for ikke så lenge siden. Jeg lo ganske godt folk bruker 10 kroner for å sende en melding med "E han stian fra trndelg her??" og 2 minutter senere så kommer "STIIIIIIAAAAAN??" Men poenget er at Stian faktisk har ett liv og sitter ikke å sender smser til en chat tjeneste med 10 KRONER pr melding. Og folk bruker 10 kroner på å si; "Sover dere?" feks. Skremmende. Det som er værre er pollen de som regel har. Feks. en med da Sover du nå? Ja / Nei
Da sender man inn en melding som koster deg 5 kroner elns for å se på at den lille søyla nederst på skjermen beveger seg litt til høyre eller venstre. WEEEEEEE så givende det var. Seriøst, har ingenting til overs for sånt, det er en bra måte for tv2 osv å tjene MASSE penger på. Kanskje jeg skal starte opp noe sånt selv for å tjene en drøss med cash... Anyway, Skru av tv'en:P

OBS:
Navn brukt i denne posten er tilfeldige og evt samsvar med virkelige navn er en tilfeldighet. Ingen dyr kom til skade under skrivingen av denne posten
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av STX

afendrak, du tenker for mye
Vis hele sitatet...
Jeg sier som de sier på genmay forumet: sig material!
Opprinnelig postet av afendrak


Jeg sier som de sier på genmay forumet: sig material!
Vis hele sitatet...
Heh Og det betyr!?

totto, har du husket og gi mat til katta di!?
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Sig material er hvis noen skriver noe som er person finner verdig å ha i signaturen sin, skriver de sig material! besøk genmay.com, mye rare folk der (ikke mitt)
Aha, kjæmpeg0y!

Men har du vurdert og koste på deg 10 kr for og vise hvor dumt det er å sitte å chatte via tv'n!? Du kan jo ta å sende inn noe lignende:

Se for deg dette:
anonym: Faenm steik kor dåkke drite dåkke ut... 14isser! Spill Skuter, med nesaja Pappa har BMW!
lukta kritikk på lang avstand når jeg så navnet på emnet

"Sexy j13 søker ql å sexy g20 med volvo lr opel"
Best å lage en underskrifts kampanje mot slikt. Ødelegger jo ungene og alenemødrene. Koster jo evig for mye og ikke kan de skrive der heller. Ille er det.

Evt. finne noe greske gratis sms sider og DoS'e(skal vel _litt_ til
det er ganske tragisk det som kommer opp der, lo meg skakk ihel når jeg så gay15 spurte etter likesinnede
original reprint
xaff's Avatar
Klarer ikke helt å se poenget med denne tråden, hvis noen har lyst til å bruke penger for å få navnet eller nicket sitt på TV og få med det som for de fleste av oss er et 'teit' budskap, så kan de værsågod gjøre det.

Nei jeg ser ikke på tv og i alle fall ikke på noen 'ungdomsprogram'.
*humre* Det er ikke stort bedre de greiene som er på Nrk 2 utenfor sendetid Her er det ingen musikk ønsker så det blir reinspikka chatting. Det mest tragiske må være disse chatte-veninnene også kommer en og annen request om en poll.
Skal du ut å bade idag? og sånt.
Ikke det at jeg sitter å ser på dette men alt må utforskes
Xaff, er ikke du 14/15 a!? Husker da jeg var på den aldern, gikk på macGyver da... Og topp 2o på torsdager og fredager... Det var tider det
Det er jævli irriterende at de ikke spiller Hard Rock der. Det er faen meg bare bort kasta penger å sitte å sende inn meld dit.
folk er faen meg lokere.. på nrk2 chatten:

anonymfucker:
oslojente14!!! ASL??!?!?
Kanon chat er fin å høre på hvis du ikke får sovw. Du blir trøtt av å se på alle de dumme meldingene som kommer inn.
Jeg ser heller ikke poenget med å bruke ti kroner for å få en melding som sier eksv. "Hei!" på tv.
Mitt mål i livet er ikke forstå hvorfor folk har IQ som en banan heller. Hvis disse 14issene finner tilfredstillelse i å få meldingen sin på tv, so be it! Det er ikke jeg som betaler..

Men det kan faktisk være litt morsomt lese disse finurlige mld. som dukker opp på skjermen.

Det virker som om gamlinger har funnet sitt tilholdsted i verden på chat'en og. Forstå det den som kan..
Jeg skjønner ikke at folk gidder å sløse penger på tv-chat, logoer, ringelyder osv. Bortkastede penger, gjorde sånne ting når jeg akkurat hadde fått mobiltelefon (for 4-5 år siden).
Folk er dumme og vil bli lurt.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Xtrax
gjorde sånne ting når jeg akkurat hadde fått mobiltelefon (for 4-5 år siden.
Vis hele sitatet...
True. Husker jeg satt med nokia 1610 og sendte inn til tekst-tv chatten på tv2
original reprint
xaff's Avatar
Opprinnelig postet av STX
Xaff, er ikke du 14/15 a!? Husker da jeg var på den aldern, gikk på macGyver da... Og topp 2o på torsdager og fredager... Det var tider det
Vis hele sitatet...
urf, selv om jeg er fjorten betyr det ikke at jeg ser på ungdoms TV.
En som presterte å si "irc suger detta er mye billigere =)". Da kan man ikke annet enn å trekke på smilebåndet...
Opprinnelig postet av Sigar
En som presterte å si "irc suger detta er mye billigere =)". Da kan man ikke annet enn å trekke på smilebåndet...
Vis hele sitatet...
må vel vere ironisk ment det vel??

anyway,,, gjør meg ingen ting at folk bruker 10 kr for å sende melding på tv'en,,, bortsett fra når jeg skulle se x-files-reprise her om dagen og det plutselig kom en fæl border på toppen og høyreside med chat og poll... da skrudde jeg av tven... alt tv2 gjør for å tjene litt ekstra penger...
cavey: samme tenkte jeg og noen kompiser. vi ble så irriterte at det ødela resten av den kvelden. Ga faen i å se på han karate-gale tjukkasen. :P
cavey,morten: Har opplevd det samme, utrolig at TV2 har synket til et så lavmål. Hva man gjør for tjene penger!! Men likevel sender folk sms...
Ironi eller ikke. Poenget er at han faktisk brukte de 10 kronene på det...:banana:
Noen som vet om Tv2 skal gjøre dette til en vane? (å bruke øverste og høyre bildekant på skjermen til "chat" og avstemning)
Følger Tv2 et mønster? (kun i spesielle serier, på visse dager osv.)

Hvorfor har folk begynt å bruke den bananen i postene? Ja den er sikkert morsom, men ... Dere bruker den så ofte at det ikke blir noe gøyalt med den lengre
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Opprinnelig postet av cavey
..... bortsett fra når jeg skulle se x-files-reprise her om dagen og det plutselig kom en fæl border på toppen og høyreside med chat og poll... da skrudde jeg av tven... alt tv2 gjør for å tjene litt ekstra penger... [/b]
Vis hele sitatet...
Enig, jeg skulle se Porky's 3 her om dagen, morro film , men tror du ikke de faene i den helvettes drittkanalen tv2 hadde mekka ramme rundt filmen så folk kunne knaste med hverandre og snakke om hvor lenge angrepiller varte og shiz, faen heller, jeg skal sende mail til tv2 og spørre om hvorfor de har det, og hvorfor de ikke kan vente med chatten til filmene er ferdig. Noen vil faktisk se det som går der. Sånt blir jeg forbanna av. ARGH!!!!!
Once you were great but now you've fallen...

R.I.P Tv2 - 2002
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hva med og lage en ferdigutfylt mail, med ned et form, så man bare kan fylle ut navn og email adresse, også blir det sendt en klage til Tv2? *kampanje*
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Hva med og lage en ferdigutfylt mail, med ned et form, så man bare kan fylle ut navn og email adresse, også blir det sendt en klage til Tv2? *kampanje*
Vis hele sitatet...
Der sa du det! Eneste problemet er at jeg har null peil på php og sql... Noen som vil hjelpe onkel afen med et lite script?
Altså jeg har møtt Dj Homer da...
En kammerat av meg sjonglerte for canonchatt på Norway-cup.

Liker og sitte og se på det hvis det ikke er annet og se på, morro hvor mange dumme fjortiss berter og svake/rike mensker som sender inn sms.

Det er faktisk folk som er "Kjent" på canon chatten og har brukt flere TUSEN kr!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Jeg har sendt en mail til tv2. den forlot min mailbox i går kveld, så ser vi hvor fort/sent de svarer...

Når det gjelder å lage ett form er det null problem, men det er litt lite vits liksom, lar de få en sjanse til å forklare seg, SÅ kan vi bombe
Hva med en elektronisk "underskrift" kampanje?

edit: Ond^Sofa har visst allerede foreslått det ja
nå kan det jo nevnes at jeg en gang prøvde å frelse noen stakkars sjeler fra nrk2 chatten, jeg sendte derfor en sms(ti kroner rett i dass) dit med følgende innhold "har dere noensinne hørt om IRC folkens?".

meldingen ble sensurert bort :P
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
haha, don't fight the system, cause it may fight back Kjedelig det. Får se om tv2 GIDDER å svare på mailen dah..
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Ser ut som det er andre som irriterer seg over dette og: http://www.petitiononline.com/tv2chat/petition.html
Ære være *** for Petiononline
Får håpe det hjelper ...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Visst det er noe(n) jeg hater, så er det sone2 og gaute grøtta grav!!

Og de besatte fjortissene som skriver allt mulig dritt!

spill det og spill datt...boring as hell!

også er det hu blonde stygge dama ved pc'en..alle gutta smisker ræva av henne med ord som "sexy". "deilig" osv,osv..hun må jo være helt blond!?