Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 894
Handla meg en iphone idag og klarte tilslutt og logge på apple-id. Men så fikk jeg plutselig beskjed om å logge inn på nytt noe jeg ikke fikk til. Gikk på apple sin side og prøvde å trykke "glemt passord" men da får jeg denne melding Denne Apple-IDen er ikke aktiv.
Hva skal jeg gjøre? Det er helt umulig for en som meg å navigere seg igjennom support til apple. Hadde glemt den jævla apple-id dritten så vurderer nesten å bruke angreretten på telefonen, det er vell mulig?
Har allerede 3 stk. Ikke noe vits i å opprette ny om jeg bare blir logga ut for deretter å få apple-id deaktivert.

Og om jeg lager enda en jævla eple-id hvordan får jeg logga av den gamle så jeg kan logge inn med ny på tlf? Når jeg trykker "logg av" på telefon må jeg også inn med DET JÆVLA PASSORDET...
Sist endret av NokErNok; 4. mai 2023 kl. 19:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ring Apple support.
Huske eller skrive ned passord er vel en god ting?
Husker du ikke passordet velger du glemt passord og velger send sms for tilbakestilling. Apple ID krever at det knyttes til tlf nr. Er du helt ubrukelig på det kan du stikke innom en Power butikk elns og få bistand.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Huske eller skrive ned passord er vel en god ting?
Vis hele sitatet...
Det er ikke passordet som er feil men at apple-id plutselig ikke eksisterer lengre, derfor kan jeg heller ikke trykke glemt passord.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Det er ikke passordet som er feil men at apple-id plutselig ikke eksisterer lengre, derfor kan jeg heller ikke trykke glemt passord.
Vis hele sitatet...
Teit spm. kanskje, men du er sikker på at de sier Does not exist og ikke Is already in use?
Snakka med support idag, den hadde blitt deaktivert så de måtte aktivere den igjen. Nå er alt bra men tok nesten 40min i telefonsamtale før de fiksa det. Den ble deaktivert ikke lenge etter jeg logga inn pga at det var leng sia apple id var i bruk.
Du må passe på å bruke den regelmessig nå da.
Ja, greia er at sist jeg hadde iphone var i 2018.