Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 9329
ok, så jeg kjøpte nettopp noe amfetamin fra en som skulle ha noe bra greier inne. Fikk den levert utfor døra og lurer på hva i huleste er dette for noe? trodde først det var hasj men lukta noe merkelig. Har prøvd å lese meg frem til hva det kan være men finner ikke helt passende.

Denne amfen er da brun rød seig aktig og litt klumpete.
Når jeg tar på den så smuldrer den litt opp som marsipan men aldri sitt noe så merkelig før.

Noen som har vært borti dette før?
Så en smule uappetittelig ut den der.
Fikk en gang prøve brun speed, funket bra.
Brunfargen kom visstnok av en feil i produksjonen.
Mener å huske den gikk for under hundrelappen pr.gram.
Dette er et par år siden.
Har du testa det?
Trådstarter
11 0
Sitat av Fittesmurf Vis innlegg
Har du testa det?
Vis hele sitatet...


Nei skal mekke opp å ta en sjans nå.
har vært borti noe slikt for en del år siden, luktet død å fordervelse det samme gjorde kroppslukten også, men kan være at de har vært sløve med prosessen under lagingen av amfetaminen, det var det jeg ble fortalt den gangen ihvertfall, men bra var den for all del.
Sist endret av susiserken; 15. oktober 2015 kl. 22:32.
Trådstarter
11 0
Sitat av susiserken Vis innlegg
har vært borti noe slikt for en del år siden, luktet død å fordervelse det samme gjorde kroppslukten også, men kan være at de har vært sløve med prosessen under lagingen av amfetaminen, det var det jeg ble fortalt den gangen ihvertfall, men bra var den for all del.
Vis hele sitatet...

ja det er vell noe dødt den lukter, det sies vist at den skulle være bra så får faen meg håpe det
Hadde vært kult med et bilde av Pompa når den er ferdi mekka. ( om du tar det iv da )
Det er nok kun pepperen som har trukket til seg kaffen som er pakket rundt for å begrense lukta. Kommet over et slikt parti selv hvor jeg trodde alt var "ødelagt", men den funket veldig bra og ingen andre bivirkninger enn pepper med "riktig" farge.
Hva er greia med å skyte speed? Varer det lenger? Justerer man gjennom nesa senere?
Trådstarter
11 0
Ja sånn Ca ser den da ut, litt lyse gul, lyse orange.. Spennende!! Gleder meg
Trådstarter
11 0
Sitat av Lotuspotus Vis innlegg
Hva er greia med å skyte speed? Varer det lenger? Justerer man gjennom nesa senere?
Vis hele sitatet...
Tror di fleste som skyter er på jakt etter det kicket, for min del så synes jeg rusen ved sniffing varte lenger, men sniffa kun 5-6 ganger før jeg begynte med nåla. Tror ikke det er mange som går tilbake til sniffing etter de har kjent kicket ved skyting
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Hallo i luken! Det der ser ut som bæsj. Har du så liten respekt for kroppen din at du injiserer noe som ser så mistenkelig ut? Lukter dødt? Du lever ikke lenge med en slik vane. Du skulle prøvd effekten ved å droppe eller snorte det først for å i det minste bekrefte at det er amfetamin. Kanskje du faktisk har skutt bæsj inn i årene?
Sitat av Kyra18 Vis innlegg
ja det er vell noe dødt den lukter, det sies vist at den skulle være bra så får faen meg håpe det
Vis hele sitatet...
mhm regn med at evt du får en forferdelig kroppslukt hvis det er noe av det samme jeg var borti for en del år siden!.
Sitat av Kyra18 Vis innlegg
Ja sånn Ca ser den da ut, litt lyse gul, lyse orange.. Spennende!! Gleder meg
Vis hele sitatet...
uff kyra ikke for å være en moralist, men seriøst, sprøyter?.... ikke bra!

Sitat av Kyra18 Vis innlegg
Tror di fleste som skyter er på jakt etter det kicket, for min del så synes jeg rusen ved sniffing varte lenger, men sniffa kun 5-6 ganger før jeg begynte med nåla. Tror ikke det er mange som går tilbake til sniffing etter de har kjent kicket ved skyting
Vis hele sitatet...
Veldig få går tilbake å terskelen til å skyte andre ting blir dessverre mye mindre så vær forsiktig!
Sist endret av susiserken; 15. oktober 2015 kl. 23:10.
Trådstarter
11 0
Sitat av Schizoma Vis innlegg
Hallo i luken! Det der ser ut som bæsj. Har du så liten respekt for kroppen din at du injiserer noe som ser så mistenkelig ut? Lukter dødt? Du lever ikke lenge med en slik vane. Du skulle prøvd effekten ved å droppe eller snorte det først for å i det minste bekrefte at det er amfetamin. Kanskje du faktisk har skutt bæsj inn i årene?
Vis hele sitatet...

Ser ut som bæsj gjør det og det lukter merkelig kjemisk død. Folk her skriver de har prøvd lignende og leser du på nettet så finner man litt ut hva ting kan være, men for all del hadde jeg vært leser bak dette innlegget hadde jeg nok reagert stygt selv
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Sitat av Kyra18 Vis innlegg
Ser ut som bæsj gjør det og det lukter merkelig kjemisk død. Folk her skriver de har prøvd lignende og leser du på nettet så finner man litt ut hva ting kan være, men for all del hadde jeg vært leser bak dette innlegget hadde jeg nok reagert stygt selv
Vis hele sitatet...
Uansett om det er bæsj eller amfetamin, så er det ingen tvil om at urenhetene i denne amfetaminen er svært omfattende og eventuelle skader vil gjenspeile dette. Hvis du skal forsette å injisere anbefaler jeg deg å være mer nøye med hva du putter i årene dine. Liv og lemmer er sårbare når man leker med spisse gjenstander. (ikke noe moral, bare et råd)
Trådstarter
11 0
Sitat av Schizoma Vis innlegg
Uansett om det er bæsj eller amfetamin, så er det ingen tvil om at urenhetene i denne amfetaminen er svært omfattende og eventuelle skader vil gjenspeile dette. Hvis du skal forsette å injisere anbefaler jeg deg å være mer nøye med hva du putter i årene dine. Liv og lemmer er sårbare når man leker med spisse gjenstander. (ikke noe moral, bare et råd)
Vis hele sitatet...

Ja er full klar over konsekvenser, er fullt enig i det du sier at jeg burde være mer kritisk på hva jeg trykker inn i årene. Men likevel vil jeg si takk for du minner meg på dette, kan aldri bli minnet akkurat det du sier for mye.
Hvordan var greiene ?
Trådstarter
11 0
Sitat av Fittesmurf Vis innlegg
Hvordan var greiene ?
Vis hele sitatet...

Klarer ikke bestemme meg egentlig, den funka jo fint men savna liksom "kicket", men kan ærlig si jeg ikke hadde større forventinger til denne, men speeda ble jeg vartfall
Sitat av Kyra18 Vis innlegg
Klarer ikke bestemme meg egentlig, den funka jo fint men savna liksom "kicket", men kan ærlig si jeg ikke hadde større forventinger til denne, men speeda ble jeg vartfall
Vis hele sitatet...


Hvor mye satt du i smelln ?
Trådstarter
11 0
Sitat av Fittesmurf Vis innlegg
Hvor mye satt du i smelln ?
Vis hele sitatet...

Ca en kvarting, litt mindre enn det, bedre for lite enn for mye
Sitat av Lotuspotus Vis innlegg
Hva er greia med å skyte speed? Varer det lenger? Justerer man gjennom nesa senere?
Vis hele sitatet...
Det blir en helt annen rus, ihvertfall for min del. Noen mener at det beste man kan skyte er sentralstimulerende midler, og det kan jeg si meg enig i. Jeg anbefaler ingen å teste det ut, for de fleste går ikke tilbake til dropping/snorting etter en smell med god pepper.

Man justerer som oftest med nåla, helst med mindre doser enn den første. Jeg begynner som oftest med en stor dose (0,5g) og justerer med ca. halvparten av den første.

Crawingen blir enormt større med injisering enn ved snorting/dropping. You have been warned.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Det blir en helt annen rus, ihvertfall for min del. Noen mener at det beste man kan skyte er sentralstimulerende midler, og det kan jeg si meg enig i. Jeg anbefaler ingen å teste det ut, for de fleste går ikke tilbake til dropping/snorting etter en smell med god pepper.

Man justerer som oftest med nåla, helst med mindre doser enn den første. Jeg begynner som oftest med en stor dose (0,5g) og justerer med ca. halvparten av den første.

Crawingen blir enormt større med injisering enn ved snorting/dropping. You have been warned.
Vis hele sitatet...
Akkurat det inntrykket jeg sitter med og..

At det er digg for en smackis å få seg et bra skudd smack er jo innlysende, men når det kommer til speedfreaker så later selve injeksjons-rushet til å ha en helt annen dimensjon..

Tidligere kompis av meg skjøt 10 gram på oppunder et døgn sammen med en kompis. Det så helt forferdelig ut å være han, har aldri sett noen så overstimulert før.. Og det handlet jo selvsagt ikke om selve rusen, hele greien var kicket ved hver injeksjon.

En annen kompis igjen har sammen med det lokale junkieludderet utviklet den "perfekte" injeksjonen: En stor smell speed mens hun suger han. Det skal visstnok være nirvana, noe jeg ikke har noen problem med å tro. Skulle jeg noensinne testet å skyte noe så ville det blitt akkurat på denne måten. (Synd jeg aldri vil oppleve det)

...Å bli forelsket i følelsen av at blodplasmakonsentrasjonen skyter i været er IMO et veldig undervurdert aspekt av mange avhengighetsbilder.
Sist endret av Tøffetom; 17. oktober 2015 kl. 15:30.
En bestemt fyr har alltid en bestemt speed.
Han har hatt samme speeden i årevis.
Når jeg snorter den blir jeg "speedet"
Når jeg skyter den så føles det ut som jeg har tatt mdma.
Hvorfor?
Jeg begynner faktisk å trippe, aldri opplevd det med andre typer.
Sist endret av eyecandy654; 17. oktober 2015 kl. 16:18.
Ser jo ut som bæsj! Ville gitt den en aceton vask.
Trådstarter
11 0
Sitat av Zolly Vis innlegg
Ser jo ut som bæsj! Ville gitt den en aceton vask.
Vis hele sitatet...
Haha tenkte det samme når jeg kjøpte den. Det sykeste var at jeg synes den var OK i en smell, men her om dagen tok jeg å droppa resten og var mer en 05 og det funka så sykt mye bedre