Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2839
Handla får noen månder siden en haug med produkter fra DX, 2 måneder senere, da jeg nesten hadde glømt hele greia kom pakken enda, alikevell, hadde ikke alle produktene, komt med. Bestemete meg derfor om att neste gang jeg skal ha noen billige produkter ifra utlandet, noen som vet om andre utlandske sider med lave priser, men med kortere frakt tid, er spesielt ute etter billige, iphones, el ciggaretter, høytalere, og annet stæsj.
Ta gjerne med egne erfaringer, KP til beste svaret
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Ebay har mye rart, og ofte billigere priser.
Støtter Freddy_fred5 om å sjekke ut eBay. Har lagt merke til at en del smågjenstander har gratis frakt på eBay, eventuelt en totalpris (inkl. frakt) som er tilsvarende det varen koster på DX. Pleier ofte å bestille fra selgere i UK hvis jeg vil ha ting kjapt, brevpost derfra havner stort sett i postkassa i løpet av samme uke om jeg bestiller helt i starten av den.
Ebay ja, der er de livredde for dårlig tilbakemelding. Og så har du noen butikker som selger der, som også har nettbutikker

http://www.buyincoins.com/ er et eksempel...
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
om du ikke får alle produktene blir de ettersendt eller så får du pengene tilbake, det er bare å kontakte de fra dx profilen din. jeg har ikke hatt noe problem med de, syntes kundeservicen var veldig god der.

men frakten er veeldig sein, det er jeg helt enig i.
Tok vel opp mot en mnd sist gang jeg bestilte noe fra DX, det kan være ganske kjedelig med den ventetida.
Pokemon addict
HuskaIkke's Avatar
ioffer.com fullt av fake varer f.eks ray bans, rolex, d&g, armani...etc
Men de har også diverse annet. Det jeg liker med denne siden er at man kan "make an offer" på alle tingene, så ofte om du handler mye kan du spare litt.
http://www.dhgate.com/ selger masse bra om du kjøper i større mengder. Her kan du f.eks. kjøpe 5-10 e-sigaretter av gangen og spare noen store summer. De selger nesten alt mulig der, men for det meste i større partier. Selgerene er for det meste forhandlere som kjøper rett fra frabrikken, eller eventuelt i noen tilfeller - frabikken selv.

De selger som sagt mye rart, alt fra bryllupskjoler til klokker, hodetelefoner og golfstyr.
Har selv bestillt e-sigaretter og hodetelefoner der i fra. Det pleier ikke å være noe problem å forhandle litt over chatten, i noen tilfeller kan de fjerne fraktprisen for deg (om ikke den allerede er gratis).
aliexpress.com
anbefales!

kvasi-ebay for kinesere:-)
Bare for å skryte litt av DX, så fikk jeg pakken innen 5 dager sist jeg bestilte derifra... Ble heftig overasket selv, spesielt siden jeg ikke hadde betalt noe ekstra =)
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Bare for å skryte litt av DX, så fikk jeg pakken innen 5 dager sist jeg bestilte derifra... Ble heftig overasket selv, spesielt siden jeg ikke hadde betalt noe ekstra =)
Vis hele sitatet...
Fikk min etter 7 dager denne gangen, mottok den idag.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
www.miniinthebox.com

En side lik dealextreme. Mange duppeditter til en helt ok pris.
Litt usikker på frakten da jeg aldri personelig har bestilt noe derifra.
Jeg bruker dx som katalog når jeg bare "browser" etter noe nytt å kaste bort penger på, så bestiller jeg det fra ebay, alltid til lavere pris og kjappere frakt.
Amatøren
40 7
Ingenting slår Aliexpress.com når det gjelder pris. Jeg har utallige ordre derfra. Det er gratis frakt og kvantumsrabatt.

ChinaBuye.com fungerer også, likeså Volumerate.com (Dx.com).

Alibaba.com er modersiden til Aliexpress.com, bare de selger i store kvantum.