Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 745
Får en rar lyd som kommer fra pc, og har mistanke om at det muligens er fra SSD'en. Når jeg løfter opp pcen og tilter den bakover, forsvinner lyden helt. Alt ser bra ut inni så langt jeg kan se hvertfall. Noen forslag om hva det kan være eller hvordan den kan fikses? Utrolig irriterende. Selv folk som sitter på andre siden av rommet og følger med på tv hører også lyden


SSDen er en Corsair Force 3 240 GB. Pc er Xishan W370e



video: https://www.youtube.com/watch?v=fHADc16NQa8
Sist endret av Vontalo; 2. oktober 2012 kl. 19:29.
Lite trolig at det er ssd. Jeg hadde gjettet på viften. Det er nok den eneste delen i laptopen din som beveger seg...
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Lite trolig at det er ssd. Jeg hadde gjettet på viften. Det er nok den eneste delen i laptopen din som beveger seg...
Vis hele sitatet...
På lapdogger som ikkje er flett nye er anna vanleg lydkjelde drivaren til baklyset på skjermen. Det er ofte relativt høgfrekvent lyd...
Sitat av slashdot Vis innlegg
På lapdogger som ikkje er flett nye er anna vanleg lydkjelde drivaren til baklyset på skjermen. Det er ofte relativt høgfrekvent lyd...
Vis hele sitatet...
Fikk pc fire dager siden.


Forslag til noen som kan gjøres? Må da være noe i og med at lyden forsvinner når jeg holder den i en annen vinkel
Sitat av Vontalo Vis innlegg
Fikk pc fire dager siden.
Vis hele sitatet...
Fire dager siden? Da leverer du den inn der du kjøpte den...