Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 8618
Halla!

I dag er altså albumet mitt " Kan vi ikke bare ha sex "? ute digitalt på itunes,spotify osv. Albumet blei spilt inn mellom januar og april i år.

Håper noen tar seg tid til å sjekke ut og at noen kanskje liker det?

Gjorde også en sak med et magasin hvor jeg forteller litt om låtene:

http://kingsize.no/News.aspx?ArtNo=25720


Her link til skiva spotify:

http://open.spotify.com/album/7ySFWl9GUyJCJHON633gwB

Her er 2 videoer vi gjorde til skiva også:

http://www.youtube.com/watch?v=0OqVm...feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=fyYvk...feature=relmfu

Håper noe faller i smak!
Bare tittelen faller ikke meg i smak, for å si det sånn. Men du kan jo være heldig, sex selger i media i dag.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Bare tittelen faller ikke meg i smak, for å si det sånn. Men du kan jo være heldig, sex selger i media i dag.
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er det TS håper på..har du hørt sangen?HELT genial!! Jeg digger det her!
Digger albummet! Stå på Slobby!
Rart ikke sangene dine er mere kjent, spessielt pekefingern. Spiller noen av sangene dine på studio og prøver å spre dem så godt som mulig, stå på videre!
Haha, viste ikke hva jeg skulle forvente når jeg så tråd navn

OT: Må bare være ærlig jeg missliker rap sterkt! man dette falt i smak, blir nok å høre det ihjel i helga
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Jeg så 20 sekunder av den første vidioen, da gidda jeg ikke mer.
Slitsom klipping.
Er dette ditt? En annen bruker har jo lagt ut dette for over en uke side. Nå er jeg ekstremt forvirret.

Kan vi ikke bare ha sex? 2 musikkvideor fra mitt første album!
Se på nicket, Skateward. "slobby" og "slob". Sikkert samme dude.

Anyways, den "Feit`n fra Kolbotn" digga jeg, å høre i bakgrunn vel og merke, musikkvideoen ble litt for mye for meg.
Sitat av CelphCrowned Vis innlegg
Digger albummet! Stå på Slobby!
Rart ikke sangene dine er mere kjent, spessielt pekefingern. Spiller noen av sangene dine på studio og prøver å spre dem så godt som mulig, stå på videre!
Vis hele sitatet...
Tusen takk!!! Og ja,jeg slet med å komme inn på forumet en god stund og prøvde med å opprette ny bruker,men så funka det visst igjen:-9

Kult at dere har sjekka ut!
Albumet er bare sinnsykt kult!..Kan vi ikke bare ha sex er årets sommerlåt!Og jeg tror ikke jeg er den eneste som syntes det hehe..
Svær lite norsk rap som faller meg i smak! Men du er RÅ! hørte masse på deg i juletiden!
Sitat av matssh Vis innlegg
Svær lite norsk rap som faller meg i smak! Men du er RÅ! hørte masse på deg i juletiden!
Vis hele sitatet...
Tusen takk!!!
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Det er virkelig sjeldent jeg hører på rap, men dette var faktisk absolutt hørbart! Til tider en smule grovt, men det er jo lov!
Veldig misvisende tittel! Skuffet....
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Meh, din ep 'Tjukken' var mye bedre enn dette nå ble jeg desverre skuffet.
Enig, teit tittel, ser ikke helt poenget. Men likte musikkvideoen
Det var pent sagt den verste dritten jeg noen gang har hørt. Og jeg er dessverre dønn ærlig.
Sist endret av Paratus; 10. juni 2012 kl. 02:34.
Sitat av lolkeen Vis innlegg
Se på nicket, Skateward. "slobby" og "slob". Sikkert samme dude.

Anyways, den "Feit`n fra Kolbotn" digga jeg, å høre i bakgrunn vel og merke, musikkvideoen ble litt for mye for meg.
Vis hele sitatet...
Jeg så det, men hvorfor skulle han poste to ganger fra samme bruker? Slobby har r både KP og signatur i behold så han er ikke bannet.
Sitat av slobby Vis innlegg
Tusen takk!!! Og ja,jeg slet med å komme inn på forumet en god stund og prøvde med å opprette ny bruker,men så funka det visst igjen:-9

Kult at dere har sjekka ut!
Vis hele sitatet...
Gutten her skal rocke punani til låta di! Digger det, gjennomført fra topp til tå!
Ja, ja. Ser det over nå. Er litt trøtt
Sist endret av Daybreak; 11. juni 2012 kl. 03:34.
Sitat av halliballi Vis innlegg
Meh, din ep 'Tjukken' var mye bedre enn dette nå ble jeg desverre skuffet.
Vis hele sitatet...
Hehe..syntes du det?...

Tusen takk for alle tilbakemeldinger!!!
Aha brate odkida

Nå er det bare å stå på og mekke fler freshe låter så blir du mer kjent til slutt
Sitat av missjones Vis innlegg
Enig, teit tittel, ser ikke helt poenget. Men likte musikkvideoen
Vis hele sitatet...
Poenget er vel at albumet heter Kan vi ikke bare ha sex?..
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Sitat av slobby Vis innlegg
Hehe..syntes du det?...

Tusen takk for alle tilbakemeldinger!!!
Vis hele sitatet...
Ja, Pekefingern, Fra tid til annen og noe bedre likte jeg svært godt. Kan desverre ikke si det om noen av sangene på dette albumet (utenom pekefingern xd)
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Ådæven! lo meg så jeg grein av introen til "fra kolbotn"
Digger det!
Sist endret av Nitropop; 12. juni 2012 kl. 20:08.
Sitat av halliballi Vis innlegg
Ja, Pekefingern, Fra tid til annen og noe bedre likte jeg svært godt. Kan desverre ikke si det om noen av sangene på dette albumet (utenom pekefingern xd)
Vis hele sitatet...
Hehe uff da! Skjønner ikke helt hva jeg kan ha gjort annerledes denna gangen? Takk uansett!!
Sitat av halliballi Vis innlegg
Ja, Pekefingern, Fra tid til annen og noe bedre likte jeg svært godt. Kan desverre ikke si det om noen av sangene på dette albumet (utenom pekefingern xd)
Vis hele sitatet...
Digger de låtene jeg også,men syntes du har utvikla deg mye siden sist. Redd for å dø & Kan vi ikke bare ha sex er
Sitat av jamesclark Vis innlegg
Digger de låtene jeg også,men syntes du har utvikla deg mye siden sist. Redd for å dø & Kan vi ikke bare ha sex er
Vis hele sitatet...
Unnskyld meg, men er ikke du og slobby den samma personen?
Sitat av shonny Vis innlegg
Unnskyld meg, men er ikke du og slobby den samma personen?
Vis hele sitatet...
Tror det, haha. If so What a looser
hahaha..det der er det flere som har trodd! Vi kjenner hverandre og bor på samma plass..
må ha vært noen 14 år gamle gutter som lyste opp da de så trådtittelen!
Da ligger en av låtene fra albumet til gratis nedlastning på urørt også! Låta kan høres og lastes ned her:

http://www.nrk.no/urort/Laat/398667/default.aspx

Takk til alle som har sjekka ut hittil!!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av shonny Vis innlegg
Unnskyld meg, men er ikke du og slobby den samma personen?
Vis hele sitatet...
Nesten..ikke helt..men nesten!
Tittelsporet: fantastisk potensiale! Får dog inntrykk av at skyggestemmene på sangen tidvis er sure og/eller dårlig skrevet. Utelukkende parallelle terser/sekster funker ikke overalt. Dessuten fremstår klangen til sangeren som litt for skranglete, dessverre. Jeg finner også lydbildet tynt og rotete; de ulike instrumentstemene samarbeider egentlig ikke helt. Ellers har låta som sagt et fantastisk potensiale! Fin form, godt konsept, fin vamp (fin og laidback harmonikk) - og for det aller meste godt instrumentert.

Likte denne. Stå på!
Låten "Bakifra" mener jeg er veldig godt laget, men muligens litt "cheesy"-grovis tekst. Spesiellt i musikk videon så speiler rytmen i sangen perfekt med film effektene (feks når de uler "Hud"(?) så er det en meget heit chick som shaker elegant). Samt så synes jeg sangen er rimelig catchy, bra beat/rytme, fet hookup, men litt cheesy er teksten desverre.
Konge album. Men, ingenting slår dette.
Sist endret av Magnisx; 6. juli 2012 kl. 18:06.
Pekefingern og bakifra har rett og slett blitt hørt istykker, har hørt de maaaange ganger. Elsker de 2, kom med flere!
Wow!TUSEN takk for alle tilbakemeldinger folkens! Dette var meget hyggelig lesning:-)
<?=getUserTitle()?>
På videoen, legg til advarsel om mye blinking. Ikke bra for epileptikere…
Sist endret av Vikingor; 13. juli 2012 kl. 14:28. Grunn: Skriveleif
Takk skal du ha!!!
på heltid
iSkurk's Avatar
Utrolig bra syntes nå jeg, liker som regel ikke norsk rap, utenom Sneip og Snusk
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Utrolig bra syntes nå jeg, liker som regel ikke norsk rap, utenom Sneip og Snusk
Vis hele sitatet...
Hehe..tusen takk!
Skuffet over å ikke finne en torrent av albumet enda =( (Kult at man ikke har ethernet kabel til mobilen, ettersom jeg har spotify premium uten WLAN atm) Har fått hørt gjennom albumet en gang, og er rimelig fornøyd. Håper du holder like høy kvalitet på neste album!
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Skuffet over å ikke finne en torrent av albumet enda =( (Kult at man ikke har ethernet kabel til mobilen, ettersom jeg har spotify premium uten WLAN atm) Har fått hørt gjennom albumet en gang, og er rimelig fornøyd. Håper du holder like høy kvalitet på neste album!
Vis hele sitatet...
Albumet kan jo kjøpes på itunes +++ hvis du syntes albumet er så bra da:-) Så kan jo du evt. legge ut en torrent?
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Skuffet over å ikke finne en torrent av albumet enda =( (Kult at man ikke har ethernet kabel til mobilen, ettersom jeg har spotify premium uten WLAN atm) Har fått hørt gjennom albumet en gang, og er rimelig fornøyd. Håper du holder like høy kvalitet på neste album!
Vis hele sitatet...
Albumet er ikke populært nok til at noen gidder å lage en torrent:-D
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Skuffet over å ikke finne en torrent av albumet enda =( (Kult at man ikke har ethernet kabel til mobilen, ettersom jeg har spotify premium uten WLAN atm) Har fått hørt gjennom albumet en gang, og er rimelig fornøyd. Håper du holder like høy kvalitet på neste album!
Vis hele sitatet...
Ingen som tar på seg ansvaret med å ordne en torrent?
Fra kolbotn var den feteste, digga sangen!
Sitat av Pumper Vis innlegg
Fra kolbotn var den feteste, digga sangen!
Vis hele sitatet...
Kult å høre!

Til de som liker det de hører så kan jeg si at jeg selger unna de siste fysiske eksemplarene av skiva nå for 50 kr + evt.porto!

Det er dyrt å ha barn i barnehage:-) Hehe..

Takk til alle som har sjekka ut!

Send en mail til : for CD!
Sist endret av slobby; 9. august 2012 kl. 16:45.
Samma driten som uendelig mange før deg har forsøkt å lage. Klippinga på "feit'n fra Kolbotn" er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt jævlig for å si det mildt. Han som har klippa det der skulle vært skutt.