Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 17965
Om ca et døgn skal jeg ha levert inn hva jeg vil ha på russekortet, og jeg er rimelig blank! Trenger hjelp...
Enten noen "det er bedre" vitser (f.eks det er bedre med svensk fitte enn finsk svette") eller andre typer vitser så lenge de er knakanes gode!! Alt tas imot med takk!
roser er røde fioler er blå, jeg er schizofren og det er jeg å.

:P
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Sex er som bridge, du må enten ha en god parter eller en god hånd......

Jeg bryter ikke grenser, jeg bare dytter de litt foran meg

Bedre med en Carina på høggern enn en Fitte i grøfta.. (tenk bil-messig...)

Humor er morro - Skål

Man kan sikkert ha det morro uten alkohol, men jeg tar ingen sjanser........

Jeg har en allerede som jeg skal bruke bjørnix, har en fil med masse greier på skolen, du kan få den over msn eller noe i morra tidlig.

Totto
Takk for linken sofa'n, men det var lite brukanes der!
Psycore: Den er fin den der, men den er jo så veldig brukt!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Klarte du ikke og finne en brukanes en blandt alle de? Sjekka du på de URL'ene som var oppgitt da?
"Bli med meg små barn, det er flere kort i bilen."

"Gi barna alkohol før idreten tar dem"

"Jeg hadde tenkt til å bli rik, men det var vanskelig å utføre i praksis"
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
"Stikk og dø, drittunge"

"Hei! Jeg er pappaen din"

"Hei! Du har 5 sekunder på å løpe før jeg kommer etter deg med kniv"

just my 5 cent
Sofa'n; joda, det er forsåvidt noe brukanes der, men ingen som hever seg over resten! Men jeg bør kanskje ikke være så kravstor... Uanz, åpen for flere forslag!
(Nord-norsk):: Kjør meg heim, eg har drette meg ut...

Før var jeg ett skolelys, så gikk strømmen. hei! IQ er en fin lyspære!

Kun fine jenter får russekort:]

De sa jeg hadde høy iq. jeg skjønnte ikke hva iq er, så når de smilte til meg, smilte jeg tilbake....

Eller duy kan prøce denna sia- - Russeslagord


MEn er det ikke litt for seint med innlevering av russekort o.l. nå??

på min skole var fristen for 2 uker siden...
r33l: samme sida som sofa ga meg!
Vi har vært litt treige med å velge russestyre, økonomi ansvarlige osv så det har tydeligvis blitt litt utsatt! Er lenge siden skolene i nærmeste området måtte levere inn det her...
"drep morra di"
Better than thou.
"Dra til hælvete jævla hore!" skulle jeg ha på russekortet, men så fant jeg ut at jeg ikke gadd å få sånne kjipe russekort som alle har så jeg mekker heller mine egne vis jeg gidder å være russ. (Ikke så fett når alle kammeratene dine og folk som er like gamle som deg hadde det i år liksom...)
hadde jeg vært russ skulle det stått følgende:

"jeg er billig + mitt telefon nummer".

problemet er bare sjeldent foklk over 16 spør om kort...
"Kvinnfolk er som webdomener, alle de man liker er opptatt"
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Skriv PEDO nedover det ene beinet kombinert med "Bli med meg små barn, det er flere kort i bilen."
så slipper du unger som maser om kort jah

Det er i morra fristen er bjørnix? Ble usikker hva jeg skal ha på selv, men jeg har to forskjellige, kan dere dømme:

1 - jeg tror det jeg tror er rett, det jeg tror er rett, er rett dersom det
jeg tror er rett er riktig. Tror jeg...

2 - In theory there's no difference between theory and practice, but in practice there is.

Alternativ 1 eller 2???
Mahognygolfer
koop's Avatar
90 0
ta: "jeg er ikke så tror som du full jeg er"

:P
Digital Hybrid: den var bra og det stemmer!
"Hvis du er to, kan du legge et kart imellom deg"
Fant en side som lå på kvasir, hvis ikke du har den fra før da:

http://www.stud.ntnu.no/~erikviho/russ.html
Opprinnelig postet av Psyc0re
roser er røde fioler er blå, jeg er schizofren og det er jeg å.

:P
Vis hele sitatet...
offtopic
bare for å røske opp i det: schizofreni handler ikke generellt om å ha flere personligheter. det handler om å se div. vesner osv. Kjenner selv til en lettere schizofren, som har fortalt at hun kan se rosa elefanter og store negre avogtil.
Roser er røde, fioler er blå, jeg er sexy, men det er utenpå!

Voksen brus er nam!

En gang var jeg i Danmark 2 ganger.

Jeg opp en søndags morgen etter en lørdags natt, jeg hørte en spurv som trampet som besat.
Opprinnelig postet av Nichotin


offtopic
bare for å røske opp i det: schizofreni handler ikke generellt om å ha flere personligheter. det handler om å se div. vesner osv. Kjenner selv til en lettere schizofren, som har fortalt at hun kan se rosa elefanter og store negre avogtil.
Vis hele sitatet...
offtopic2: schitzofreni er delt inn i 4 forskjellige grupper der hallucinogen kommer inn under gruppen "Hebrefreni"..

Ellers finns 3 andre grupper som Simplex, Kataton Schizofreni og Paranoid Schizofreni..
Alkohol løser ingen problemer, men det gjør faen ikke melk heller....
Opprinnelig postet av Digital Hybrid
"Kvinnfolk er som webdomener, alle de man liker er opptatt"
Vis hele sitatet...
Men man kan fortsatt få en fra et rart land
riktig, riktig

broren min brukte: "man kan ikke gjøre comback hvis man ikke har vært noe sted".... et slik et siste-liten-sitat-ting
på mitt kort hadde jeg "g`d up extzcyd up, spark the henny and blaze the weed up.. BØGHORE!"

og bilde av meg med en pikkstol..
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Jeg foreslår Digital Hybrids signatur:

Du har nettopp lest åtte ord helt unødvendig....

Jeg synes egentlig russekort er ganske teit... Hva er egentlig poenget hvis du ikke har noe orginalt å komme med? Når jeg var russ var alle desperate etter å finne vitser de kunne putte på kortene sine. Jeg vil si at rundt 99% av dem endte opp med dårlige gamle russekortvitser jeg har lest på hundrevis av russekort før. Personlig tok jeg heller de spenna korta ville kosta, og kjøpte noen ekstra pils.