Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 5365
hejsann=)
jeg har fått en litt merkelig lekse, i faget seksualitet og samliv. vi skal forklare mange ord, og beskrive noen stillinger osv. så har det altså dukka opp noen ord jeg ikke aner hva betyr, men det er sikkert noen av dere der ute som veit det. hva betyr: gerontofili, pollusjon og krummerikk?
Sist endret av Painkiller; 15. oktober 2002 kl. 09:41.
jeg tror det er hvis du tenker på dinosaurer... nei, jeg tenker på mastodontofili.
spellingnazi
canonix's Avatar
gerontofili; "Personen tenner på betydelig eldre mennesker. Det må minst være en 15 års alderforskjell."
(Kilde)

pollusjon; ufrivillig sæduttømming (Kilde: Clue)

krummerikk; Skjev penis
Opprinnelig postet av Canon2k

(Kilde)
Vis hele sitatet...
Sinnsykt så mange syke folk det finnes *sjokkert*
Sist endret av dj1nn; 15. oktober 2002 kl. 12:01.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Gerontofili
Seksuel ophidselse ved gamle mennesker.
--------------
Pollutioner
Kalder man de ufrivillige sædudtømninger, som unge drenge begynder at opleve, når de kommer i puberteten. Det kan typisk ske, mens de sover.
--------------
Krummerik (skjev penis)

Hva er en krummerik?

Det er en liten gruppe menn som kan ha vanskeligheter med å gjennomføre et vanlig samleie fordi penis er skjev eller krum når den er stiv.
Man kaller det for en "krummerik". Et godt beskrivende navn for situasjonen og tilstanden. Krumningen kan gå oppover, nedover eller til siden. Allerede hvis krumningen er på rundt 30 grader, kan det oppstå problemer ved samleie.
--------------
De to første er fra http://www.side6.dk, den siste fra http://www.nettdoktor.no/sex_samliv.
Opprinnelig postet av Canon2k
gerontofili; "Personen tenner på betydelig eldre mennesker. Det må minst være en 15 års alderforskjell."
(Kilde)
Vis hele sitatet...
hmm.. da er jeg vel det da..
Hvor gammel er Elizabeth Hurley egentlig?
Opprinnelig postet av novastrum


hmm.. da er jeg vel det da..
Hvor gammel er Elizabeth Hurley egentlig?
Vis hele sitatet...
alle digget vi pamela i en alder av 10 år.

persomlig har jeg lite mot jennifer anniston


men fy fanen så mange syke folk det er i verden:

Somnofili Når man bare kan oppnå seksuell tilfredsstillelse under sex med en som sover. Om personen våkner opp mister man lysten. ==== Klassetur!!!

Urofili Å bli urinert på av noen, eller selv å urinere. === offentlige toaletter!!!

trenger jeg å si mer??
Morphofili
Merkelige kroppsformer og størrelser er opphissende, slik som tunge, korte, dverger osv.

hehe...
Analfreser er ett annet ord for krummerikk :]
hehe.. Jeg er visst mixofil også

Mixofili
Personen liker å se på sin partner og seg selv under den seksuelle aktiviteten. Vanligvis vil dette si at de se på segselv i speilet,

Det er jo bare kult det, skjønner ikke hvorfor det liksom skal være rart eller noe..
mixofil, kult navn for et tenningsmønster..
Sist endret av novastrum; 15. oktober 2002 kl. 15:17.
hum, dette var mer enn jeg EGENTLIG hadde lyst å vite. nuf said.

mm