Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1311
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=XEQdvYFMBAU

Canadas tidligere statsminister Paul Hellyer påstår at romvesner eksisterer og har besøkt jorden vår i tusenvis av år. Noen av dem befinner seg på jordkloden vår i dag.



Noen tanker om dette?
Folk som har hatt en høyt betalt jobb og mye ansvar kan også miste grepet.
har aldri utelukket utenomjordiske vesener, har til og med det jeg vil kalle en logisk forklaring på det, men jeg kommer ikke til å tru før jeg får se. selvfølgelig, blir tatt litt mer på alvor når en slik person sier det, istedet for trailer trash.
LOL.

Nå må folk gi seg.

Det ville ikke vært mulig å holde noe slikt hemmelig over så lang tid. Greit å tenke seg LITT om.
Sitat av kjerstin Vis innlegg
har aldri utelukket utenomjordiske vesener, har til og med det jeg vil kalle en logisk forklaring på det, men jeg kommer ikke til å tru før jeg får se. selvfølgelig, blir tatt litt mer på alvor når en slik person sier det, istedet for trailer trash.
Vis hele sitatet...
Nja. Jeg regner også med at det finnes liv i verdensrommet. Men at de bor her på jorden, blant oss? Ingen grunn til å ta det mer på mer alvor bare fordi fyren har vært minister på 1970-tallet. Han er 90 år gammel!
Det er jo nesten garantert at det finnes live der ute en plass, mye mer sansynlig enn at vi er de eneste, men hadde "romvesener" besøkt jorden hadde vi visst om det.
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Det er jo nesten garantert at det finnes live der ute en plass, mye mer sansynlig enn at vi er de eneste, men hadde "romvesener" besøkt jorden hadde vi visst om det.
Vis hele sitatet...
Det er da absolutt ikke garantert. Det er faktisk noe vi vet nærmere ingen ting om.

Hvis du ser ut i fra alle de andre planetene vi har utforsket er det 0% sjanse for å finne liv i verdensrommet.

Hvis du tar utgangspunkt i alle planetene vi har utforsket og oss selv er plutselig sannsynligheten 100%, fordi universet er uendelig.

Altså er dette regnestykket umulig å finne ut av før vi faktisk finner liv i rommet.


Jeg tror også at hvis vi først hadde funnet liv hadde dette blitt dokumentert til tusen, så jeg velger å la konspirasjonsteoriene ligge på hylla enn så lenge.
Sist endret av Membranplan; 7. juni 2013 kl. 22:48.
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Det er da absolutt ikke garantert. Det er faktisk noe vi vet nærmere ingen ting om.

Hvis du ser ut i fra alle de andre planetene vi har utforsket er det 0% sjanse for å finne liv i verdensrommet.

Hvis du tar utgangspunkt i alle planetene vi har utforsket og oss selv er plutselig sannsynligheten 100%, fordi universet er uendelig.

Altså er dette regnestykket umulig å finne ut av før vi faktisk finner liv i rommet.
Vis hele sitatet...
Det er ikke garantert, men sannsynlig
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Hvis du ser ut i fra alle de andre planetene vi har utforsket er det 0% sjanse for å finne liv i verdensrommet.
Vis hele sitatet...
Så har ikkje vi utforska spesielt mange; dei vi har utforska ligg stortsett utanfor Gullhår-området, så det er dårleg størrelse å måle etter. Om vi derimot antar at ei av hundre stjerner har planeter, og ein av hundre planeter er i ein avstand som kan tillate liv, og at ein av hundre planeter som kan, har utvikla liv... Poenget her er at uansett kva odds du set inn for kvar av hendingane, så gjer talet stjerner at du sit igjen med eit tal planeter. Drake si likning omhandlar dette.
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Altså er dette regnestykket umulig å finne ut av før vi faktisk finner liv i rommet.
Vis hele sitatet...
Jepp, Drake-likninga er eit tankeekspriment, som kan gi ein peikepinn, men det er gjetning. Men det er ei kvalifisert gjetning. Ettersom livet oppsto veldig kort tid etter at forholda på jorda låg til rette for det, så er det ikkje heilt usannsynleg å anta at det vil skje alltid når forholda ligg til rette for det. Med tanke på exoplanetane vi har funne veit vi at andre stjerner har planeter. Da er det ikkje veldig usannsynleg at minst ein av dei ligg i den bebuelege sona...
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Betyr det at Men in Black er en dokumentarfilm?