Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 714
Yeeeah! Ny låt i FL Studio 10, vil påstå at det er trance! Har lekt meg litt med noen gamle vocal samples jeg vet er litt cheesy osv, men jeg hadde det i hvertfall gøy!

Litt feedback hadde vært konge! Vet jeg ikke er helt strøken på mastering ennå, så all konstruktiv kritikk hjelper!

http://soundcloud.com/magnus-helghei...rvenas-control
Likte sangen! Hørtes profft ut.
Må bare spørre, hvordan klarer du å få så mangen kommentarer og visninger, når du har så få followers? Whats yo secret man?
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
87 followers, 350 comments på en sang.. wtf?

Likte sangen. Var chill.
Sitat av Cheesecake Vis innlegg
Likte sangen! Hørtes profft ut.
Må bare spørre, hvordan klarer du å få så mangen kommentarer og visninger, når du har så få followers? Whats yo secret man?
Vis hele sitatet...
Jeg tipper han henger på et forum hvor de er villige til å kommentere på hverandre sine låter. Siden mange kommer på løpende bane rundt de samme klokkeslettene.
Sitat av Cheesecake Vis innlegg
Likte sangen! Hørtes profft ut.
Må bare spørre, hvordan klarer du å få så mangen kommentarer og visninger, når du har så få followers? Whats yo secret man?
Vis hele sitatet...
Human to human promotion. Du høre på andres sanger og gir dem litt feedback, og de gjør det samme tilbake, eventually. Er ikke alle kommentarene som er like konstruktive, men mye som dekker opp det igjen.

Bare å registrere seg her i linken: www.cloudkillers.com/register.php?aff=12844

Om dere ser på tracksa mine er det gjort like mye der på alle sammen, men likevel har de 2 siste mange fler visninger, kommentarer, downloads osv. som enkelt og greit er fordi man havner på hotpage om sangen er okay...

Denne ligger nå som nr. 2 på trance hot, så lenge det varer...